Technologie (Verkenners)

DeletedUser

Guest
Beste,

Ik speel dit spel al lang genoeg om goed te kunnen spelen, maar dit is mijn eerste wereld zonder boog en met technologie.
De "hulp" geeft nogal weinig toelichting, dus daarom vraag ik het maar hier.

Ten eerste,
Als je een groep verkenners stuurt van LVL 1/2 kunnen die dan nooit ook maar iets zien van een veel kleiner aanval verkenners level 3?
En kunnen welk level verkenners kunnen de gebouw levels zien? of kan dat hier niet?

Ten tweede, bij Rammen heb je 3 aanval op technologie 2 en ook bij technologie 3, is het verstandig om hem dan (als je hem puur voor het vernietigen van muren gebruikt) hem helemaal te ontwikkelen of niet?
Bij welke eenheden is het alsnog niet slim om ze helemaal te ontwikkelen (tot aan lvl 3)

ten slotte,

Technologieën ontwikkeld: x
Technologieën maximaal: x

Technologieen maximaal ? betekend dat je niet alles tot aan lvl 3 kan ontwikkelen en je dus keuzes zal moeten maken?

Sorry als dit een overbodige vraag is of allang besproken ik heb het iig niet gevonden,


Pheanis.
 

Deleted User - 73340

Guest
Verplaatst naar vragen forum.

Ten eerste,
Als je een groep verkenners stuurt van LVL 1/2 kunnen die dan nooit ook maar iets zien van een veel kleiner aanval verkenners level 3?
En kunnen welk level verkenners kunnen de gebouw levels zien? of kan dat hier niet?

Ik snap je eerste vraag niet helemaal. Een lvl 1/2 verkenner ziet minder op het gebied van eenheden buiten het dorp en gebouwlevels.
Als een verkenner het overleeft moet je als het goed is de troepen in het dorp kunnen zien.

Bij lvl 1 zie je sowieso enkel troepen in het dorp (en als 50% het overleeft ook de grondstoffen)
Bij lvl 2 (en 70% overleeft het) zie je gebouwenlvls
Bij lvl 3 (en 90% overleeft het) zie je troepen buiten dorp

meer info

Ten tweede, bij Rammen heb je 3 aanval op technologie 2 en ook bij technologie 3, is het verstandig om hem dan (als je hem puur voor het vernietigen van muren gebruikt) hem helemaal te ontwikkelen of niet?
Bij welke eenheden is het alsnog niet slim om ze helemaal te ontwikkelen (tot aan lvl 3)

Ik zou zeggen: test het in de simulator

ten slotte,

Technologieën ontwikkeld: x
Technologieën maximaal: x

Technologieen maximaal ? betekend dat je niet alles tot aan lvl 3 kan ontwikkelen en je dus keuzes zal moeten maken?

Sorry als dit een overbodige vraag is of allang besproken ik heb het iig niet gevonden,
Pheanis.

Ja dit klopt inderdaad. Je kan maximaal 5 dingen naar lvl 3 doen. Of alles naar mindere levels dan lvl 3
 

DeletedUser

Guest
De eerste vraag ging me om het vechten tussen de verkenners, als een verkenner van lvl 1 / 2 aanvalt, met 50 eenheden, zou hij dan nooit overleven tegen een lvl 3 eenheid verkenner?
Maar dat heb ik nu ook met de simulator gezien, t maakt geen verschil.
Rammen maken inderdaad nog wel verschil.

Bedankt voor de info ;)
 
Bovenaan