Top 10 in beeld (letterlijk)

DeletedUser14635

Guest
als je mss in het vervolg 2 kleurtjes neemt die in harmonie zijn met elkaar valt het nog best mee ;-)
 

DeletedUser

Guest
Rb is naar ~Phoe vertrokken. Hiermee staat ~phoe nu op 3. Dakingnl ging volgens mij op mr x spelen. Dit betekend dus dat ze hem nu ook aangenomen hebben. Grappig aangezien ze altijd verkondigde dat ze zo anti-daking waren.

Voor de wereld is dit zeer interessant. °NLS° heeft weer een mooi front met ~phoe. :)
 

DeletedUser659

Guest
Rb is naar ~Phoe vertrokken. Hiermee staat ~phoe nu op 3. Dakingnl ging volgens mij op mr x spelen. Dit betekend dus dat ze hem nu ook aangenomen hebben. Grappig aangezien ze altijd verkondigde dat ze zo anti-daking waren.

Voor de wereld is dit zeer interessant. °NLS° heeft weer een mooi front met ~phoe. :)

heel grappig dat ik nog steeds op mijn eigen account zit en weiger om op mr x te gaan zolang hij in phoe zit:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Rb is naar ~Phoe vertrokken. Hiermee staat ~phoe nu op 3. Dakingnl ging volgens mij op mr x spelen. Dit betekend dus dat ze hem nu ook aangenomen hebben. Grappig aangezien ze altijd verkondigde dat ze zo anti-daking waren.

Voor de wereld is dit zeer interessant. °NLS° heeft weer een mooi front met ~phoe. :)

Dakingnl gaat niet meer op mr x spelen ;)
 

DeletedUser

Guest
Dakingnl gaat niet meer op mr x spelen ;)

ach ja dat jij bang bent om je ondersteuning te verliezen van ~Phoe, ben jij wel weer erg blij om in ~Phoe te zitten

als je al niet in NLS gelukkig was ben je al helemaal niet in ~Phoe gelukkig ;)

maar goed maakt niet uit hoor
 

DeletedUser

Guest
Had dit eigenlijk ook niet verwacht,

Bomba kan er ook nog wel bij heeft nog altijd meer dan 2m en daar gaat het toch om?:rolleyes:
Aan Bomba's dorpsnamen in k75 kon het niet liggen:rolleyes:
 

DeletedUser659

Guest
Ik ga toch op mr x spelen. iemand zal dat account moeten inwijden voor een echte oorlog he:rolleyes: en oja. ik weiger phoe als mijn stam te erkennen enzov enzov blablabla:eek: en nls, leer eens timen.
 

DeletedUser

Guest
Even een tw-tools kaartje door de feauteausjop-machine gehaald.

wereld1tp6.png

Hij mag wel eens geüpdate worden, wij, TEVA, staan er niet tussen...
 

DeletedUser14331

Guest
Ik zou eens kijken bij wekelijks upgedate kaartjes :eek:
altijd up to date :p
 
Bovenaan