Time-Topic (W6)

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser38984

Guest
Hey mensen,

Tijdje terug dit, maar aangezien er slecht word getimed, en mss kan je tips geven aan iemand. En opscheppen met je mooie timing. :)

Voorbeeld:

2a5iqz8.jpg


Zoiets als je os ging timen, zoals ik. :p
Sorry, verveelde me. :p

Of:

2iw6eq.jpg


Aanvallen, timen. W1 trouwens. ;)


Succes!
 

DeletedUser

Guest
lol kerel jij begint met de 3 minuten lachwekkender te worden, jij gaat echt easy worden :D
 

DeletedUser

Guest
dat doe je gewoon met T-time..

met 1 druk op de knop en je hebt 5 aanvallen getimed in een sec...
 

DeletedUser38984

Guest
dat doe je gewoon met T-time..

met 1 druk op de knop en je hebt 5 aanvallen getimed in een sec...

Om jullie ff te vertellen. Dit was met t-timen. :p
Alleen als je de ms zou kunnen zien, dan zie je dat er 50ms tussen zit. Maar gelukkig denken jullie daarbij niet na. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
timen met hulpmiddelen
dan ben je goed?
damn
leer timen zonder hulpmiddelen
en ga dan lopen pochen
zelfs een kleuter kan timen met wat hulp
 

DeletedUser

Guest
timen met hulpmiddelen
dan ben je goed?
damn
leer timen zonder hulpmiddelen
en ga dan lopen pochen
zelfs een kleuter kan timen met wat hulp

Tegenwoordig word TW minder door alle scripts en automatiseringen, dus het is hard zoeken naar de echte spelers die het zonder doen, ik wens je succes ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tegenwoordig word TW minder door alle scripts en automatiseringen, dus het is hard zoeken naar de echte spelers die het zonder doen, ik wens je succes ;)

pak mij maar met bots en hulpmiddelen joh :D , doe ik het met skills vriend, kijken we wie het laatst lacht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
pak mij maar met bots en hulpmiddelen joh :D , doe ik het met skills vriend, kijken we wie het laatst lacht

Heb je ook nog iets zinnigs te zeggen?
En nu ga ik nog meer van je vragen, pas op dat het niet teveel word jongen, kun je het ook nog onderbouwen?
Of kom je alleenmaar schreeuwen dat je mij ge0wned heb op accounts waar ik nooit op heb gespeeld.

/fail :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Heb je ook nog iets zinnigs te zeggen?
En nu ga ik nog meer van je vragen, pas op dat het niet teveel word jongen, kun je het ook nog onderbouwen?
Of kom je alleenmaar schreeuwen dat je mij ge0wned heb op accounts waar ik nooit op heb gespeeld.

/fail :rolleyes:

sinds wanneer ga ik heel bok nietmeer uitroeien dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan