Tip's voor beginners

DeletedUser

Guest
Flavio ; Je hebt zelf 2 beginners in Nenya die het perfect doen .. ^^.

Ik denk gewoon dat je leergierig moet zijn om iets te willen bereiken. Als je echt wilt schitteren in Tribalwars moet je contacten leggen met bekende spelers en veel vragen stellen. Je moet natuurlijk mettertijd leren. Hiervoor zijn speeds enorm nuttig. Probeer een Co te vinden die ervaren is en je wilt coachen. Met de speed gaat alles namelijk 200x sneller, dus leer je ook 200x zo snel. Ook is het misschien handig om guides in het Engels te gaan lezen als je deze taal wat beheerd.

Of je word 200x sneller afgemaakt met als gevolg dat je het helemaal geen leuk spel meer vind:rolleyes:
Over de Engelse gids, ik weet nog een prachtige gids staan. Ik heb de Nederlandstalige gids van Opus gelezen en hij is zeker niet slecht. Maar de gids waarover ik het heb gaat overal nog veel dieper op in, zo goed als de gehele Engelse TW aanschouwt het als dé gids van Tribal Wars. Hij is geschreven door Openeye die tevens een legendarische speler is. Ik zal hem eens zoeken en posten, je moet natuurlijk wel tijd vrijmaken en over een deftig Engels beschikken want het is een behoorlijk zwaar stuk literatuur;)
 

DeletedUser

Guest
Jij bekijkt het tenminste positief.
Jij weet ook wel dat je 200x sneller dood kan gaan, dat weet iedereen die dit spel speelt.

Vandaar het halfvolle glas, die kan ook halfleeg zijn.
Groot verschil ;)
 

DeletedUser

Guest
Dat is zo. Maar dood gaan op een speed is niet echt een reden om dit spel te gaan haten. Als je dood gaat zie ik dit als een ervaring. Je denkt gewoon wat je fout hebt gedaan en probeert dit te voorkomen in de volgende speed. Dat is hoe ik denk ^^.
 

DeletedUser

Guest
ik zie een speed als alleen maar positief, je kan groot worden in seconden en als je dood gaat zie je dat niet eens aankomen. Beter dan dagen spartelen terwijl je ziet dat je dorpen worden overgenomen en je er niks aan kan doen. Als je de slaap modus achter de hand houd kan je zelfs nog flink pesten ook, hele dag in slaap modus en alleen diep in de nacht eruit.
 

DeletedUser

Guest
Of je word 200x sneller afgemaakt met als gevolg dat je het helemaal geen leuk spel meer vind:rolleyes:
Over de Engelse gids, ik weet nog een prachtige gids staan. Ik heb de Nederlandstalige gids van Opus gelezen en hij is zeker niet slecht. Maar de gids waarover ik het heb gaat overal nog veel dieper op in, zo goed als de gehele Engelse TW aanschouwt het als dé gids van Tribal Wars. Hij is geschreven door Openeye die tevens een legendarische speler is. Ik zal hem eens zoeken en posten, je moet natuurlijk wel tijd vrijmaken en over een deftig Engels beschikken want het is een behoorlijk zwaar stuk literatuur;)

Deze bedoelt ie, daar heb ik het ook uit geleerd, tenminste, voor zover ik het kan ....

http://forum.tribalwars.net/showthread.php?t=44819&highlight=TeachU
 

DeletedUser

Guest
Dat is zo. Maar dood gaan op een speed is niet echt een reden om dit spel te gaan haten. Als je dood gaat zie ik dit als een ervaring. Je denkt gewoon wat je fout hebt gedaan en probeert dit te voorkomen in de volgende speed. Dat is hoe ik denk ^^.

Dat is inderdaad de bedoeling, maar niet iedereen heeft de moed om te herstarten nadat ze zijn afgemaakt.
PS: Die gids waar ik het over had heb ik ook hier gepost. Bij Vrij forum/ Ditjes en datjes.
 
Bovenaan