there goes -=NW=- ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ja is voldoende, kan het me alleen niet van hem voorstellen maar dat is een andere zaak :D

Maar thanks in ieder geval, wij kunnen niet altijd ruiken hoe zoiets achter de schermen te werk gaat en soms roept dat wat vraagtekens op.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat je het moeilijk kan geloven, maar ik geef niet makkelijk een 2de kans.
En een 2de kans moet je grijpen.
Mentaliteitsaanpassing was bij ons voor IEDEREEN een must.
We merken nu ook veel meer activiteit en de mensen hebben precies hun plezier teruggevonden.
Dat doet wonderen voor een stam :)
 

DeletedUser

Guest
Nja het is hem gegund ;) Blijven er tenminste een paar van de oude kern in K34 over..hoop op een hoop competitie daar binnenkort :)
 

DeletedUser

Guest
Hoop het zei ik daarom ook ..

Op dit moment alleen last van een persoon die beetje aan troependumping doet ;)
 

DeletedUser

Guest
Fijn dat iedereen weer een mening heeft waar maar een aantal mensen iets van weten, maar goed allereerst respect voor de afhandeling van TSL en Othiana, verder wil ik de spelers van de andere stammen toch meegeven dat Slick toch weer een van de winnaars is, dit keer dan niet in dorpen maar door deze actie heeft hij het weer voor elkaar dat het het gesprek van de week is, en dat iedereen erop reageert,

ik zou dan ook zeggen, Hulde aan de leiding van *free* en veel suc666 en vooral plezier voor de toekomst.

En het beste lijkt mij gewoon als de mods dit topic sluiten, is verdere aandacht niet waard.
 

DeletedUser

Guest
Volledig mee eens.
Hetgeen dat gezegd moest worden is gezegd.
vragen zijn er niet meer dus.

SLOTJE?
 

DeletedUser

Guest
Nog bedankt voor de troependump op mij van die stoppende speler TSL :rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan