Terugblikawards

DeletedUser

Guest
Grappig ik zat net te denken hem een baan aan te bieden, iemand met zo een loyaliteit voor vrienden waarin hij zichzelf ondergeschikt maakt zie je niet vaak meer.

Dus omdat er een co 3 weken op mijn account speelt en daarna er word afgegooid met goede argumenten.Verdien ik een backstab van die rat ?
Heeft dan niets met loyaliteit te maken maar eerder het karakter van die persoon.

Dus jij moet honend reageren om je eigen woede af te reageren:p?
Dan ben je niet echt een haar beter dan mij he;)
En dat bewijs je keer op keer, weer en weer.

Ten eerste vergelijk mij nooit met jouw.

Ten 2de redelijk normaal dat ik zo reageer ;) wat verwacht je nu dat ik het gewoon negeer en doe of dat er niks is gebeurt.

Benieuwd hoe jij gaat reageren moest het is bij jouw gebeuren (koekje van eigen deeg)
 

DeletedUser67344

Guest
Als jullie zo een hechte stam zijn moeten jullie ook wel 1 lijn gaan volgen. Wat is het nou? Zijn jullie nu boos of Fre of willen jullie hem bedanken dat hij jullie stam sterker heeft gemaakt?:confused:


Het was de bedoeling van hem om vincent kapot te maken. Ik wil alleen maar zeggen dat het helemaal niet gelukt is.

Natuurlijk is het een zooi voor vincent. Maar het zal hem goed doen te zien dat de stam hem niet opgeeft. Ken genoeg stammen die gewoon uitelkaar zouden vallen. Er werd bij ons geen ENKEL verwijt gemaakt.

Maar natuurlijk was het beter geweest als het niet was gebeurd.
Maar daar moet je niet helderziend voor zijn.
 

DeletedUser23694

Guest
Hoef ik niet, ben ik al:p



popcorn1.jpg

hapje?:p
lekkurrrr :p

screentjes careless?
Hopelijk niet van mijn spammen ....

Hoi :)
 

DeletedUser

Guest
Where have you been :eek:

India, Indo en een vliegende start van mijn nieuwe bedrijfje, maar goed we zijn weer terug bij af;)
Hoe gaat het met U?

Dus omdat er een co 3 weken op mijn account speelt en daarna er word afgegooid met goede argumenten.Verdien ik een backstab van die rat ?
Heeft dan niets met loyaliteit te maken maar eerder het karakter van die persoon.



Ten eerste vergelijk mij nooit met jouw.

Ten 2de redelijk normaal dat ik zo reageer ;) wat verwacht je nu dat ik het gewoon negeer en doe of dat er niks is gebeurt.

Benieuwd hoe jij gaat reageren moest het is bij jouw gebeuren (koekje van eigen deeg)

Wat iemand ook gedaan heeft en hoe vervelend je dat ook vind geeft je nog niet het recht om over iemand zijn RL te oordelen.
Misschien had ik nog wel wat compassie voor je gehad had je je wat anders opgesteld, nu kom ik niet verder als "men oogst wat men zaait"

Het was de bedoeling van hem om vincent kapot te maken. Ik wil alleen maar zeggen dat het helemaal niet gelukt is.

Natuurlijk is het een zooi voor vincent. Maar het zal hem goed doen te zien dat de stam hem niet opgeeft. Ken genoeg stammen die gewoon uitelkaar zouden vallen. Er werd bij ons geen ENKEL verwijt gemaakt.

Maar natuurlijk was het beter geweest als het niet was gebeurd.
Maar daar moet je niet helderziend voor zijn.

Ik denk niet dat zijn doel was om Vincent kapot te maken, wellicht heeft hij gewoon het account terug willen brengen in de staat dat het was voor dat Wesley erop ging spelen? Ik citeer: "-Puntengeiler, toen ik op het account kwam waren er haast geen troepen. Ik heb het flink weten bij te spijkeren maar jammer genoeg mag hij dit vanaf nu weer zelf op zijn eigen manier verder gaan doen."

Gelukkig dat je even toelicht dat jullie geen ENKEL verwijt naar Fre hebben gemaakt, ik zal de eerdere opmerkingen dan ook afdoen als zijnde "vriendschappelijke plagerijen" :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Moontje, nog altijd op dreef zie ik :D

Als je bij TW support indient wegens schending account, krijg je altijd de melding dat je zelf verantwoordelijk bent voor dat account. Dus een co op je account aannemen doe je in vertrouwen.
Blijkbaar vinden ze het bij TW niet erg dat vertrouwen beschaamd wordt.

Het getuigt nog van minder respect naar andere spelers toe dat iemand een account, waar weken, maanden werk in zit zomaar ff teniet doet.

@ careless, op W13 vond ik t altijd leuk met jou in discussie te gaan (forum), maar wat je nu gelapt hebt, had ik nooit van je gedacht. :(
 

DeletedUser

Guest
@ rorer

Ik moet geen compassie hebben maar toch bedankt. ;)

Het is en blijft een spel...

Hoe ik mij opstel is mijn zaak en moet niemand anders bepalen. :)

En wat denk je nu zelf een co word gekickt paar dagen later post hij iets op het AF zal dus al zeker niet positief gericht zijn op mij.

Het is dus zijn woord tegen de mijne voor de rest ik heb account manager (troepen manager) dus de pc doet mijn troepen en niet hij.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23694

Guest
Moontje, nog altijd op dreef zie ik :D

Als je bij TW support indient wegens schending account, krijg je altijd de melding dat je zelf verantwoordelijk bent voor dat account. Dus een co op je account aannemen doe je in vertrouwen.
Blijkbaar vinden ze het bij TW niet erg dat vertrouwen beschaamd wordt.

Het getuigt nog van minder respect naar andere spelers toe dat iemand een account, waar weken, maanden werk in zit zomaar ff teniet doet.

@ careless, op W13 vond ik t altijd leuk met jou in discussie te gaan (forum), maar wat je nu gelapt hebt, had ik nooit van je gedacht. :(

Af en toe op een verveeld moment nog :D
 

DeletedUser

Guest
Ik moet geen compassie hebben maar toch bedankt ;)

Het is en blijft een spel...

Hoe ik me opstel is mijn zaak en moet niemand anders bepalen :)

Wat denk je nu zelf een co word gekickt paar dagen later post hij iets op het AF zal dus al zeker niet positief gericht zijn op mij.

Het is dus zijn woord tegen de mijne voor de rest ik heb account manager (troepen manager) dus de pc doet mijn troepen en niet hij.

waarom heb je am voor je troepen massa rekrutering is daar ook best handig voor hor :D
 

DeletedUser

Guest
@ rorer

Ik moet geen compassie hebben maar toch bedankt. ;)

Het is en blijft een spel...


Hoe ik mij opstel is mijn zaak en moet niemand anders bepalen. :)

En wat denk je nu zelf een co word gekickt paar dagen later post hij iets op het AF zal dus al zeker niet positief gericht zijn op mij.

Het is dus zijn woord tegen de mijne voor de rest ik heb account manager (troepen manager) dus de pc doet mijn troepen en niet hij.

Als je geen compassie zoekt wat is het dan wat jou heeft doen besluiten hier je onvrede te komen spuien?
Als het alleen maar bedoeld is om je boosheid van je af te schrijven suggereer ik je om je eigen stammenforum te gebruiken, iets zegt mij dat daar plaats genoeg nu is :rolleyes:

*sarcasme mode off*
 

DeletedUser

Guest
Als je geen compassie zoekt wat is het dan wat jou heeft doen besluiten hier je onvrede te komen spuien?
Als het alleen maar bedoeld is om je boosheid van je af te schrijven suggereer ik je om je eigen stammenforum te gebruiken, iets zegt mij dat daar plaats genoeg nu is :rolleyes:

*sarcasme mode off*

Lijkt me toch duidelijk wat ik hier kom doen op w23 :rolleyes:

Screen je co's :D:D:D:D:D

Is gebeurt en er viel niets verdacht op ;)
Bedankt voor de tip
 

DeletedUser

Guest
als je geen compassie zoekt wat is het dan wat jou heeft doen besluiten hier je onvrede te komen spuien?
Als het alleen maar bedoeld is om je boosheid van je af te schrijven suggereer ik je om je eigen stammenforum te gebruiken, iets zegt mij dat daar plaats genoeg nu is :rolleyes:

*sarcasme mode off*

*narf*
 

DeletedUser64702

Guest
1. Wie was er DE speler van het jaar 2012?
Lord peletier

2. Wie was de tacticus van het jaar 2012?
Oldiron

3. Wie was de failerd van het jaar 2012?
Frè - Indocillity

4. Wie was de AF poster van het jaar 2012?
Sjoert

5. Wie was de grootste ODA geilerd van het jaar 2012?
Michiel - The dawn

6. Wie was de beste deffer van het jaar 2012?
Pazzo ( VV's )

7. Wie was je grootste steun dit jaar 2012?
Bob - Lord peletier

8. Wie was de grootste vv-slet van 2012?
Fantoom - Liquicity & Rick / The incredibles

9. Wie was de verassing van 2012?
Jonho - Liquicity

10. Wie was de mod van 2012(game mods mogen ook)?
Allemaal slecht

11. Welke gestopte spelers wil je terug?
Fantoom

12. Van wie verwacht je veel in 2013?
Steppeltje & Liquicity

13. Wie was de beste leider van dit jaar?
Herezendraak & Fantoom & Lord peletier & Oldiron

14. Wie staan er eind 2013 in de top 5?
Volgorde weet ik niet maar deze 5 spelers
Liquicity
Steppeltje
Qi
Captain grom n blaze
Indocillity


Awards stammen

1. Wie was toch de topstam van w23?
Sealed

2. Welke stam leek je de gezelligste van w23?
Geen een

3. Welke stam heeft het hardste gefaild?
Drunk & Mori

4. Welke stam is er tactisch het sterkste voor de dag gekomen?
Serve

5. Welke stam werkte het beste samen?
Mori

6. BG/NAP van het jaar:
Drunk & Rim stammen

7. Wie staan er in 2013 in de top 3?
-
 

DeletedUser

Guest
Ten eerste vergelijk mij nooit met jouw.
En jij bent verschillend van mij omdat?

juist ja, jij bent naab:p

Ten 2de redelijk normaal dat ik zo reageer ;) wat verwacht je nu dat ik het gewoon negeer en doe of dat er niks is gebeurt.

Benieuwd hoe jij gaat reageren moest het is bij jouw gebeuren (koekje van eigen deeg)
Screening.:rolleyes:
 
Bovenaan