Templar RIP

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.148
...
Staalharde waarheid.

Ik bedoelde maar dat we voor jullie het beter deden.
Dus dat Sangu stukken beter was zou ik niet zeggen hé,er was gwn last van veel inactiviteit(daar hoorde ik tussen hoor;))
Dusja,je kan het eigenlijk niet zeggen dat jullie zo veel beter waren.
 

DeletedUser

Guest
resultaat zegt anders, bovendien was sangu slechts aan het warmdraaien. Magoed het gewenste resultaat is gekomen. Temp was een goede stam maar is overgenomen door veels te veel barbaren:(
 
Reactiescore
35
Ik bedoelde maar dat we voor jullie het beter deden.
Dus dat Sangu stukken beter was zou ik niet zeggen hé,er was gwn last van veel inactiviteit(daar hoorde ik tussen hoor;))
Dusja,je kan het eigenlijk niet zeggen dat jullie zo veel beter waren.

Je bedoelt dat het voor ons niet zo opviel dat jullie heel slecht bezig waren...

Natuurlijk is Sangu veel beter:
Om een open deur in te stampen: Er zijn de statistieken. Daarnaast vangt de Sangu leiding inactiviteit bijvoorbeeld veel beter op. Want ook wij hebben "probleem-accounts"... Verschil is dat wij er iets aan doen: sommige accounts hebben al meer spelers gekend dan jullie actieve spelers hadden. Of internen die handel (cygnus x, we are enforced, ...).
Op die manier zijn al onze fronten steevast bevolkt door onze beste en meest actieve leden.

We hebben/hadden ook veel minder prutsers in de stam. Een van jullie front-spelers (kevin007) zijn tactiek was de volgende:
"Ik ben groot genoeg. Edel mijn dorpen maar, ik bouw dan wel nieuwe barbarendorpen uit zodat mijn puntenaantal ongeveer gelijk blijft".
Als je zoiets hoort van je tegenstander (die ik op een rustig tempo edelde kwestie dat hij al die dorpen verder voor me zou uitbouwen) dan weet je ook al hoe laat het is.
En voordat iemand moord en brand begint te schreeuwen dat ik weer dingen aan het verzinnen ben, ik heb ongetwijfeld de mededeling nog waarin hij dat zwart op wit zegt...
 

DeletedUser

Guest
We hebben enorm veel afvallers gehad en geinternd, maar dat hielden we op een gegeven moment niet meer bij joh.

We hebben ook een aantal keren gehad dat de vv van de stoppende speler bij de vijand terecht kwam. Ik was allang blij dat we daar op een gegeven moment een oplossing voor hadden, namelijk de preventieve vv instellen: Elke Templar had als het goed is op elk moment een vv-er ingesteld. Als iemand spontaan verdween, dan konden we in elk geval met vv nog de dorpen bij de stam houden.
Maar je weet ook dat het hier maar met 2 dorpen per dag kan gaan per speler. (Tenzij je edels opspaart maar dan ben je eigenlijk al niet goed bezig. (tenzij je bewust een massa voorbereid misschien).) We zijn gewoon de pan uitgerezen. Onze groei is altijd goed geweest, op grotere schaal dan welke andere stam in w10 dan ook.

Onze beste tijd was nog voor nils/laurens(dragonshield). Hij was ergens onderdeel van het blufpoker spel. (al had hij dat volledig in eigen hand). Wij hebben ook onze goede tegenstanders gehad: Zo was de stam Connection van sensual seduction echt niet veel slechter dan dispar. Alleen helaas zijn die spelers ook gestopt omdat het te veel tijd kostte om ons weerstand te bieden. Andere goede tegenstanders waren: een klein handje van r-team, shinpu, newqed, of de eerste grote battle: fenix. Maar dan spreken we wel van een hele lange tijd geleden al.

Ik heb lange tijd tegen jullie op gekeken, want jullie waren groter en sterker en met bergen meer ervaring. Toen jullie ervoor kozen om Apache en Credo te bevechten, hadden we jullie ook kunnen aanvallen. Maar liever leerde ik nog wat meer van jullie en ik had gehoopt dat het een bg kon worden. Maar inderdaad hadden we ook wat prutsers in de stam.

Een ander groot probleem waar wij tegen aan zijn gelopen, en wat jullie (sangu) beter lijken te hebben geregeld, is de pbg's met ex-stamgenoten. We hadden misschien beter niet zoveel van de vijand gerekruteerd: Het belemmerd de groei en samenwerking van de stam enorm. We wilde bepaalde mensen graag in de stam en waren bereid om concessies te doen. Alleen pbg's zou ik een volgende keer gewoon uit principe al niet meer accepteren. Dat gaat uiteindelijk alleen maar tegen je werken. Kijk maar naar Furia... die wilde niets doen tegen z'n ex-lief stamgenoten. En daar zijn wij nog mee akkoord gegaan ook.
Kijk maar naar SmokingFarmer, dutchrafter en crusher99... die wilde liever aanpappen met Rowall. (Of in het geval van SmokingFarmer, ook met Sangu). Daar zijn toch heel wat problemen door ontstaan.
Toen we het wilde terugdraaien/toen ik het wilde terugdraaien, was het al te laat. Te veel met R.S. in zee gegaan, te veel over koetjes en kalfjes gepraat? Al te veel achterstand met het internen... al te veel een grote mond gehad tegen de rest van de wereld?
Een simpele kick konden we ons niet meer veroorloven; daar kwam het op neer. In de tijd van de (haast) maandelijkse troepenchecks bij _elk_ lid van Templar hadden we achter ons gelaten. Dat kostte al te veel tijd.
Dus we vochten ervoor om de mensen te laten kiezen voor Templar en niets anders. Maar daarmee gaven we onze flexibiliteit weg, waarvoor ze juist onze stam waren binnengekomen. Vluchters kennelijk. Net zoals smoking nu btw. ;-)
De enige die echt Sangu materiaal had kunnen zijn was Chihsmos. Maar kennelijk wilde hij dat zelf niet. Smoking is meer iemand die nu teert op wat Sangu al voor elkaar heeft. En ach no hard feelings, ik snap het ook wel. Echt goede alternatieven zijn er ook niet... ik denk alleen niet dat smoking echt toegevoegde waarde zal zijn, maar goed :p

Moraal van het verhaal: praatjes vullen geen gaatjes.

Spelers vervangen vind ik uberhaubt zwak. Dat vind ik een fout in het spel. Accounts overnemen is bullshit. W10 gesloten? Ja vast en zeker....... UHUH... behalve natuurlijk als de contacten buiten de wereld om worden gelegd, en er gewoon een wachtwoord aan een nieuwe co wordt gegeven... Er komen geen accounts bij maar spelers kunnen nog makkelijk op W10 beginnen...

ok, weer genoeg (Te veel) geluld.. .:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10875

Guest
Volgende keer graag wat meer leestekens hoofdletters en spaties:p
Moeilijk lezen.

Ach ja, inactiviteit nekt een stam. Maar aan de andere kant moet je inactiviteit voorkomen als stam;)
 

DeletedUser

Guest
Volgende keer graag wat meer leestekens hoofdletters en spaties:p
Moeilijk lezen.

Ach ja, inactiviteit nekt een stam. Maar aan de andere kant moet je inactiviteit voorkomen als stam;)

aangepast
 

DeletedUser

Guest
De enige die echt Sangu materiaal had kunnen zijn was Chihsmos.

nope, smosje was al een target en zou het toch niet uitgezongen hebben. de enige die overbleef die een optie is geweest was smoking, capable qua skills en qua omgang. zonder een belemmering voor andere sanguers te vormen.
 
Reactiescore
35
Ik heb lange tijd tegen jullie op gekeken, want jullie waren groter en sterker en met bergen meer ervaring. Toen jullie ervoor kozen om Apache en Credo te bevechten, hadden we jullie ook kunnen aanvallen. Maar liever leerde ik nog wat meer van jullie en ik had gehoopt dat het een bg kon worden. Maar inderdaad hadden we ook wat prutsers in de stam.

Toen had je nog kunnen twijfelen. Toen we voor Temp gingen had ROWALL/Credo wel moeten reageren, wat ze dus niet gedaan hebben. Of veel te weinig veel te laat.


Jullie hadden in ieder geval met minder spelers moeten werken. Je speelt beter met 8 man dan met 80 man, geen gezever. Alles dat geen "war" material was moet je eruit gooien. Anders verzwak je jezelf. Je bent kleiner of ligt slechter omdat je ze niet geëdelt hebt en als ze aangevallen worden moet je ongetwijfeld de vv doen (en eerst nog de smederij levels goedzetten en muren opbouwen).
malakigirl, kevin007, kyy.817 hadden bijvoorbeeld nooit (lang) in je stam mogen zitten :)

Over ons nieuwste lid: We zullen wel zien bij de eerstvolgende oorlog waaraan hij deelneemt of we een inschattingsfout hebben gemaakt :D
 

DeletedUser23235

Guest
We hebben enorm veel afvallers gehad en geinternd, maar dat hielden we op een gegeven moment niet meer bij joh.

We hebben ook een aantal keren gehad dat de vv van de stoppende speler bij de vijand terecht kwam. Ik was allang blij dat we daar op een gegeven moment een oplossing voor hadden, namelijk de preventieve vv instellen: Elke Templar had als het goed is op elk moment een vv-er ingesteld. Als iemand spontaan verdween, dan konden we in elk geval met vv nog de dorpen bij de stam houden.
Maar je weet ook dat het hier maar met 2 dorpen per dag kan gaan per speler. (Tenzij je edels opspaart maar dan ben je eigenlijk al niet goed bezig. (tenzij je bewust een massa voorbereid misschien).) We zijn gewoon de pan uitgerezen. Onze groei is altijd goed geweest, op grotere schaal dan welke andere stam in w10 dan ook.

Onze beste tijd was nog voor nils/laurens(dragonshield). Hij was ergens onderdeel van het blufpoker spel. (al had hij dat volledig in eigen hand). Wij hebben ook onze goede tegenstanders gehad: Zo was de stam Connection van sensual seduction echt niet veel slechter dan dispar. Alleen helaas zijn die spelers ook gestopt omdat het te veel tijd kostte om ons weerstand te bieden. Andere goede tegenstanders waren: een klein handje van r-team, shinpu, newqed, of de eerste grote battle: fenix. Maar dan spreken we wel van een hele lange tijd geleden al.

Ik heb lange tijd tegen jullie op gekeken, want jullie waren groter en sterker en met bergen meer ervaring. Toen jullie ervoor kozen om Apache en Credo te bevechten, hadden we jullie ook kunnen aanvallen. Maar liever leerde ik nog wat meer van jullie en ik had gehoopt dat het een bg kon worden. Maar inderdaad hadden we ook wat prutsers in de stam.

Een ander groot probleem waar wij tegen aan zijn gelopen, en wat jullie (sangu) beter lijken te hebben geregeld, is de pbg's met ex-stamgenoten. We hadden misschien beter niet zoveel van de vijand gerekruteerd: Het belemmerd de groei en samenwerking van de stam enorm. We wilde bepaalde mensen graag in de stam en waren bereid om concessies te doen. Alleen pbg's zou ik een volgende keer gewoon uit principe al niet meer accepteren. Dat gaat uiteindelijk alleen maar tegen je werken. Kijk maar naar Furia... die wilde niets doen tegen z'n ex-lief stamgenoten. En daar zijn wij nog mee akkoord gegaan ook.
Kijk maar naar SmokingFarmer, dutchrafter en crusher99... die wilde liever aanpappen met Rowall. (Of in het geval van SmokingFarmer, ook met Sangu). Daar zijn toch heel wat problemen door ontstaan.
Toen we het wilde terugdraaien/toen ik het wilde terugdraaien, was het al te laat. Te veel met R.S. in zee gegaan, te veel over koetjes en kalfjes gepraat? Al te veel achterstand met het internen... al te veel een grote mond gehad tegen de rest van de wereld?
Een simpele kick konden we ons niet meer veroorloven; daar kwam het op neer. In de tijd van de (haast) maandelijkse troepenchecks bij _elk_ lid van Templar hadden we achter ons gelaten. Dat kostte al te veel tijd.
Dus we vochten ervoor om de mensen te laten kiezen voor Templar en niets anders. Maar daarmee gaven we onze flexibiliteit weg, waarvoor ze juist onze stam waren binnengekomen. Vluchters kennelijk. Net zoals smoking nu btw. ;-)
De enige die echt Sangu materiaal had kunnen zijn was Chihsmos. Maar kennelijk wilde hij dat zelf niet. Smoking is meer iemand die nu teert op wat Sangu al voor elkaar heeft. En ach no hard feelings, ik snap het ook wel. Echt goede alternatieven zijn er ook niet... ik denk alleen niet dat smoking echt toegevoegde waarde zal zijn, maar goed :p

Moraal van het verhaal: praatjes vullen geen gaatjes.

Spelers vervangen vind ik uberhaubt zwak. Dat vind ik een fout in het spel. Accounts overnemen is bullshit. W10 gesloten? Ja vast en zeker....... UHUH... behalve natuurlijk als de contacten buiten de wereld om worden gelegd, en er gewoon een wachtwoord aan een nieuwe co wordt gegeven... Er komen geen accounts bij maar spelers kunnen nog makkelijk op W10 beginnen...

ok, weer genoeg (Te veel) geluld.. .:)

Ik zat onder de naam CheetaWarrior in Fenix.
 

DeletedUser23058

Guest
Tja die Smoking,
Ben echt benieuwd hoe Sangu omgaat met zijn vriendjes allemaal.
Is zeer zeker een leerpunt voor de rest van de wereld.

Ik kan welgeteld maar een enkel dorp vinden wat ie ooit van Rowall heeft willen overnemen.
Het zijn allemaal vriendjes van hem.
Hij was het tenslotte die een NAP met Rowall regelde toen wij als " oude" stamleiding dat al niet eens zagen zitten.
Maar ja, nieuwe leiding dus nieuwe dingen.
Dus ben echt benieuwd hoe dat gaat lopen nu Sangu ook de oorlog aan Rowall verklaard heeft.

Zelf denk ik dus dat om die reden hij niet echt past binnen Sangu.
Zeker ook al niet als ik zijn reactie eerder lees over hoe hij terug denkt over zijn eigen periode binnen Temp.
Je kan de stam wel van alles de schuld gaan geven maar het begint toch echt bij jezelf eerst.
 

DeletedUser10875

Guest
Tja die Smoking,
Ben echt benieuwd hoe Sangu omgaat met zijn vriendjes allemaal.
Is zeer zeker een leerpunt voor de rest van de wereld.

Ik kan welgeteld maar een enkel dorp vinden wat ie ooit van Rowall heeft willen overnemen.
Het zijn allemaal vriendjes van hem.
Hij was het tenslotte die een NAP met Rowall regelde toen wij als " oude" stamleiding dat al niet eens zagen zitten.
Maar ja, nieuwe leiding dus nieuwe dingen.
Dus ben echt benieuwd hoe dat gaat lopen nu Sangu ook de oorlog aan Rowall verklaard heeft.

Zelf denk ik dus dat om die reden hij niet echt past binnen Sangu.
Zeker ook al niet als ik zijn reactie eerder lees over hoe hij terug denkt over zijn eigen periode binnen Temp.
Je kan de stam wel van alles de schuld gaan geven maar het begint toch echt bij jezelf eerst.

Mocht hij Nowall niet willen aanvallen is het voor mij vrij duidelijk. No use.
Maar ik neem aan dat onze rokende boer wel degelijk bereidt is om zijn 'vriendjes' aan te vallen.
 

DeletedUser56102

Guest
Al mijn ROWALL Vriendjes.... De enige die ik niet wil aanvallen in ROWALL is King JD, maar dat is deels ook de schuld van de Templar leiding die haar onterect buitengooide. (mijn mening).
Voor de rest, het is en blijft een spelletje, ook de andere spelers zou ik aanvallen.

Jazeker, ben ik eigenlijk wel van overtuigd.
De stam heeft mij nooit opgedragen ROWALL aan te vallen, maar ik heb toch zeker een kleine 500 clears op Covenant666 gestuurd, een 300 op Koroleeva, een 150tal op ed41, en ook een paar dorpen proberen te nemen.
Als je daar echter geen hulp bij krijgt van je stamgenoten (ja komt die weer) word het toch een lastig verhaal.
Maar daar kunnen we wel over bezig blijven.
Ik teer niet op prestaties van de stam Priory, om in Sangu te komen.
Ik heb het laten zien op VV accounts, dat ik de skills die een frontspeler nodig had op dat moment wel bezat. Helaas had ik niet voldoende tijd om alle frontaccounts te bemannen; maar de weinige tijd die ik had stelde ik beschikbaar voor de stam.
En over de NAP (nooit BG geweest) met ROWALL; Je moet iets. Een blinde stamleiding die niet ziet dat de stam het schip in gaat, en dan te laat corrigeren. Heel jammer, maar helaas.
 

DeletedUser

Guest
En over de NAP (nooit BG geweest) met ROWALL; Je moet iets. Een blinde stamleiding die niet ziet dat de stam het schip in gaat, en dan te laat corrigeren. Heel jammer, maar helaas.

Ik denk dat dit een verkeerde inschatting is geweest van de leiding, waarin ze vooral de "impact" van hun keuze hadden onderschat.
Overigens nadat de NAP er is gekomen viel de stam (maar dat is een bijzaak;))
 
Bovenaan