Team voor Speed.

DeletedUser70435

Guest
Hey,

Ik zoek een team voor de Speed. Dit omdat ik niet altijd zelf kan spelen, en als ik speel moet ik nog weg, of kan ik gewoon niet de volledige tijd volmaken.

Ik ben geen geweldige speeder, ben ik heel eerlijk in. Na een lange tijd niet gespeed te hebben wel 5e geworden (woensdag). Top 3 zat er ook in, maar startte een half uur later.

Ik heb op een aantal accounts gespeeld. Veel geleerd op Meneer Krabs., samen met Quinten, Rene, Michael & Erwin. Heb nog op Doutzen Kroes een keertje gespeeld. Verder vooral op eigen accounts. Thunderbolt., Out of Galaxy, en nog een paar. Bekers heb ik behaald op Meneer Krabs., maar niet veel. Zoals ik al zei, ik ben geen geweldige speler. Ik speel het liefst aanvallend.

Graag zou ik iemand hebben die ik al ken, want dat is alleen maar handiger. 2 CO's nog het liefste. Je moet bereid zijn PA&FA mee te betalen. Dit doe ik ook. Het liefste heb ik dat je beter bent dan ik, zodat ik van je kan leren. Het liefste niet onder mijn niveau, want dan zal het niet goed komen :)p). Skype is een must!!

Ik ga waarschijnlijk in de stam van Davey (dat hoop ik dan toch). Je moet niet alleen aan jezelf denken, maar ook aan de stam.

Vragen hoor ik graag, PM of Skype.

Bram
 

DeletedUser66220

Guest
Dit is mijn leerling, deze speler staat binnen 1 maand tijd aan de top van de speed, investeer in Bram en je haalt er zelf ook voordeel uit! ;)
 

DeletedUser69693

Guest
Ik bied 2 euro!

Nee, aanrader ;). Zeker ook bij Meneer Krabs, toen een speler die er vol voor gaat.
 
Bovenaan