The Maskerade

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Ach, ik speel al 2 jaar. Dus ja..inderdaad...ik ben noob.

En hierop kan ik antwoorden met hetzelfde als waarmee ik net ben beantwoord:

Jij bent wel zeer kortzichtig, daar gaat het toch helemaal niet om?

Als ik lees wat The Pshyiatrist of whatever schrijft op het algemene forum van W9, dan geef ik Duckje trouwens gelijk. Regels zijn regels, en op alle werelden volgens mij ook gelijk. Dat een ouwe vent nog met smoesjes als "die is van mijn broertje" komt vind ik ook wel triest. Zeker als je toch al een goede speler bent en de kunstjes kent..
 

DeletedUser

Guest
ik was dus niet de enige die gedreigt werd geband te worden omdat ze zeiden dat ik via proxys speelde :eek:
 

DeletedUser

Guest
En hierop kan ik antwoorden met hetzelfde als waarmee ik net ben beantwoord:



Als ik lees wat The Pshyiatrist of whatever schrijft op het algemene forum van W9, dan geef ik Duckje trouwens gelijk. Regels zijn regels, en op alle werelden volgens mij ook gelijk. Dat een ouwe vent nog met smoesjes als "die is van mijn broertje" komt vind ik ook wel triest. Zeker als je toch al een goede speler bent en de kunstjes kent..

sorry maar hij heeft wel degelijk een broertje e:p

RAW70 in w9, kwas al vergeten hoe zijn broer in w6 hete, maar ze zaten toen ook beiden even in de stam.
Marcel is de oudste en ze zaten constant op te jutten op het forum.
Wat normale broers dus doen.

Wel jammer van het Marcel geval dan, maar ik zie niet in, hoe je kan gebanned worden als je die acci onder vv hebt...

Beiden zijn bij defensie, net zoals nog zovelen, die veel online zijn, allen hebben ze dezelfde IP.
Tja dan kan je snel voor verassingen komen te staan.

OOK op school, dus let maar op voor de schoolgaande jeugd nog;)

je kan toch moeilijk gedeelte internetverbinding daar delen met een onbekende? of ken jij iedereen van je school als ze 1000 leerlingen heeft?
(was maar even een voorbeeld e dat laatste)

Maar dat over die cheatbots vind ik te straf om te verwoorden, kem van iedereen vv gehad en genoeg uren gedaan en nergens heb ik zoiets extra gezien bij snellijsten.

EN moest het waar zijn, wat nut heeft het nu al? met maar 1000 lc bv...

Echter hebben ze dit niet, dus ik wacht nog steeds op bewijs van de moderators in kwestie of dit hele gedoe is goed voor hun geloofwaardigheid.


En om af te ronden, een bedankje aan alle child leden voor de korte maar krachtige samenwerking:)
Het was leuk;)

Groetjes
bona
 

DeletedUser1527

Guest
En hierop kan ik antwoorden met hetzelfde als waarmee ik net ben beantwoord:

Als ik lees wat The Pshyiatrist of whatever schrijft op het algemene forum van W9, dan geef ik Duckje trouwens gelijk. Regels zijn regels, en op alle werelden volgens mij ook gelijk. Dat een ouwe vent nog met smoesjes als "die is van mijn broertje" komt vind ik ook wel triest. Zeker als je toch al een goede speler bent en de kunstjes kent..


dat bedoel ik, weer zo'n iemand die gaat lopen slijmen met duckje.

Hoe ver rijkt je arm ?.
ik heb dit spel nooit tegen de regels gespeeld en heb alle werelden wel gehad.
Volgens duckje is het een terechte ban en volgens mij niet, mods krijgen in dit geval echter altijd gelijk.
Op andere werelden heb ik precies hetzelfde gedaan als op wereld 10, wel vreemd dat wereld 10 de 1e wereld is waar ik een ban krijg(toevallig tegelijk met vele andere child spelers).
Jij hebt alle info niet dus jij kunt ook niet een goed oordeel geven of duckje wel of geen gelijk heeft.
wat ik wel weet is dat jij nog ver kunt komen met dit spel door goed te slijmen.
ook dit bericht dat ik het een onterchte ban vind moet kunnen blijven staan, als dat niet blijft staan en zal worden weggehaald dan is dat een teken van zwakte van de mod.

Ik ben dus op de andere werelden Marcel1969 geweest en op wereld 10 The Psychiatrist.

Ik heb altijd met veel plezier dit spel gespeeld maar dat plezier is vanaf vandaag weg. Het spel heeft veel vrije tijd, geld en vooral nachtrust gekost en dan word je zo afgeserveerd.

ik wens eenieder veel spelplezier want ik zal niet in een nieuwe wereld(of w10) van start gaan.

OOk wereld 9 ga ik mee stoppen.

Het was tevens een eer om in Child te hebben gezeten.

groet,
Marcel
 

DeletedUser

Guest
QFT! Zoals ze altijd tegen mij zeiden: "Hoogmoed komt voor de val". Deze uitdrukking is helaas (voor het w10 niveau) op Child van toepassing.

De leden va child die ik ken ....

Zijn 200% tegen cheaten. Als ze nu gewoon uit protest stopen, is dat een statement vinden om U tegen te zeggen!

Misschien een statement om me ook bij aan te sluiten!
 

DeletedUser

Guest
ik werd vorige week aangesproken en verdacht voor proxys te spelen ....
terwijl het niet zo was :O ook een lekkere verdenking ^^ dat ik toevallig 24/7 online ben in men eentje zegt ma meteen dat ik via proxys of dergelijke speel :eek: ik vind het tw team toch wel een beetje corrupt hoor ^^
 
Reactiescore
2.493
Aangezien niemand zich aan de opgegeven vereisten voor het openhouden van dit topic kan houden:

Slotje.

Groetjes,
Seppe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan