Toekomstige Topstammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
-- Note: Dit hoort niet bij het topstammen topic, aangezien deze stammen zich nog niet kunnen kwalificeren voor de 'top' --

Sommige spelers, beginners, ervaren spelers en alles wat er tussen in zit, zitten in de RIM.

Zoals bij mij zijn GSE & BAM!! erg goed bezig.
En aan de andere kant van de wereld zie ik nog wel wat in S* & DsD.

Dus: Welke stammen verwacht jij dat ze later in de top 5 van de wereld komen? En waarom?

/Discuss.
 

DeletedUser31224

Guest
Beide stammen in ieder geval boven het gemiddelde rim-niveau. (Aangezien een groot deel van de rim-spelers het principe van farmen niet begrijpt/uitvoert.)

Edit: Misschien beter om dit topic te veranderen naar: "Rimstammen en de rim in het algemeen" of iets dergelijks, om het onderwerp wat te verbreden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Beide stammen in ieder geval boven het gemiddelde rim-niveau. (Aangezien een groot deel van de rim-spelers het principe van farmen niet begrijpt/uitvoert.)

Edit: Misschien beter om dit topic te veranderen naar: "Rimstammen en de rim in het algemeen" of iets dergelijks, om het onderwerp wat te verbreden.

image.php
 

DeletedUser40402

Guest
Geen GSE, ze farmen weinig tot niet. Er liggen er meerdere enorm dicht bij mij en ik heb geen meefarmers.
 

DeletedUser

Guest
Ik ken niet veel rim-stammen, dus kan hier geen beoordeling over geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan