The TW Noob {5PA}

DeletedUser

Guest
HEEEEEEL lang aan gewerkt.


Achtergrond vullen met zwart,
brush als achtergrond erop doen, Ja, dat is een brush.
En een render erop plakken



1 minuutje werk.

Het kan me niet schelen als je hem post, maar zeg dan niet: Heel lang aangewerkt.
had eerst een andere outcome maar vond die niet mooi en dan opnieuw begonnen, zijn nog wat andere laagen bij hoor
 

DeletedUser

Guest
twncopy.png

Mooi ;)


@
Wat maakt het uit dat het een tekstdrop is? het is een mooi plaatje? wat moet er nog verder aan gebeurtworden?
 

DeletedUser26330

Guest
Ik betaal liever geen 5PA voor een tekstdrop.

Als je het niet wist dan had je hem gekocht. Ik snap de designers die er (veel) tijd in steken en dat ze dan boos zijn omdat de gene met de textdrop de pa krijgt, maar persoonlijk als de text drop de mooiste is zou ik die gewoon nemen. Het gaat er uiteindelijk om dat je het mooiste plaatje kiest.
 

DeletedUser20867

Guest
Als je het niet wist dan had je hem gekocht. Ik snap de designers die er (veel) tijd in steken en dat ze dan boos zijn omdat de gene met de textdrop de pa krijgt, maar persoonlijk als de text drop de mooiste is zou ik die gewoon nemen. Het gaat er uiteindelijk om dat je het mooiste plaatje kiest.

Nee dan was hij de favo. die zijn nu allang overtroffen (a)
 

DeletedUser

Guest
Als je het niet wist dan had je hem gekocht. Ik snap de designers die er (veel) tijd in steken en dat ze dan boos zijn omdat de gene met de textdrop de pa krijgt, maar persoonlijk als de text drop de mooiste is zou ik die gewoon nemen. Het gaat er uiteindelijk om dat je het mooiste plaatje kiest.

dit is dus wat ik bedoel
ik snap ook dat de andere designers kwaad zijn, maar wat maakt het uit?
als diegene die het plaatje wilt kopen mijn tekstdrop het mooist vind???
ik heb nu 90 PA in totaal dus jullie moeten niet zeggen dat niemand tekstdrops koopt
en nu gaan jullie zeggen dat ze die kopen omdat ze dat niet weten.
Dan zeg ik gewoon dat ze mijn tekstdrops gewoon mooi vinden
ook wil ik wel is weten wat jullie onder het woord tekstdrop verstaan?
 

DeletedUser

Guest
dit is dus wat ik bedoel
ik snap ook dat de andere designers kwaad zijn, maar wat maakt het uit?
als diegene die het plaatje wilt kopen mijn tekstdrop het mooist vind???
ik heb nu 90 PA in totaal dus jullie moeten niet zeggen dat niemand tekstdrops koopt
en nu gaan jullie zeggen dat ze die kopen omdat ze dat niet weten.
Dan zeg ik gewoon dat ze mijn tekstdrops gewoon mooi vinden
ook wil ik wel is weten wat jullie onder het woord tekstdrop verstaan?

Textdrop is voor mij: Tekst plaatsen op een plaatje, en verder niets meer aan het plaatje doen dat een meerwaarde aan het plaatje geeft.
 

DeletedUser

Guest
Textdrop is voor mij: Tekst plaatsen op een plaatje, en verder niets meer aan het plaatje doen dat een meerwaarde aan het plaatje geeft.

voor mij ook
ik geef toe dat ik vaak niet veel doe, maar tekstdrop doe ik amper
meestal plaats ik tekst, doe ik border, soms nog scanlines of mii lines en ik zet de kleuren scherper

Dat vind ik niet echt tekstdrop
 

DeletedUser

Guest
voor mij ook
ik geef toe dat ik vaak niet veel doe, maar tekstdrop doe ik amper
meestal plaats ik tekst, doe ik border, soms nog scanlines of mii lines en ik zet de kleuren scherper

Dat vind ik niet echt tekstdrop

Ik wel =)


twnoob.png


Dit iets?
 
Bovenaan