The Maskerade

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.493
posts die handelen over de 'onterechte bans' zullen worden gesanctioneerd als klachten over bans, deze zijn niet toegestaan op het forum en er is al meermaals verwezen dat we deze enkel in de support behandelen.

Verder laat ik dit topic open.

Groetjes,
Seppe
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat jullie stoppen (als ik alles goed begrepen heb, niet alles gelezen) maar goed, het ga jullie goed op andere accounts
 

DeletedUser

Guest
what is dit eigenlijk? (niet dat het me veel kan schelen...)


Deep Purple FTW!!!
 

DeletedUser

Guest
Ragey: jij bent een grote dwaas.

@.Ravian., dat kan wel, maar 't is gewoon niet leuk als er op zo'n manier gehandelt gaat worden. Dan is voor velen van ons de stimulans weg.

Rawberry, komt je dit niet nog bekend voor van .net? Precies hetzelfde toch...
 

DeletedUser

Guest
QFT! Zoals ze altijd tegen mij zeiden: "Hoogmoed komt voor de val". Deze uitdrukking is helaas (voor het w10 niveau) op Child van toepassing.

ach man toch, hou maar op met lullen, jij wordt al sinds w6 geowned dat het geen namen heeft of je stopt plots als het warm wordt.


Hey,

Mja ik ben dus Bonaparte, samen met LordAEM deden we de rest hier een poepje ruiken, vanaf de eerste dag al feitelijk.
Op de derde dag mijn 60 speer en 8 bijl al verloren(er waren toen nog maar 14 bijl in omloop) op een barbaartje domweg van amunra(de cheater)...
Moed bij elkaar geraapt en weer als een sneltrein gevlogen blijkbaar(heel simpel) na 2 dagen enkel maar troepen gemaakt te hebben vliegen de puntjes en troepjes ongelooflijk om de oren.

Hoezo ervaren wereld als je zo een misstap kunt doen?
of zijn wij dan toch zo slecht nog niet.

Ach ja anyway, jullie zullen het nu nooit kunnen weten wat het nog zou gebracht hebben en altijd moeten doorgaan, als als.
Nu wel eens jullie kans om andere namen in de top van OD te krijgen dan aslan, turbo of mij.

Groetjes

Bona
 

DeletedUser

Guest
jammer child..
ik zit/zat bij een aantal bij jullie in de stam in w9/w7. hopelijk gaan jullie hier wel gewoon door:)
mvg horus
 

DeletedUser

Guest
Dat was wereld 10.

Child zien jullie wel terug in de toekomst, het is in die anderhalve week zo'n hechte groep geworden, dat niets hun kan stoppen... :)

Met vriendelijke groet,
 

DeletedUser

Guest
Ragey: jij bent een grote dwaas.

@.Ravian., dat kan wel, maar 't is gewoon niet leuk als er op zo'n manier gehandelt gaat worden. Dan is voor velen van ons de stimulans weg.

Ik heb je nooit persoonlijk gesproken ofzo, maar ik zal je missen kerel.
Je lijkt me een toffe speler.
 

DeletedUser

Guest
ach man toch, hou maar op met lullen, jij wordt al sinds w6 geowned dat het geen namen heeft of je stopt plots als het warm wordt.


Hey,

Mja ik ben dus Bonaparte, samen met LordAEM deden we de rest hier een poepje ruiken, vanaf de eerste dag al feitelijk.
Op de derde dag mijn 60 speer en 8 bijl al verloren(er waren toen nog maar 14 bijl in omloop) op een barbaartje domweg van amunra(de cheater)...
Moed bij elkaar geraapt en weer als een sneltrein gevlogen blijkbaar(heel simpel) na 2 dagen enkel maar troepen gemaakt te hebben vliegen de puntjes en troepjes ongelooflijk om de oren.

Hoezo ervaren wereld als je zo een misstap kunt doen?
of zijn wij dan toch zo slecht nog niet.

Ach ja anyway, jullie zullen het nu nooit kunnen weten wat het nog zou gebracht hebben en altijd moeten doorgaan, als als.
Nu wel eens jullie kans om andere namen in de top van OD te krijgen dan aslan, turbo of mij.

Groetjes

Bona


Ja ik ben dus Gildor Inglorion, mijn grote arrogante mond zullen jullie ook niet meer zien.

Waarom? Ach..jullie weten best waarom :)
 

DeletedUser

Guest
Whaha... nice :)

De maskerade... xD Leuke titel Seb.
Wilde gaan slapen, maar ik moest nog ff je geniale post lezen. :p

Dan nog ff dit:
TW nederland = verneukt tot op het bot!

Chapeau voor het TW-team die wederom aantoont een stel noobs te zijn. xD
 

DeletedUser

Guest
Jullie stoppen toch niet met het hele spel zeker?

Dat zou pas een bijzondere W10 worden dan... Een hele groep bekende spelers die stoppen met het spel.

Bah, geef niet zo snel op mensen.
 

DeletedUser18986

Guest
jammer dat door een actie van tw nu zoveel goede spelers weggaan, hoor nu overal om me heen dat er spelers stoppen, di wel de charme aan het spel brachten, blijven alleen de noobs over.
 

DeletedUser

Guest
Whaha... nice :)

De maskerade... xD Leuke titel Seb.
Wilde gaan slapen, maar ik moest nog ff je geniale post lezen. :p

Dan nog ff dit:
TW nederland = verneukt tot op het bot!

Chapeau voor het TW-team die wederom aantoont een stel noobs te zijn. xD

Ach ja, Nenya ga ik ook zo wissen :D
 

DeletedUser18986

Guest
Jullie stoppen toch niet met het hele spel zeker?

Dat zou pas een bijzondere W10 worden dan... Een hele groep bekende spelers die stoppen met het spel.

Bah, geef niet zo snel op mensen.

hoor van spelers dat ze compleet stoppen, jammer genoeg :(
 

DeletedUser15377

Guest
Ik heb je nooit persoonlijk gesproken ofzo, maar ik zal je missen kerel.
Je lijkt me een toffe speler.

is hij ook.!!!

Ieder uit child ga ik missen ivm we een super groepje zijn met elkaar..

Zat meer op skype dan op tw .. hahaha dit is een stam waar je loyaal aan wilt zijn..
Dus kappen nu.. en see you in 2017

en @ child leden voor de toekomst ik doe mee^^
 

DeletedUser

Guest
Dit is erg jammer, misschien terecht, misschien niet terecht...als het terecht is (jullie zullen het wel weten...) dan is dit jullie verdiende loon en is die zwanenzang nergens goed voor. Als het niet terecht is dan vind ik dat jammer voor TW en wereld tien, maar dan 0wn ik wel in jullie plaats ;)

Veel succes nog verder jongens, ik ken enkelen onder jullie persoonlijk maar dat doet er niet toe

Grtz
 

DeletedUser

Guest
jammer dat door een actie van tw nu zoveel goede spelers weggaan, hoor nu overal om me heen dat er spelers stoppen, di wel de charme aan het spel brachten, blijven alleen de noobs over.

Nah wat zeur je dan, meer kans voor jou:)

Maar ik vind het echt spijtig, dit heeft giga veel voorbereiding gekost, en tijd en geld niet te vergeten, dat het dan zo moet eindigen als een massale verwijdering van account's is erg spijtig, maar desalnietemin, jullie maakten van W10 een topwereld, ook al was het maar van korte duur.
Chapeau!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan