|TM| & co

DeletedUser18053

Guest
ok ik heb hier ff een topic geopend zodat iederene hun postst om alles wat |tm| en zo aangeaat hier maar post want van al dat oftopic in andere topic's werd ik een beetje gek ...


post hier alles wat je wil maar laat het dan ook in andere topic's agterwegen asl het niet relevant is ( sowals die hele discussie in 3 topics nu over massastam en wat het inhoud :eek:)
 

DeletedUser

Guest
ey, tm is het enige wat W5 not gaande houd. wat dacht je???:)

Proud ex-|TM|
 

DeletedUser18053

Guest
nee irietatie dat in elk topic onderhand oftopic over |tm| werd geluld..
ik heb niks tegen |tm| hoor :)
maar doe dat gezeur over wel of neti massa stam en wat masastam inhoud dna hier ;)
 

DeletedUser17653

Guest
Daarvoor zijn het toch discussies? Ik denk niet dat er hier veel zal gezegd worden ;)
 

DeletedUser18053

Guest
en |tm51| die vergeten ze weer:eek:

dat vald onder dat & co gedeelte ;)

en ik weet dat daar discussies voor zijn maar houd dan wel de goede disciussies op de goede topics en neit overal waar het neit hoord over massa stammen lullen enzo;)
 

DeletedUser

Guest
Maar wij jullie niet ;)

dan ben ik héél blij:D maar, binnekort zal |tm51| toch wel weer een plaatsje stijgen en ook veel leden zullen joinen maar ook daar stoppen er ook en fuseren (waaronder ikzelf) er.

als je het zo bekijkt zijn |tm| en |tm51| net zoals icepac en sixpac ^^
 

DeletedUser16664

Guest
Enigste wat ik over |TM| kan zeggen, is dat de fusie een feit is, en of het een succes wordt of een flop, dat zal de toekomst uitwijzen..

Topic kan gesloten worden, onzin dit.
 

DeletedUser17653

Guest
Enigste wat ik over |TM| kan zeggen, is dat de fusie een feit is, en of het een succes wordt of een flop, dat zal de toekomst uitwijzen..

Topic kan gesloten worden, onzin dit.

Groot gelijk. Wij weten het ook nog niet wat de toekomst zal uitwijzen. De eer van dit topic kunnen we niet aan.

En ik weet ook niet waarom een .fall speler dit topci begonnen is.
 

DeletedUser18053

Guest
Groot gelijk. Wij weten het ook nog niet wat de toekomst zal uitwijzen. De eer van dit topic kunnen we niet aan.

En ik weet ook niet waarom een .fall speler dit topci begonnen is.

om van al dat gezever op de ander topics af te zijn zodat alles rondom |tm|hier gepost kan worden en niet alemala gana zeveren op andere topic's:rolleyes:;)
 

DeletedUser7473

Guest
valt wel mee, er is hier toch een oud sixpac-tm topic, ken je ook voor gebruiken..
 

DeletedUser

Guest
Che heeft ergens wel gelijk natuurlijk... als er 3 forums opeens ondergespamt worden over of TM al dan niet een massastam is enz kan ik me ook wel indenken dat mensen waarvoor het een ver van hun bed show is daar niet op zitten te wachten.

Alleen heeft natuurlijk iedereen die het wel aangaat wel een bepaalde mening die dan gezegd moet worden. En daar moet weer op gereageerd worden enz. Dus vinden die het gerechtvaardigd dat ze daar op dat moment reageren.

Tot grote ergernis van de rest, dus vanuit dat oogpunt is het helemaal niet gek dat hij dit topic geopend heeft.

Denk niet dat het negatief is bedoeld van hem, dus ik zou het ook niet als zodanig opvatten.
 

DeletedUser

Guest
waarvoor dienen de topics dan om te reageren tog en daar reageren ook weer mensen op en zo gaat dat door dat blijf je houden.
En zo kom je vanzelf op een ander oonderwerp
 

DeletedUser

Guest
Stop met neuten dat een topic zinloos is
Als er mensen zijn die nood hebben om een discussie te voeren over een bepaald onderwerp laat ze dan lekker discussiëren
We hebben zo al de laagste forumactiviteit.
 
Bovenaan