temp fusie met querra

Reactiescore
35
En waarom worden de oorlogen merendeel uit de weg gegaan? omdat er veel mensen redeneren zoals jij, liever "mergen" zoals je het noemt en rustig de "kleintjes" opedelen, dan kom jij nog eens klagen over het niveau als je het al zelf in de hand werkt!

Inderdaad, hou jullie maar vast want als Sangu en Shinpu tegenover elkaar komen te staan zal ik wel eens bekijken hoe we er een mooie merge uit kunnen stampen. (En jou uit de boot laten vallen natuurlijk zodat we je makkelijk kunnen edelen:D)
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, hou jullie maar vast want als Sangu en Shinpu tegenover elkaar komen te staan zal ik wel eens bekijken hoe we er een mooie merge uit kunnen stampen. (En jou uit de boot laten vallen natuurlijk zodat we je makkelijk kunnen edelen:D)

maar dan val ik al uit de boot :(
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad, hou jullie maar vast want als Sangu en Shinpu tegenover elkaar komen te staan zal ik wel eens bekijken hoe we er een mooie merge uit kunnen stampen. (En jou uit de boot laten vallen natuurlijk zodat we je makkelijk kunnen edelen:D)

Misschien kunnen dan Sangu en Shinpu fusioneren? :eek:
 

DeletedUser

Guest
Misschien kunnen dan Sangu en Shinpu fusioneren? :eek:

Juh laten we ons dan FuS noemen.

Ow nee die is al in gebruik.:rolleyes:

Ik zou wel iemand van .nl als idool willen maar wie moet ik dan nemen? De enige die in aanmerking komt ben jij natuurlijk, maar als we dit even objectief bekijken ben jij precies enkel op het AF actief.

Ik heb hier nog van meer personen gehoord dat .net "easy" is maar ik vraag me dan wel af of ze daar ooit een oorlogje hebben meegedaan. Ik wil de .net nu niet gaan ophemelen maar hier zijn de 'oorlogen' ronduit zwak omdat iedereen zich gegeneerd voelt een dorpje te veroveren dat toevallig in een nieuwe provincie ligt. (Laat dus maar staan nieuw continent)
Volgens mij moet de eerste oorlog van w10 nog steeds beginnen, ik heb enkel nog maar opruimacties gezien tot nu toe.

Dan ga ik me wel gaan afvragen hoeveel dagen (sorry weken/maanden want het duurt even voor je doorhebt dat je gewoon grandioos aan het verliezen bent) Shinpu/dispar/rip (Ja je mag eigenlijk het afzonderlijk talent van die drie stammen combineren) het zou uithouden tegen de stammen die ik op .net ben tegengekomen.

Maar goed, dit is totaal nutteloos, we zullen binnen een paar jaar ingame tegenover elkaar staan en dan kunnen we echt elkaar beginnen te flamen.

Nog volledig PS: Ik ken TWStats (echt waar), m'n statements zijn er licht over ik probeer er vooral een aantal pijnpunten van .nl met bloot te leggen.

Maar om even een ballonetje op te laten: Als dit een pro wereld is op .nl (zoals er bij creatie van een nieuw account op w10 wordt aangegeven) en het zit hier vol noobs (laat daar aub geen discussie over bestaan), hoe erg is het dan op de andere werelden?

Tjah, w1 blijft nu eenmaal mijn hoofd wereld, hoe leuk ik w10 ook vind.
En helaas zijn er wat obstakels die tijd rovend zijn, waardoor ik wat achter raak, maar niet geteurd, ik ben heel zuinig op mijn pakketjes ;)

Ik heb enkel w1 w2 en w15 op . net gespeeld.
Zowel op w1 als w2 top 10 gestaan, hoewel er toen nog nooit iemand van timen had gehoord.
OP w15 begonnen, en was het al zat toen ik alle massa stammen en dat diplomatieke gelul al weer zag beginnen, wat de reden was waarom ik eerder al gestopt was op . net.

W10 is niet de pro wereld geworden die het zou moeten zijn om verschillende redenen.
Veel algemeen erkende "topspelers" hebben de gewoonte enkel te beginnen en na 100k te stoppen.
W11 is veel te snel achter w10 gestart, en die was met nieuwe sesamstraat speeltjes, dus veel mensen zijn gewoon niet eens begonnen op w10, of gelijk gestopt om met een kerk te spelen.

Juist omdat er maar een redelijk beperkt aantal mensen is wat TW goed kan spelen, en zeker omdat het op elke nieuwe wereld al snel afneemt, snap ik echt niet wat dan de uitdaging is om te fuseren en te internen.

En och, ik heb me dat voorgenomen toen ik op .nl begon, om niet te internen.
Account fusie bestond toen nog niet eens.
En hoewel w1 vanwege mijn voorkennis op .net redelijk easy ging, heb ook ik pas op w1 .nl leren timen deffen etc.

W1 op zichzelf is het niveau niet onaardig, maar op een wereld die al bijna 3 jaar loopt, moet je niet verwachten dat je nog 100 toppers over hebt ;)

Ik zie er vooral sport in om de lat hoog te leggen, en de uitdaging aan te gaan, er komt heus een dag dat ik op mijn smoel ga, maar dat was dan alle pret op het forum in de tijd daarvoor meer dan waard;)

Maar ja, ik heb nog nooit een oorlog verloren in al die jaren, dus make my day :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Waarom de fusie tussen Guerra en Templar ?

Waar het op neerkomt, is dat heel W10 - ik kan niet spreken voor andere werelden want daar speel ik niet en heb ik ook nog nooit gespeeld - enorm druk is met INTERNEN. En je kunt hier soms voor kiezen, maar je bent dom als je kiest voor heel veel verliezen terwijl de gratis dorpjes voor het oprapen liggen.

Ik heb het er al eens over gehad met Den IJzeren Hertog. Spelers stoppen massaal en het normale verloop is niet meer bij te benen gewoon.

Je kunt er dan voor kiezen om met een select clubje lekker door te gaan. Bijv. Shinpu.

Je kunt er ook voor kiezen om de stam maar op te heffen en met hetgeen wat wel nog actief speelt, iets nieuws te beginnen. Sangu.

Je kunt ook je ally ineens beginnen aan te vallen (geruchten) REF en Credo.

Of je zet je over je ego heen (Guerra) en kiest ervoor om een andere stam (Templar) te betreden. Met zoveel spelers als wat zij hebben gedaan spreken we liever over een fusie. En ook dan merken we nog steeds dat een groot gedeelte niet zo actief is als we (ik) zouden willen. Wij zijn dus nu eventjes hoger in de ranglijst geplaatst (wat nou top 5, top 3 !!) maar als we de inactievelingen eruit zouden plukken...

Kijk dan is Sangu bijvoorbeeld een stuk "zuiverder".

Happy lijkt ook te kiezen voor "verzuivering". Ze hebben een andere stam gemaakt waarin ze de inactievelingen hebben gestopt. Of dit heel tactisch is; ik weet het niet. Wij weten in elk geval welke leden we dus makkelijk _zouden_ kunnen gaan internen. ;) Voor Happy maakt het weinig uit overigens vanwege hun goede banden met andere grote stammen zoals FuS (en Templar).

Dat we zijn gefuseerrd heeft absoluut niets te maken met het feit dat wij door deze fusie ineens een top 3 stam zijn geworden. Dat we QED omcirkelen vind ik niet zo interessant, die komen toch wel aan de beurt. Of we nou een officiele fusie aangaan of dat we hadden gekozen voor een nauwe samenwerking - of zelfs puur op eigen kracht.
Maar dat argument komt toch het meeste in de buurt: QED is wel flink "de ...".

Kijk verder ben ik ervan overtuigd dat we nog wel twee plaatsjes gaan zakken in de ranglijst want niet iedereen zal even florisant uit deze fusie komen. Maar de sterke zullen blijven hangen en uiteindelijk komen we er beter voor te staan. Tevens geeft dit nu al een flinke boost qua activiteit op de stammenfora. En dat is gewoon gezellig. Tuurlijk heb je ook weer te maken mett minderr gezellige discussies. Ach ik vind het wel leuk deze fusie! En we moeten echt nog maar zien waar we uit gaan komen.

Ik ben benieuwd wie Sangu en Shinpu gaan kiezen als strijdpartner, want anders zullen ze nog wel eens strijdend ten onder kunnen gaan op het moment dat Happy en FuS zouden samengaan, of gewoon door demotivatie en het doorzetten van massale inactiviteit. Mijn advies: onderneem iets om deze uitval van spelers tegen te gaan. Maak keuzes zelfs als de uitkomst ervan nu nog onzeker is. Dat houdt het spel wel zo leuk en je vergroot je kansen op voortbestaan.

Spice it up! W10 ftw! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
leuke tekst priory
er zitten feiten en meningen in.....
IK zie temp niet zo gemakkelijk QeD omzei zetten
maar ze hebben wel een leger inactievelingen
 

DeletedUser31421

Guest
HEhe..

Zo zit je in Grimreapers, gaat je leider weg, neem je het stokje over en ga je een lange tijd tegemoet Als leider zijnde van Golden Glory.
Na een lange tijd van oorlogen met SC,TNT en noobstammen worden er mensen inactief, en gaan we een fusie aan met lime (slechtste stap ooit)->
Golden Lime. Er komen interne ruzies, mensen gaan over naar Guerra. Golden lime stopt en ik zit ook in Guerra ( de rest naar New)

Dan ga je op vakantie en is er opeens geen Guerra meer maar zit je in Temp, en New? die gaat samen met Qed xd
 

DeletedUser

Guest
HEhe..

Zo zit je in Grimreapers, gaat je leider weg, neem je het stokje over en ga je een lange tijd tegemoet Als leider zijnde van Golden Glory.
Na een lange tijd van oorlogen met SC,TNT en noobstammen worden er mensen inactief, en gaan we een fusie aan met lime (slechtste stap ooit)->
Golden Lime. Er komen interne ruzies, mensen gaan over naar Guerra. Golden lime stopt en ik zit ook in Guerra ( de rest naar New)

Dan ga je op vakantie en is er opeens geen Guerra meer maar zit je in Temp, en New? die gaat samen met Qed xd

Ja zo ging het wel ongeveer XD. leuke terug komst van je vakantie. net als de mensen van het oude dispar kom je terug huh wtf waar is me stam.
 
Bovenaan