Toch oorlog op W20

DeletedUser57892

Guest
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey. Peter hoe is ie
 
Reactiescore
57
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey. Peter hoe is ie

Peter.. ik vertrouw je voor geen meter ! :D
 
Reactiescore
4
Peter ik tackle je op de 16 meter :D
En dan struikel je over een dropveter :p
 

DeletedUser

Guest
Leer eerst kijken bij de stats:eek:



En hij slaat net zo hard terug.

Ik ben nog niet klaar (a) en dit is allang niet meer de oude jona... Daarna was het litle pipin... wie het nu is weet ik niet... Jullie hebben na ruim 2 dagen feest en een halve dag choas de vv te pakken en de schade gerepareerd gefeliciteerd... 3 spelers van BWR tegen een hopeloos account die ik opgelapt heb voor zover dat ging en die daarna weer is overgenomen door de noob die er eerst op speelde.

Ik heb een grote mond gehad en gezegd dat jona snel zou vallen, laat ik mijn stelling iets aanpassen.... Jona gaat vallen, zijn ligging is bijzonder lomp en hij overleeft het niet zonder vv of nieuwe bespeler.
 

DeletedUser

Guest
Wat gaat die pally mally nu op full def spelen -.- lekker top 3 waardig joh
 

DeletedUser61134

Guest
Full def? nah, hij heeft ruim voldoende clears ;)

Gewoon elk BWR lid krijgt zo'n 200 berichten per uur ;p

Voor de goede orde: cali 2m verslagen voor verdediger
Nibbit 3,2m verslagen voor verdediger
Pally 5,5m verslagen voor verdediger ^^
 
Bovenaan