Toen Opus Nog Opus was

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
lol idd wel erg afgedwaald.
Dacht niet dat dit het topic van opus was...
Sorry dan!
 

DeletedUser

Guest
blauwgrijs
Alfred J. Quak niet actief 769
naprius niet actief 935
justdead niet actief 1111
Sjano niet actief 930

Wit
berstio niet actief wel eigen stam gestart 813

geel
Amokro wel actief 1497
Epona wel actief 751

blauw is Rb

map.php


http://nl.twstats.com/nl1/index.php?page=map&tribe_0_id=60552&tribe_0_colour=000dff&tribe_1_id=60204&tribe_1_colour=ff00ff&player_0_id=692&player_0_colour=e7f708&player_1_id=36280&player_1_colour=91c2f7&player_2_id=4161&player_2_colour=eafa0a&player_3_id=5233&player_3_colour=fcfcfc&player_4_id=25754&player_4_colour=adc9fa&player_5_id=2785&player_5_colour=a8cffa&player_6_id=60&player_6_colour=91bdff&zoom=150&centrex=500&centrey=500&mtype=abandoned&fill=000000&grid=1 linkje waar je eigen stam kan invullen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Als dat allemaal barbaar wordt kan die regel van de halvering van de kosten van een edelman er maar beter snel door komen...
 

DeletedUser

Guest
Waar haal jij vandaan dat CTH 1 van de redenen is dat Opus opgeheven is? :confused:

Wenters(speler) heeft 5 leden van Opus gebroken.. waarom denk je anders dat aan al die verdedigingsscore komt???
hij heeft een mooi clustertje in de Opus-kern liggen ^^
en het houd nog steeds stand.. ik denk zelf dat het nu aan het uibreiden is :D
 

DeletedUser10875

Guest
Wenters(speler) heeft 5 leden van Opus gebroken.. waarom denk je anders dat aan al die verdedigingsscore komt???
hij heeft een mooi clustertje in de Opus-kern liggen ^^
en het houd nog steeds stand.. ik denk zelf dat het nu aan het uibreiden is :D

Kerel, je praat poep. CTH is geen enkele reden geweest om Opus op te heffen.
En als je trots bent om te zeggen dat je spelers kan tegen houden als stam door er minimaal 150k-150k in te zetten. 600k-600k hebben wij ook al gezien. Zijn jullie de meeste trieste stam van tw.nl.

Zo stacken is pure onmacht. 'Laten we er zoveel mogelijk def in gooien, dan verliezen we tenminste geen dorpen.'

En dan zie je zelf nog steeds als topstam.. bende trieste noobs.
 

DeletedUser

Guest
Wenters(speler) heeft 5 leden van Opus gebroken.. waarom denk je anders dat aan al die verdedigingsscore komt???
hij heeft een mooi clustertje in de Opus-kern liggen ^^
en het houd nog steeds stand.. ik denk zelf dat het nu aan het uibreiden is :D

Wahaha wat ben jij leuk. Waar haal jij vandaan dat opus leden gebroken op hem zijn?

Nu zal ik je even een principe uitleggen van TW, die niet echt bekend is buiten opus: Al zet je 200k/200k in je dorp, als het wordt gecleard en genobelt, dan krijg je wel vette ODD, maar verlies je toch. ODD zegt niets over je skills, alleen over hoeveel def je in een dorp kan proppen. En bij wenters was dit niet eens zijn eigen def.
 

DeletedUser

Guest
Dit topic is echt ziek... Iedereen zit elkaar uit te maken en te zeggen dat zij de besten zijn... :mad: Glory is gewoon het best, zelfs wij hebben het gehaald tegen CTH :D
 

DeletedUser38984

Guest
Wenters(speler) heeft 5 leden van Opus gebroken.. waarom denk je anders dat aan al die verdedigingsscore komt???
hij heeft een mooi clustertje in de Opus-kern liggen ^^
en het houd nog steeds stand.. ik denk zelf dat het nu aan het uibreiden is :D

Dat geloof je zelf toch niet. :p

Dit topic is echt ziek... Iedereen zit elkaar uit te maken en te zeggen dat zij de besten zijn... :mad: Glory is gewoon het best, zelfs wij hebben het gehaald tegen CTH :D

Hahaha, Glory is ook gewoon poep. :p
 

DeletedUser

Guest
En dat kan jij weten? Ik heb zelfs zo'n voorgevoel dat je niet eens op W1 speelt :D
 

DeletedUser38984

Guest
:p Dan speel ik dat toch niet. ;)
Ik zeg ook niet dat mijn stam pro is, maarja, Glory ook niet. :D
 

DeletedUser

Guest
Nja, vraag maar B@W, die zullen wel kunnen bevestigen dat we geen 'poep' zijn... Als hun ego daar niet te groot voor is natuurlijk :D
 

DeletedUser38984

Guest
Ow jeej, hebben jullie hun Gepwnt. :eek:
Dan zijn jullie gewoon echt pro. :( Ik kan echt niet tegen jullie op, omdat jullie B@W hebben gepwnt. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan