Time-topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Met alle überpro's op deze wereld, leek het me wel een leuk idee om hier dit topic te openen. Bewijs jezelf is en toon hier je timingen:D


Om het spits af te bijten:

2zpk3t4.jpg

Ja ik weet het, 9 clears in 3 sec in wat magertjes, zal binnenkort eens wat beters posten:D

Mvg,
Davydenko
 

DeletedUser

Guest
als ik ut nou wat eerder had gezien... maar nu is ut te laat=(
 

Deleted User - 517963

Guest
Ik had ook wel een leuke getime-de treintje, die was op jou Cuddle. Binnen 1 seconde, echter bleef me toestemming hangen op 5:(

2 vegen op seconde 38
1 edel op seconde 38
en de laatste 3 edels op seconde 39

als ik me goed heug.

Groetjes, Cojack
 

DeletedUser

Guest
je had geluk dat ik niet echt wakker was.. anders had ik gwn er tussen getimed.. zoals ik bij de rest ook deed=)
 

DeletedUser23482

Guest
Hoi ik ram snel op "2" "enter" "2" "enter" "2" "enter" "2" "enter" en ik ben goed.
 

Deleted User - 517963

Guest
Wakker? Het was half 4 's middags (schoonheidslaapje zeker) toen treintje aankwam. Dus ja ik slaap ook en ben niet iemand die voor TW uit me nest ga.
 

DeletedUser

Guest
Ik krijg altijd dit als ik met best doe..

Clear: 07:01:02
Clear: 07:01:03
Edel: 07:01:03
Edel: 07:01:03
Edel: 07:01:03
Edel: 07:01:03
OS: 07:01:04

Dit is het altijd zo beetje op een wereld met milliseconde:)
 
Reactiescore
14
Hoi ik ram snel op "2" "enter" "2" "enter" "2" "enter" "2" "enter" en ik ben goed.

was het niet
"enter" "2" "enter" "2" "enter" "2" "enter" IPV
"2" "enter" "2" "enter" "2" "enter" "2" "enter" :rolleyes:

anders sla je er een over:p
 

DeletedUser

Guest
Met alle überpro's op deze wereld, leek het me wel een leuk idee om hier dit topic te openen. Bewijs jezelf is en toon hier je timingen:D


Om het spits af te bijten:

2zpk3t4.jpg

Ja ik weet het, 9 clears in 3 sec in wat magertjes, zal binnenkort eens wat beters posten:D

Mvg,
Davydenko

Dat is gewoon vanuit een dorp.
Dat kan zelfs me oma nog.
Je moet uit verschillende dorpen doen.
 

DeletedUser

Guest
Het ''kijk ik own omdat ik kan timen of nee toch niet of who cares want dit kan iedereen nu zo onderhand'' topic.

Een clear en edeltrein daarachter timen hoor je al na een maand te spelen te kunnen (of begin als dit niet je eerste wereld was), hoe verder je in het spel komt hoe minder belangrijk het word aangezien alles volgestackt word en of gewoon door massa's clears overgelopen word. We zijn nu bijna 2 jaar bezig dus wat is het nut van dit topic? Ik ga heus geen 500 aanvallen perfect timen, dat is de moeite niet.
 

DeletedUser

Guest
Het ''kijk ik own omdat ik kan timen of nee toch niet of who cares want dit kan iedereen nu zo onderhand'' topic.

Een clear en edeltrein daarachter timen hoor je al na een maand te spelen te kunnen (of begin als dit niet je eerste wereld was), hoe verder je in het spel komt hoe minder belangrijk het word aangezien alles volgestackt word en of gewoon door massa's clears overgelopen word. We zijn nu bijna 2 jaar bezig dus wat is het nut van dit topic? Ik ga heus geen 500 aanvallen perfect timen, dat is de moeite niet.

Allee koebeest, is nog zo leuk. Anders word het maar saai.

Moet eerlijk toegeven dat ik het zelf ook niet altijd meer doe hoor. Geen tijd voor twee nachten en 2 dagen wakker te blijven om nadien tot conclusie te komen dat ik er 13 seconde naast zit :D
 

DeletedUser

Guest
dan hadden ze toch alle negen in dezelfde sec gekund is het niet?:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan