The Flop Of the Stairs

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jezus Chr... voor die aandacht trekkende zielepietjes als Robskeexp zouden ze een nieuw soort forumban moeten bedenken.
Een heel topic met een "interessant verhaal" en een soort van poging tot happy ever after omdat je iemand gesniped hebt...

Zouden we dit met elke trein doen zou het hele AF een chaos worden.
Zet het gewoon bij aanval/verdediging, je hebt echt niet een eigen topic nodig omdat je kan backtimen :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jezus Chr... voor die aandacht trekkende zielepietjes als Robskeexp zouden ze een nieuw soort forumban moeten bedenken.
Een heel topic met een "interessant verhaal" en een soort van poging tot happy ever after omdat je iemand gesniped hebt...

Zouden we dit met elke trein doen zou het hele AF een chaos worden.
Zet het gewoon bij aanval/verdediging, je hebt echt niet een eigen topic nodig omdat je kan backtimen :eek:

Wat is dit dan?
 

DeletedUser

Guest

Heeft u nog een ander commentaar? Hier kunnen we vrij weinig mee

Jezus Chr... voor die aandacht trekkende zielepietjes als Robskeexp zouden ze een nieuw soort forumban moeten bedenken.
Een heel topic met een "interessant verhaal" en een soort van poging tot happy ever after omdat je iemand gesniped hebt...

Zouden we dit met elke trein doen zou het hele AF een chaos worden.
Zet het gewoon bij aanval/verdediging, je hebt echt niet een eigen topic nodig omdat je kan backtimen :eek:

Hier moet ik je misschien gelijk ingeven :eek:



Een oorlogstopic is wat heel anders als een eenmalig actie van rob:p
 

DeletedUser

Guest
Jezus Chr... voor die aandacht trekkende zielepietjes als Robskeexp zouden ze een nieuw soort forumban moeten bedenken.
Een heel topic met een "interessant verhaal" en een soort van poging tot happy ever after omdat je iemand gesniped hebt...

Zouden we dit met elke trein doen zou het hele AF een chaos worden.
Zet het gewoon bij aanval/verdediging, je hebt echt niet een eigen topic nodig omdat je kan backtimen :eek:
Ik snap je punt maar ik vind het gewoon geweldig omdat the flop zelf een topic zou aanmaken als het hem gelukt zou zijn. Om daarin te pronken hoe goed hij zelf wel niet is..
 

DeletedUser

Guest
Ik snap je punt maar ik vind het gewoon geweldig omdat the flop zelf een topic zou aanmaken als het hem gelukt zou zijn. Om daarin te pronken hoe goed hij zelf wel niet is..

Tja, hij dacht ik ga ownen maar nee. Maarja ik had al verwacht dat rob zou winnen, we namen hem niet voor niets aan :p
 

DeletedUser60542

Guest
jongens voor als meer het willen weten,

ALLE eer gaat naar robin, we waren allebij wakker en ik zou voor hem snipen als het niet lukte maar het lukte hem zelf goed en hij stuurde de backtime met kata's richtingverzamelplaats ik heb niets gedaan, mooi gedaan man, ben trots op je.
 

DeletedUser

Guest
Ik snap je punt maar ik vind het gewoon geweldig omdat the flop zelf een topic zou aanmaken als het hem gelukt zou zijn. Om daarin te pronken hoe goed hij zelf wel niet is..

Dan had ik dat ook afgekapt... echt sneu als je speciaal voor je eigen actie een heel topic maakt.


Dat is nou het één van de bedoelingen van het AF, oorlogen tussen stammen.
Die ironische manier van posten is gewoon onderdeel van P&P
 

DeletedUser

Guest
Edel! (Gods oF the Arena) morgen om **:**:**:035 uur
Edel! (Gods oF the Arena) morgen om **:**:**:085 uur
Edel! (Gods oF the Arena morgen om **:**:**:135 uur
Edel! (Gods oF the Arena) morgen om **:**:**:185 uur

Deze vond ik uit mn stam wel grappig :D
Doeidoei Robin =D

Was meer een reactie hier op, zelf had ik geen topic gemaakt, maar ik snap de reden wel ;)
 

DeletedUser60542

Guest
Hij heeft het ook niet zelf gedaan.

jongens voor als meer het willen weten,

ALLE eer gaat naar robin, we waren allebij wakker en ik zou voor hem snipen als het niet lukte maar het lukte hem zelf goed en hij stuurde de backtime met kata's richtingverzamelplaats ik heb niets gedaan, mooi gedaan man, ben trots op je.

..... je mag het gewoon toegeven hoor dat robin je inmaakte
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan