Timen met Opera.

DeletedUser

Guest
Beste Af lezers.

Ik weet dat dit al vaker is besproken maar ik zit Alle discussies na te gaan en vindt het toch niet.
Iemand die me een Guide kan sturen of een linkje?.
Alvast bedankt.

Mathijzs.
 

DeletedUser17220

Guest
En toen kwam Opera 12.02 waar de sneltoetsen welliswaar weer aangezet kunnen worden, maar waar e.e.a. wel anders is....... Kan er een update komen van bovenstaande?
 

DeletedUser65414

Guest
bij mij werkt het niet met kata's kan dat kloppen? (als ik dan op t klik selecteert hij het balkje van welk gebouw ik wil aanvallen).
 

DeletedUser56967

Guest
op zich werkt dit perfect, alleen ik heb toch echt heel vaak dat de clear niet de eerste is. Ook niet als ik er een leegtabblad tussen doe.
Iemand een idee hoe dit te voorkomen is.

soms moet ik een aanval wel 5 keer annuleren en word ik er knettergek van
 
Reactiescore
1.039
Wat wel werkt als je per se met kata's de eerste aanval wil(ik laat ze weg, ga niet het dorp slopen voor ik het overneem)
bij de eerste op OK klikken en direct daarachter op T klikken
 

DeletedUser34690

Guest
op zich werkt dit perfect, alleen ik heb toch echt heel vaak dat de clear niet de eerste is. Ook niet als ik er een leegtabblad tussen doe.
Iemand een idee hoe dit te voorkomen is.

soms moet ik een aanval wel 5 keer annuleren en word ik er knettergek van

Je kunt proberen om de eerste aanval handmatig aan te klikken met je muis, en dan direct daarna de 't' in te drukken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser56459

Guest
Ik selecteer de knop OK op het eerste tab en dan klik ik op enter en meteen erna op t.
Na wat oefening lukt het vlot om rond de 50 ms te zitten bij eerste en 2de aanval :)
 
Bovenaan