The Maskerade

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ach, ik speel al 2 jaar. Dus ja..inderdaad...ik ben noob.

En hierop kan ik antwoorden met hetzelfde als waarmee ik net ben beantwoord:

Jij bent wel zeer kortzichtig, daar gaat het toch helemaal niet om?

Als ik lees wat The Pshyiatrist of whatever schrijft op het algemene forum van W9, dan geef ik Duckje trouwens gelijk. Regels zijn regels, en op alle werelden volgens mij ook gelijk. Dat een ouwe vent nog met smoesjes als "die is van mijn broertje" komt vind ik ook wel triest. Zeker als je toch al een goede speler bent en de kunstjes kent..
 

DeletedUser

Guest
ik was dus niet de enige die gedreigt werd geband te worden omdat ze zeiden dat ik via proxys speelde :eek:
 

DeletedUser

Guest
En hierop kan ik antwoorden met hetzelfde als waarmee ik net ben beantwoord:



Als ik lees wat The Pshyiatrist of whatever schrijft op het algemene forum van W9, dan geef ik Duckje trouwens gelijk. Regels zijn regels, en op alle werelden volgens mij ook gelijk. Dat een ouwe vent nog met smoesjes als "die is van mijn broertje" komt vind ik ook wel triest. Zeker als je toch al een goede speler bent en de kunstjes kent..

sorry maar hij heeft wel degelijk een broertje e:p

RAW70 in w9, kwas al vergeten hoe zijn broer in w6 hete, maar ze zaten toen ook beiden even in de stam.
Marcel is de oudste en ze zaten constant op te jutten op het forum.
Wat normale broers dus doen.

Wel jammer van het Marcel geval dan, maar ik zie niet in, hoe je kan gebanned worden als je die acci onder vv hebt...

Beiden zijn bij defensie, net zoals nog zovelen, die veel online zijn, allen hebben ze dezelfde IP.
Tja dan kan je snel voor verassingen komen te staan.

OOK op school, dus let maar op voor de schoolgaande jeugd nog;)

je kan toch moeilijk gedeelte internetverbinding daar delen met een onbekende? of ken jij iedereen van je school als ze 1000 leerlingen heeft?
(was maar even een voorbeeld e dat laatste)