Team tegen SummerVibes. (no hate)

DeletedUser71900

Guest
Om te beginnen heb ik niks tegen de spelers van SummerVibes, maar ze domineren elke speed (niet altijd even eerlijk) en dat wil ik graag anders. Dus ik maak een tegenhanger van Jochie. Het is dus niet omdat ik ze haat ofzo, helemaal niet zelfs, maar ik vind het niet eerlijk. Iedereen die een beetje kan speeden etc. kan zich aanmelden. Mijn skype : lollollol123321, ik sta op de een of andere manier altijd online maar ben er dus niet altijd...
 

DeletedUser64514

Guest
Om te beginnen heb ik niks tegen de spelers van SummerVibes, maar ze domineren elke speed (niet altijd even eerlijk) en dat wil ik graag anders. Dus ik maak een tegenhanger van Jochie. Het is dus niet omdat ik ze haat ofzo, helemaal niet zelfs, maar ik vind het niet eerlijk. Iedereen die een beetje kan speeden etc. kan zich aanmelden. Mijn skype : lollollol123321, ik sta op de een of andere manier altijd online maar ben er dus niet altijd...
hater:(:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
 

DeletedUser73758

Guest
Wrm moet je heel team daarvoor hebben ik geef SummerVibes in me eentje ook wel cleartjes hoor sorry
 

DeletedUser62927

Guest
Mooi en leuk initiatief vind ik wel. Vooral omdat het niet weer zo'n haat gedoe is :). Onze vaste stam weten jullie, Fearcrads; Summervibes en eventueel nog een ander acc waar een speler van Summervibes op speelt. Mogen wij jullie uiteindelijke team ook weten of mogen we dat pas te weten komen ingame? Alvast veel succes! Gaan de speeds hopelijk ook zonder Damn! wat spannender worden :D
 

DeletedUser66220

Guest
Ik doe mee! Zeg maar wanneer ik die overrated noobjes moet ownen
 

DeletedUser71900

Guest
Mooi en leuk initiatief vind ik wel. Vooral omdat het niet weer zo'n haat gedoe is :). Onze vaste stam weten jullie, Fearcrads; Summervibes en eventueel nog een ander acc waar een speler van Summervibes op speelt. Mogen wij jullie uiteindelijke team ook weten of mogen we dat pas te weten komen ingame? Alvast veel succes! Gaan de speeds hopelijk ook zonder Damn! wat spannender worden :D

Nu ben ik het nog alleen maar ik heb morgen wel wat aanmeldingen denk ik, zal het wel laten weten voor eerlijke fights ;)

Ik doe mee! Zeg maar wanneer ik die overrated noobjes moet ownen

Ik maak morgen wel een grote chat
 

DeletedUser39729

Guest
Nu ben ik het nog alleen maar ik heb morgen wel wat aanmeldingen denk ik, zal het wel laten weten voor eerlijke fights ;)



Ik maak morgen wel een grote chat

Anders gewoon wat random noobs vragen die je vaak ziet op de speed, of ze skype hebben en evt willen meehelpen. Werkt het beste.
 

DeletedUser71900

Guest
Goed plan, weet namelijk niet of ik de stam volkrijg met toppers
 

DeletedUser

Guest
haha:p
grappig dit :)

kben benieuwd

Om te beginnen heb ik niks tegen de spelers van SummerVibes, maar ze domineren elke speed (niet altijd even eerlijk) en dat wil ik graag anders. Dus ik maak een tegenhanger van Jochie. Het is dus niet omdat ik ze haat ofzo, helemaal niet zelfs, maar ik vind het niet eerlijk. Iedereen die een beetje kan speeden etc. kan zich aanmelden. Mijn skype : lollollol123321, ik sta op de een of andere manier altijd online maar ben er dus niet altijd...

je zegt niks tegen ons te hebben mr dit alles zegt mij dat dit wel zo is....?
 
Reactiescore
133
Leip initiatief! Waar kan ik me aanmelden?
 
Bovenaan