Timen met Opera.

DeletedUser

Guest
Beste Af lezers.

Ik weet dat dit al vaker is besproken maar ik zit Alle discussies na te gaan en vindt het toch niet.
Iemand die me een Guide kan sturen of een linkje?.
Alvast bedankt.

Mathijzs.
 

DeletedUser

Guest
T-timen:

Ik gebruik deze:

1: Start opera
2: extra
3: voorkeuren
4: Geavanceerd
5: Sneltoetsen
6: Je ziet een soort tabel met als titel muisgebaren en 1tje met sneltoetsen. Je gaat naar sneltoetsen.
7: Klik 1x op opera standaard.
8: klik op de dupliceren die naast de tabel van sneltoetsen staat.
9: klik op application
10: druk op nieuw
11: ga aan de linkerhelft staan dubbelklik totdat je kunt typen
12: typ: t
13 nu naar de rechterhelft, weer dubbelklikken.
14: Plak daar nu dit: Focus next widget & Click button & Switch to next page &Focus next widget & Click button & Switch to next page &Focus next widget & Click button & Switch to next page &Focus next widget & Click button & Switch to next page & Focus next widget & Click button & Switch to next page & Focus next widget & Click button & Switch to next page
15: Sla alles op
16: Ga naar TW, log in op het liefst een ms wereld.
17: Zet een trein klaar
18: Open een willekeurige tab en zet die voor de trein
19: druk op t
20: Resultaat is dat de trein verstuurt is.

Selecteer de OK knop niet! & max 5 aanvallen per seconden.
 

DeletedUser52445

Guest
zo doe je het helemaal, lange uitleg maar moet duidelijk zijn

werkt met opera

juist geinstalleerd en werkt prima, nu is timen in 1 sec geen enkel probleem meer.
Deed dit voorheen met <enter>, <1>, <enter>, <1>,<enter>, <1>,enz

Nu is het enkel de letter t inhouden

ok:Voor de mensen die graag 150 ms willen timen:


Ga bij je bovenste balk naar "Extra" en dan naar Voorkeuren. Dan heb je boven bij de pop-up die je krijgt een aantal tabs staan. kies de tab genaamd "Gevanceerd". Vervolgens krijg je links heel lijstje met opties. Daartussen zit ook de optie "Sneltoetsen". Klik daarop. Tot nu toe is het hetzelfde als de sneltoetsen voor de 2-enter instelt

Als het goed is zie je twee dingen staan: "Muisgebaren" en "Sneltoetsen". Het gaat om die laatste, oftewel het onderste kader. Daarin staan één of meerdere versies van Opera. Selecteer "Opera Standaard" en klik vervolgens op "Dupliceren". Hij zal dan een kopie maken van je Opera. Selecteer die kopie en klik vervolgens op bewerken.

Nu krijg je een klein lijstje, klik op "Applications". Nu krijg je een enorme lijst met allemaal sneltoetsen en andere shizzel. Dit moet je gewoon lekker negeren. Rechts heb je een kleine lijst met opties, zo ook "Nieuw". Deze optie moet je hebben. Je hebt dan de mogelijkheid om nieuwe sneltoetsen in te stellen.

Je krijgt een tekstvakje te zien, onderin de pop-up. typ hier de kleine letter t. Ja de kleine letter, want dit is hoofdlettergevoelig. Klik dan op tab-knop (op je toetsenbord) en typ vervolgens: Click button&Switch to next page. Ook dit is hoofdletter/spatiegevoelig. Het beste is om dit gewoon te copy-pasten.
Nog enkel op "oke" klikken, de kopie selecteren, weer op "oke" klikken en dan is het instellen gedaan.

Nu het treintje sturen. Dit is gewoon hetzelfde als wanneer je de 2-enter gebruikt, enkel maak je nu een extra tabblad aan. Wat daarop staat is niet van toepassing, dit kan zowel google zijn als tw of iets anders.
Selecteer de tab van je keuze, houdt de letter t ingedrukt, en wees verbaasd.

succes

voor vragen pm me maar! :)

mikie mountainbikie

ongeveer hetzelfde als die van vinniethepoo.
 

DeletedUser

Guest
@Hierboven: jouw werkwijze is trager, bij de werkwijze van vinniethepoo is eenmaal op t drukken voldoende. Bij jou moet je t blijvend indrukken, wat voor lag kan zorgen.
 

DeletedUser52445

Guest
tja, ik gebruik deze manier en die gaat gewoon goed in de seconden en ik heb daar nog geen last van gehad ;)
tis maar welke je gebruikt
 

DeletedUser

Guest
Bij het T-timen kunnen je aanvallen van je treintjes nogal eens gemengd worden. Bij mij zitten de 3 edels en de edelclear altijd willekeurig door elkaar :\
Iemand misschien een oplossing?

Btw sorry voor thread kaping, maar dat moet geen probleem zijn aangezien het om hetzelfde onderwerp gaat :)
 

DeletedUser

Guest
mikie mountainbikie:Ik krijg het alleen niet voor elkaar als ik T indruk het switchen van pagina hoe kan dit?:)


Mathijzs.
 

DeletedUser

Guest
In opera 11 moet je niet dupliceren maar hem aanpassen.
Die van Haskier in het t-timen topic werkt bij mij wel dan.
 

DeletedUser55378

Guest
Kan iemand me deze stappen uitleggen :p?
17: Zet een trein klaar
18: Open een willekeurige tab en zet die voor de trein
 

DeletedUser24618

Guest
open 4 tabbladen en zet de aanvallen met edels klaar
open dan een 5e tabblad en zet dat voor de 4 aanvallen ;)
 

DeletedUser55378

Guest
Eens proberen :p.

Voraf timde ik altijd met de "ok" vlak naast elkaar te zetten en dan vlug klikken :p.
Lukte 2 aanvallen in 1 sec. :p

Maar wat zet je in dat 5e tabblad?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan