The 3 United (UWS, ~TNW~ en -UP-) VS CAS!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Vanaf toen de 40% grondstoffen per uur kwamen.
Hij kon het met zijn eigen loontje niet opbrengen & had support van Innogames nodig..
Maargoed, Mod word je tegenwoordig heel makkelijk & het zijn meestal spammers of egoïsten.
Enkel de oude & enkele nieuwe mod's doen het weldegelijk voor het spel.

1ja ik zie het wat zijn er veel mensen gebanned :eek: van vroeger
 

DeletedUser58654

Guest
Vanaf toen de 40% grondstoffen per uur kwamen.
Hij kon het met zijn eigen loontje niet opbrengen & had support van Innogames nodig..
Maargoed, Mod word je tegenwoordig heel makkelijk & het zijn meestal spammers of egoïsten.
Enkel de oude & enkele nieuwe mod's doen het weldegelijk voor het spel.

Ik had me al eens eerder opgegeven;).
Daarbij modden doe je voor je plezier en ontspanning net zoals spammen op af en IG spelen.
Ik heb ervoor gekozen een mod te worden en IG nog te blijven.
 

DeletedUser59624

Guest
Nu CAS! bovenin helemaal weggespeeld is, rijst de vraag: Wat gaan TNW en Inf. doen? Ze liggen vast tegen elkaar, gaan ze elkaar proberen te vernietigen? (dan zet ik mijn geld op TNW :D) of gaan ze toch proberen om het machtige Huh? weg te spelen :p
 

DeletedUser62448

Guest
Nu CAS! bovenin helemaal weggespeeld is, rijst de vraag: Wat gaan TNW en Inf. doen? Ze liggen vast tegen elkaar, gaan ze elkaar proberen te vernietigen? (dan zet ik mijn geld op TNW :D) of gaan ze toch proberen om het machtige Huh? weg te spelen :p

Hmm, dus eigenlijk zouden we binnenkort te weten komen welke Nieuwe naam dit topic gaat krijgen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan