Time VS Cervix & co

Reactiescore
3.586
Over de kwaliteiten van andere spelers ga ik me niet uitspreken en heb ik ook helemaal geen vat op. Het is zo dat het niveau op W28 niet bepaald hoog ligt, maar ik denk als je nu Time bekijkt dat daar ook zo'n spelers in zitten. Ik heb treinen gezien met 30 seconden (niet overdreven).

Niet hoog ligt HAHAHHAHA :D:D:D dat is al sterk overdreven het enige wat iets van niveau heeft op deze wereld ben ik :cool:
Ik ben weer lekker arrogant bezig I like!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Van Time kan ik niks zeggen over de kwaliteiten, ik ken alleen de speler van Kushuh en 2(als die er nog spelen) van Durante A,
de rest zegt me niks maar in ieder geval bezit onze Jannes alle skills wel! :rolleyes:

Wrm moet een stam skils hebben als je mij in je stam hebt :cool::cool:
 

Deleted User - 487958296

Guest
Niet hoog ligt HAHAHHAHA :D:D:D dat is al sterk overdreven het enige wat iets van niveau heeft op deze wereld ben ik :cool:
Ik ben weer lekker arrogant bezig I like!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Wrm moet een stam skils hebben als je mij in je stam hebt :cool::cool:

Jij bent de skills van de stam :cool:
 

DeletedUser

Guest
Veel geluk Cervix met de Jordan. Jullie zullen nog wel inzien wie Jordan echt is :) en wat zijn kwaliteiten zijn ;)

Zijde 1:
Spelers: TheBarnacle
Zijde 2:
Stammen: Time

Timeframe: Laatste week

Totale overnames:

Kant 1: 21
Kant 2: 190
Verschil: 169

chart


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 20
Kant 2: 2
Verschil: 18

chart


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 173,843
Kant 2: 1,797,004
Verschil: 1,623,161

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 163,374
Kant 2: 19,998
Verschil: 143,376

chart


gaat voorlopig goed :D
 

DeletedUser61968

Guest
waarom sta je dan niet top 10?
te weinig actief?
Of te veel tegenslag gehad in het begin?
of te laat begonnen?


Welk excuus heb je?
:cool:

Ik speelde wereld 25 en heb hier bijna geen aandacht aan besteed!
Maar dat zou jij toch moeten weten ?
je deed immers altijd mijn vv ? je was ook altijd vriendelijk hehe maar ja als er andere op je account zitten die zich heel wat vinden en niet weten wat onze verhouding was dan krijg je die rare dingen !
En loopt de communicatie niet zo lekker!!
Dat je die vraag hier steld zegt al genoeg haha!!
en nu ben je de rest van de tijd dat deze wereld bestaat aan het proberen om mij over te nemen !!
Lijkt me een saaie gedachte :tongue:

Maar goed veel plezier gewenst in deze wereld en ik zal als ik even tijd heb me met plezier hier lekker verzetten en de boel op stang jagen ;)


Ronald.
 
Reactiescore
3.586
Ik speelde wereld 25 en heb hier bijna geen aandacht aan besteed!
Maar dat zou jij toch moeten weten ?
je deed immers altijd mijn vv ? je was ook altijd vriendelijk hehe maar ja als er andere op je account zitten die zich heel wat vinden en niet weten wat onze verhouding was dan krijg je die rare dingen !
En loopt de communicatie niet zo lekker!!
Dat je die vraag hier steld zegt al genoeg haha!!
en nu ben je de rest van de tijd dat deze wereld bestaat aan het proberen om mij over te nemen !!
Lijkt me een saaie gedachte :tongue:

Maar goed veel plezier gewenst in deze wereld en ik zal als ik even tijd heb me met plezier hier lekker verzetten en de boel op stang jagen ;)


Ronald.

Mijn reactie hierop is zie mijn vorige post.
 

DeletedUser69112

Guest
In het begin had ik nog respect voor Time.
Maar dat is al lang weggeëbd na hun zielige TLS- recruit actie.
Puur op punten blijkbaar want de spelers die jullie onlangs binnengehaald hebben zijn om terug richting top 1 te stijgen,
Aan hun skills ga je althans niet veel hebben :D

Gelukkig is die bigboy01 aka smallboy al opgeruimd. Clears met 11.000 bijl en 500 LC , 1 schande minder op w28.

Maar toch het succes,
Al zal jannes dat niet nodig hebben als ik al die posts zie :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser67299

Guest
In het begin had ik nog respect voor Time.
Maar dat is al lang weggeëbd na hun zielige TLS- recruit actie.
Puur op punten blijkbaar want de spelers die jullie onlangs binnengehaald hebben zijn om terug richting top 1 te stijgen,
Aan hun skills ga je althans niet veel hebben :D

Gelukkig is die bigboy01 aka smallboy al opgeruimd. Clears met 11.000 bijl en 500 LC , 1 schande minder op w28.

Maar toch het succes,
Al zal jannes dat niet nodig hebben als ik al die posts zie :rolleyes:

Als deze actie zo zielig was, waarom hebben we dan windoos (nu battlerider) terug in Time?
En aan skills kun je werken! Ik wil jou belgje nog wel eens zien op nemen tegen hen ;) kom met je praatjes maar eens aan de deur van maca kloppen ;)

En we hebben die leden niet zitten recruten voor hun punten hoor ;) denk er maar rap anders over ^^
 
Reactiescore
182
In het begin had ik nog respect voor Time.
Maar dat is al lang weggeëbd na hun zielige TLS- recruit actie.
Puur op punten blijkbaar want de spelers die jullie onlangs binnengehaald hebben zijn om terug richting top 1 te stijgen,
Aan hun skills ga je althans niet veel hebben :D

Gelukkig is die bigboy01 aka smallboy al opgeruimd. Clears met 11.000 bijl en 500 LC , 1 schande minder op w28.

Maar toch het succes,
Al zal jannes dat niet nodig hebben als ik al die posts zie :rolleyes:

Damn meer dan meelopen kan je blijkbaar ook niet..
En ieder lid van oud -tls- is meer skilled dan jij :eek:

En waarschijnlijk komt hier een wellus nietus uit dus laten we maar stoppen met praten en het bewijzen in Rent A Round. Als je me even je skype geeft spreken we af wanneer en de instellingen.

Battlerider
 

DeletedUser69112

Guest
Als deze actie zo zielig was, waarom hebben we dan windoos (nu battlerider) terug in Time?
Jullie hebben windoos terug omdat battlerider hem liet CO'en op zijn account nadat windoos weggeveegd was ? :confused:
 
Bovenaan