The end of the Silence

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Jullie praten gewoon veel, de meesten willen niet ingaan op jullie gezaag hierzo :p

@ De Fokke: Ik ben inderdaad een mb en vooral voor het moraal van de zogezegde toppers ;)

Daarom dat je niet in mijn buurt lag :D ik was geen zogezegde topper ik was er gewoon 1tje ;)
 

DeletedUser

Guest
Daarom dat je niet in mijn buurt lag :D ik was geen zogezegde topper ik was er gewoon 1tje ;)

Dat klopt niet hé dat weet je zelf ook, je bent gewoon een doorsnee speler ;)

Nee ik lig in de buurt van Fair War ;) Tenzij hij ooit eens op delete gaat als het wat nipter wordt
 

DeletedUser

Guest
Dat klopt niet hé dat weet je zelf ook, je bent gewoon een doorsnee speler ;)

Nee ik lig in de buurt van Fair War ;) Tenzij hij ooit eens op delete gaat wanneer hij een leuke vakantie gaat krijgen

Edit

No offence to Harm hoor :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Trouwens je kan een leuke vakantie hebben, zonder te moeten opgeven hoor :p

Tenzij je zo iemand bent die even elke dag online wil zijn om wat goede stats te hebben en dan te deleten :cool:
 
Reactiescore
2.039
Hmm, ging dit topic niet over de oorlog tussen Fitum en S.?
En dus niet over wie er meer skills hebben, degenen die op delete gaan of degenen die door blijven spelen? :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser58575

Guest
En de oorlog tussen Fitum en S. is al afgelopen, en zowel de leiders van S. als de leiders van Fitum hebben al aangegeven dat dit topic dichtmag. Wellicht is dit het juiste moment?
 

DeletedUser

Guest
Ah daarvan was ik niet op de hoogte. Tussen al die spam door had ik het zelfs niet gezien :rolleyes:

Slotje dus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan