[TKT] Vs. ~RoS~

DeletedUser

Guest
Er zal precies niets van komen,
Dan laat ik dit topic sluiten,
En als er oorlog komt gaat hij terug open!
 

DeletedUser3701

Guest
lol [TKT] haha,
lat ze maar doen zeker!

moge de beste winnen he!

Rang Naam Punten Dorpen
1 [TKT] 1,21 Mio. 192 <<< HOOFDSTAM met 63 leden.
2 [TKT]* 879.966 234 <<< Opleidingsstam met 209 leden.
3 oECo 174.595 28 !!!DIT ZIJN WIJ!!!!
4 PAC 122.529 16

TROUWENS RAPPORTJES? :D
 

DeletedUser

Guest
wij willen raportjes!
wij willen raportjes!
wij willen raportjes!
wij willen raportjes!




citroen:p
 

DeletedUser

Guest
dit is echt zonde......

als je een oorlog verklaard moet je eigenlijk zorgen dat je een fantastisch groot offensief start om te laten zien wie volgend jou het beste is. Jullie hebben nog niks qua aanvallen of verdedigen gedaan dus wat is het nut van deze oorlog? tot nu toe niks. Ik hoop alsnog dat er een leuke oorlog komt ( oorlog is niet erg het maakt het spel tig keer leuker ) :)
 

DeletedUser3750

Guest
Opleidingsstam van TKT is een beetje een zooitje geworden, wat is dat nou jongens!
 

DeletedUser659

Guest
both of you must lose! :rolleyes: onpartijdig... allebei noob stammen met zusterstammen...
 

DeletedUser

Guest
Lol, er is niet eens oorlog :rolleyes: zwak hoor... voor je zo'n topic aanmaakt; zorg dat je alles goed hebt geregeld...

Voor mijn part mag er een slotje op hoor, want dit is niets :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
......

ik ben voor forga!! XD voor de rest ben ik eigenlijk voor [TKT] omdat daar een maat van mij in zit
 

DeletedUser

Guest
Er zijn ook stammen die verklaren niemand de oorlog. Die plannen gewoon een grote aanval op een andere stam.

Dan heb ik toch liever een combinatie daar van: oorlog verklaren en dan meteen laten zien we de sterkste is. En de berichtjes vrolijk in het forum posten, als er een draadje is aangemaakt.
 
Bovenaan