[Inschrijftopic] The Bachelor 2017 - The Rob Edition

Reactiescore
770
gvd kerel laat ze met rust amai
 

DeletedUser7072

Guest
srry rob is helaas te jong :(

Zo te horen vind je het jammer, op leeftijd na vind je Rob dus wel een leuke vent, dat ene struikelblok hoeft je niet in de weg te staan natuurlijk :)

Vrouwen worden gemiddeld ook ouder, dus wat dat betreft ook een mooi vooruitzicht.
 

DeletedUser4045

Guest
We hebben minimaal 10 spelers nodig om te kunnen starten..

Anders moet Rob voor de rest van zijn leven maagd blijven ivm te weinig animo.
 

DeletedUser61134

Guest
@firedrakan @Serenity @Tigor @laila @famdecibel @alavara-fenmenor @Mylove @PatriciaOV1982 @Hopeful
@yasminiii@jessicavd


Inschrijven maar, Rob is de man die je krijgen kan :cool:

Maken we er een soort 'we all wanna marry Harry' achtig iets van. Afvalrace waarbij Rob elke nacht iemand weg moet stemmen tot er 1 overblijft. Dat is dan de gelukkige die er met robbe vandoor mag gaan ;)

Rob vindt t niet fijn als ik over mijn ***partijen met Pieter praat, dus denk dat ik me maar niet ga aanmelden :eek:
 

DeletedUser7072

Guest
Is er iemand die die praatjes wel op prijs stelt dan? Dat zou me meer verbazen eigenlijk.
 

DeletedUser7072

Guest
Dan moet je haar even aanspreken en vragen of ze nog wat goede oude kampvuurverhaaltjes voor je heeft ;)

Ik durf te wedden dat je dan met rode oortjes je bed in kruipt.
 

DeletedUser78666

Guest
Dan moet je haar even aanspreken en vragen of ze nog wat goede oude kampvuurverhaaltjes voor je heeft ;)

Ik durf te wedden dat je dan met rode oortjes je bed in kruipt.

Ik denk niet dat ik met rode oortjes in bed kruip :p, dat lukt niet door verhalen, ben toch geen maagd meer :p
 
Bovenaan