Toontje.

DeletedUser

Guest
Beste Toontje.

Ik vind het dramatisch fascinerend dat u in uw gedachtenwendingen daadwerkelijk gelooft dat u de "Messias" bent.
Mag ik u hierbij wijzen op het woord van God,

Matt. 24:4, 5 (opkomst van vele valse profeten): "4 Jezus antwoordde hun: ‘Pas op dat niemand jullie misleidt. 5 Want er zullen velen komen die mijn naam gebruiken en zeggen: “Ik ben de messias,” en ze zullen veel mensen misleiden.". En in vers 23: "Als iemand dan tegen jullie zegt: “Kijk, dit is de messias,” of: “Daar is hij,” geloof dat dan niet."

Zoals u ziet erkend God de vader jou niet in zijn woord.
Dat is frappant, doch niet geheel onwijs.

Ik zou graag willen weten vanuit welk oogpunt u zichzelf tot "Messias" bekroont.

Ik heb geen verdere behoeften om uit te weiden op uw volledige propaganda.
Maar dat zal zich wel uitweiden in de komende dagen.

- Rick
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
+1 wel waard :p Maar geef dat arme stakkertje nou geen aandacht.... nu geniet hij van jou frustratie.
 

DeletedUser66265

Guest
ben ik helemaal met je eens rick:D

ben ik helemaal met je eens rick:D
 

DeletedUser66265

Guest
Je bent het zelfs 2 keer met hem eens? Dat is wel vrij fanatiek hoor :eek:

haha mijn internet is een beetje sloom, dus ik klikte meerdere keren waardoor hij het 2 keer plaatste ;)

Maar goed, tuurlijk ben ik vrij fanatiek:D
 
Reactiescore
110
Ik vind het wel fascinerend om te zien hoe iemand in zijn rol op kan gaan.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk niet dat dit hier thuis hoort. Als je dit kwijt wilt dan kan je het in de praathoek zetten!

Heulsen
 

DeletedUser

Guest
Goed, ik ga jullie de kans geven om hier verder te discuteren. Wel wil ik geen beledigingen zien in dit topic! Deze zullen onmiddellijk afgestraft worden!

Met vriendelijke groeten,
Heulsen
 

DeletedUser64683

Guest
je kan gerust zijn dat hier geen beledegingen zullen vallen ;)
toch geen 'vuille woorden' het is ook maar een spel en .toontje is in mijn oogen ook meer komedie maker :p
 

DeletedUser58335

Guest
Toontje is gewoon een goede schrijver, lekker arrogant ook, in ieder geval twijfelt hij niet aan zichzelf.
 
Bovenaan