Timebattles Seizoen 2!

Reactiescore
1.037
Zoals jullie merken heb ik nog niet veel tijd gehad, ik zal maandag een post maken voor de halve finales
 
Reactiescore
1.037
Dames en heren, visjes en vosjes, de kwartfinales zijn gespeeld!

De meeste kwartfinales waren erg spannend, echter waren er ook een paar gedaan met 2 battles. Hieruit is onderstaande bracket gekomen.

KwartfinaleHalve FinaleFinaleKwartfinaleHalve FinaleFinale
Kwartfinale 1Halve finale 1Kwartfinale 1Halve finale 1
Essential Skillsbluebone
ChameleonWinnaar KF1
ChameleonDrie Muskebiers
Winnaar HF 1Winnaar HF 1
Kwartfinale 2Kwartfinale 2
nk123Collationem
nk123Winnaar KF2
Mooncake.Winnaar FinaleThe Alcoholic DreamWinnaar Finale
Kwartfinale 3Halve finale 2Kwartfinale 3Halve finale 2
CircusOfInsanityEnnas0
ChickMagnet.Ennas0
ChickMagnet.Smashingone.
Winnaar HF 2Winnaar HF 2
Kwartfinale 4Kwartfinale 4
OelewapperSavior of the North
OelewapperInterdictum.Sênor Pablo Escobar
HoneyBooBooSênor Pablo Escobar

Voor de halve finales aan winnaarszijde heeft dit de volgende wedstrijden opgeleverd:
Chameleon vs. nk123
ChickMagnet. vs. Oelewapper



De halve finales zullen wederom om een best of three gaan, moge de beste man of vrouw winnen!

Aan verliezerszijde heb ik op het af maar 2 battles door zien gaan, omdat ik hiernaast niks heb gehoord van de deelnemers die hun kwartfinale niet afgewerkt hebben is besloten om deze halve finale om te dopen tot de finale! @ennas0 en @Sênor Pablo Escobar gefeliciteerd! Willen jullie de 5 battles uitvechten in de finaleweek of wordt dit jullie finaleweek?
 
Reactiescore
948
Halve finale: Oelewapper vs ChickMagnet

De eerste halve finale tussen Oelewapper en ChickMagnet is geweest en oh boy, wat was het spannend. Voordat de timebattle begon kreeg ik al een berichtje van mijn co die de timebattles doet, en op dat moment weet je: Shit’s about to get real.

skype2.png

Enkele timebattles geleden was dat nog wel anders, toen ik inlogde en kort daarop gelijk weer van het account af gekickt werd:

skype4.png


Maar dit is allemaal verleden tijd. De nonchalance van eerdere timebattles heeft plaats gemaakt voor voorbereiding en toewijding. De finale is in zicht. Hij weet: ChickMagnet is niet de eerste de beste sniper/timer/timebattler/timebatteler??? Als hij dit verliest zal hij de fame van het bereiken van de finale mislopen en geen kans meer hebben om die felbegeerde titel te winnen. En dat nog wel op z’n debuut! Het moment waar we allemaal op hebben gewacht:

skype3.png

We hebben een winnaar! En ja inderdaad, na z’n win was er toch weer wat ruimte voor nonchalance. Maar ik zal hem scherp houden tijdens die finale. Dat beloof ik u.

Een kampioen speelt natuurlijk niet alleen voor zichzelf, en daar is ie zich meer dan van bewust. Ook het publiek moet vermaakt worden. Dus sympathiek als hij is doet hij dit zelf, laat ie het mij doen. Dit is niet lui, hij is hoogstwaarschijnlijk bezig om de finale voor te bereiden.


Skype7.png


Dan natuurlijk waar iedereen op zit te wachten, de tijden:

Timebattle 1:

skype5.png


We zien hier een zeer spannende timebattle. De tijden liggen héél dicht bij elkaar. Eigenlijk zou je ze beide de winst gunnen. Er kan er helaas maar één de winnaar zijn en dat is blijkbaar Oelewapper. Doeltijden: niemand weet het. Het is mij niet verteld. Blijkbaar was het doeltijd 657ms of hoger. Waarschijnlijk nog wel een stuk boven de 660 ms, in plaats van dichtbij de 660ms. Anders had m’n co me dit wel duidelijk gemaakt door me te melden ‘hoe ziek dichtbij de doeltijd hij zat’, of iets in die trant. Desondanks ongeëvenaard spannend.

Timebattle 2:

skype6.png

Oelewapper wint ook timebattle 2! Er hoeft geen 3e match meer gespeeld te worden. Oelewapper wint de halve finale! En ook hier: Wat een tijden! Doeltijd 560ms? 583ms? Ik heb geen idee. Wat het ook geweest is, vast staat dat ChickMagnet hem ervandoor chickende. Goed dat hij blijkbaar wel toegeeft dat hij er 70ms vanaf zat. Of schaamde ie zich zo omdat ie er nog verder vanaf zat? We zullen het nooit weten.

Ik ben in ieder geval geïnspireerd geraakt om te oefenen met timen binnen de hele seconde. Op tijd klikken en vertrouwen op je internet. Je moet het maar kunnen.

Oelewapper naar de finale!!! Ik ga alvast bedenken waar ik de pp aan wil spenderen.
 
Laatst bewerkt:

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Eerste timebattle Chameleon vs. nk123
Doel: 02:803
109955f4f5b19b99917fc03427d42506.png
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Nadat ingame de strijd losgebarsten was (Chameleon vs. Architect op Quarantaine), moest ook in de timebattles een strijd geleverd worden. Nadat afgelopen woensdag battle 1 was afgewerkt stonden vandaag battles 2 en eventueel drie op het programma.

Timebattle 2 Chameleon vs. nk123
Doel: 06:167

4f186f0449870de56d9696d650dc0d8f.png


Winnaar: nk123

Dit betekende uiteraard dat er een laatste ronde moest komen om te beslissen wie de laatste felbegeerde finaleplaats in de wacht zou slepen.

Timebattle 3 Chameleon vs. nk123
Doel: 12:443
a7103ea6421a500cae06744dbd8c2d93.png

Winnaar: nk123


Dit betekent dat nk123 door gaat naar de finale, gefeliciteerd en succes! :)
 
Reactiescore
1.037
Oké guys, het lijkt erop dat de finale bekend is!

De finale is Oelewapper vs. nk123, zouden jullie zsm. contact met elkaar op kunnen nemen over hoe jullie deze gaan uitvoeren? Het gaat om een best of 5 waarbij het wenselijk is dat er op verschillende mensen getimed wordt. Willen jullie de timebattles op 1 dag uitvoeren of op 5 dagen en elke dag 1?
@Oelewapper @nk123

Verder heb ik nog nieuws. Zoals jullie merken zijn @Dream Team., @Kerouac en ik niet meer zo actief als in het begin. Het lijkt erop dat het ons aan de tijd ontbreekt om dit goed op te zetten. Ik ga dit nog voorleggen aan de andere heren maar ik denk dat we op zoek moeten naar andere organisatoren wanneer we willen dat er een seizoen 3 komt. Ben je hierin geïnteresseerd spreek me dan even aan op skype of pm me op het af!
Mocht blijken dat de animo langzaam maar zeker opdroogt om mee te doen zou het ook kunnen dat er geen seizoen drie komt, maar dit zal ter zijner tijd nog gecommuniceerd worden!
 
Reactiescore
702
Verder heb ik nog nieuws. Zoals jullie merken zijn @Dream Team., @Kerouac en ik niet meer zo actief als in het begin. Het lijkt erop dat het ons aan de tijd ontbreekt om dit goed op te zetten. Ik ga dit nog voorleggen aan de andere heren maar ik denk dat we op zoek moeten naar andere organisatoren wanneer we willen dat er een seizoen 3 komt. Ben je hierin geïnteresseerd spreek me dan even aan op skype of pm me op het af!
Mocht blijken dat de animo langzaam maar zeker opdroogt om mee te doen zou het ook kunnen dat er geen seizoen drie komt, maar dit zal ter zijner tijd nog gecommuniceerd worden!

Oeh Lees het nu pas, maar jammer. Vond het echt leuk dat jullie dit opgezet hadden, Ondanks dat het best veel tijd kost. (denk ik):like:. Ik heb er in ieder geval erg van genoten, Vooral van de 2e seizoen. Die vond ik qua opzet leuker/eerlijker.
 
Reactiescore
71
Even een vraag, moet er niet nog battles gedaan worden tussen de halve finale verliezers? Nummer 3 en 4 krijgen ook pp maar wie is dan nummer 3 en wie 4?

Of word dit berekend met de gemiddelde ms waar je van het doel zat in de halve finale en dat dan weer vergeleken met de andere verliezer?
 
Reactiescore
2.386
Ja mag wel, jullie mogen kiezen xp
 
Reactiescore
2.386
Het is een beetje waar jullie nog zin in hebben^^
 
Reactiescore
279
De laatste wedstrijd van de finale is gespeeld! Dit keer is onze geliefde oelewapper er helaas niet om een mooie post in elkaar te flansen, ondanks mijn pogingen om hem hiervoor te motiveren.
Tw_Final_conv2.png
Een duidelijk antwoord. Dan maar zelf aan de slag!

Mijn pp raakte al bijna op, want wie farmt er tegenwoordig nog pp. Hierdoor kwam Inno er toch aardig dicht bij om mijn hard verdiende DUO centjes in te pikken. Maar niet gevreesd, de timebattles zijn hier! De nieuwe manier van pp farmen is niet in-game, maar op het forum. Nu maar hopen dat de pp op tijd binnenkomt en ik mijn DUO centjes kan gebruiken voor de salsalessen die ik altijd al heb willen volgen. Ondertussen mag mijn medespeler nadenken over waar de pp heengaat.

Dan nu, de uitslag!
Oelewapper vs nk123
Doeltijd: 09:121
Tw_Final4.png
1 ms verschil! Wat een finalestrijd voor seizoen 2 van de timebattles. Oelewapper gaat er met de winst vandoor, met als eindstand 3 - 1
 
Reactiescore
26
Even een vraag, moet er niet nog battles gedaan worden tussen de halve finale verliezers? Nummer 3 en 4 krijgen ook pp maar wie is dan nummer 3 en wie 4?

Of word dit berekend met de gemiddelde ms waar je van het doel zat in de halve finale en dat dan weer vergeleken met de andere verliezer?
Ik ga waarschijnlijk morgen tegen @Chameleon als dit antwoord op je vraag is ;)
 
Reactiescore
1.037
Aangezien het er niet op lijkt dat er nog een battle voor plaats drie gaat plaats vinden zou ik graag van iedere deelnemer die op zijn minst de potjes in de poulefase gespeeld heeft horen naar welk account de premium punten kunnen aangezien dit het laatste seizoen van de timebattles is gebleken. De prijzenpot voor komend seizoen wil ik hierom verdelen over de deelnemers voor dit seizoen.
 
Bovenaan