The end of the Silence

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
gaat mij allemaal om dorpen cluster kracht en vuurkracht en plezier niet te vergeten
 

DeletedUser

Guest
Kom je vanzelf achter :) En waarom zou ik het vertellen? Heb geen zin om direct al mijn dorpjes op te bouwen (a)
Ow ja juist Ba vallen jullie niet aan ;)

Gohjah als je het niet wilt vertellen dan niet, maar kom niet aanzetten met opeens positieve stats ook ;)
Want waarschijnlijk heb je al geprobeerd op TWSS ook...
 

DeletedUser

Guest
Gohjah als je het niet wilt vertellen dan niet, maar kom niet aanzetten met opeens positieve stats ook ;)
Want waarschijnlijk heb je al geprobeerd op TWSS ook...

Goh ik ga het niet vertellen :) En neen, Twss doet het heel goed :) Ze zullen altijd vv bij mij kunnen leggen ;)
 

DeletedUser

Guest
Goh ik ga het niet vertellen :) En neen, Twss doet het heel goed :) Ze zullen altijd vv bij mij kunnen leggen ;)

Je hoeft het ook niet te vertellen voor mij hoor, we horen het vanzelf wel als je +10 dorpen voorsprong hebt waarschijnlijk :p

Uhm waarom ging je de uitdaging tegen Fair War niet aan?
 

DeletedUser

Guest
Je hoeft het ook niet te vertellen voor mij hoor, we horen het vanzelf wel als je +10 dorpen voorsprong hebt waarschijnlijk :p

Uhm waarom ging je de uitdaging tegen Fair War niet aan?

Kan niet met iedereen de uitdaging aangaan :D Jeroen wou het... Zijn er nog die het wouden... Keuzes moet je maken in het leven e...
 

DeletedUser58575

Guest
kan niet met iedereen de uitdaging aangaan :d jeroen wou het... Zijn er nog die het wouden... Keuzes moet je maken in het leven e...

:D
<3

Als je door mij verslagen bent, ga je dan op delete en na een maandje of 2 op een accountje naast Fair War?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan