Te veel volk????

Reactiescore
0
Jo de gasten en grieten,

Heb een aantal gebouwen met een level moeten afbreken, en dit waarschijnlijk door dat mijn bevolking te groot is. Markt, hoofd gebouw, kazerne,hout hakkers en ijzer mijn kan niet uit bouwen tot max.
Wat zou ik best doen? de volledige uitbouw is die echt noodzakkelijk ???
had graag wat uitleg gekregen en of enkele nuttige tips over hoe en wat verder te doen,

met vriendelijke groeten,

El Don Corleone
 

DeletedUser

Guest
hoofd gebouw is level 30 niet waardig.
20 is genoeg.
marktplaats is jou'n eigen keuze.
zoek eens in discusie's kun je hoop leren.
 

DeletedUser

Guest
je hebt natuurlijk wel meer punten. de dorp in het midden van een groot cluster kunnen naar mijn mening best helemaal uitgebouwd worden. dat scheelt zo'n 2k punten. als je 100 dorpen veilig midden in je cluster hebt, en die helemaal uitbouwt, heb je 200k punten erbij. scheelt nogal veel.

niet dat ik het doe hoor, maar volgensmij niet verkeerd.
 

DeletedUser

Guest
je hebt natuurlijk wel meer punten. de dorp in het midden van een groot cluster kunnen naar mijn mening best helemaal uitgebouwd worden. dat scheelt zo'n 2k punten. als je 100 dorpen veilig midden in je cluster hebt, en die helemaal uitbouwt, heb je 200k punten erbij. scheelt nogal veel.

niet dat ik het doe hoor, maar volgensmij niet verkeerd.

Dit advies kan je beter niet opvolgen.
Het scheelt een aantal honderd boerderijplaatsen, wat bij meerdere dorpen toch steeds meer verschil oplevert.
Daarnaast heb je ook nog dat je je moraal nutteloos verpest en daardoor nog meer troepen verliest.

Verder volg ik meestal:
Hoofdgebouw 20
Kazerne 25
Stal 20
Werkplaats 2
Smederij 20
Markt 15 (of 20)
Mijnen allemaal 30
Boerderij 30
Opslagplaats (28-30 als je actief bent is 30 niet nodig).
Schuilplaats 0
Muur 20

Bij een kerk wereld natuurlijk zorgen dat alle dorpen hetzelfde puntenaantal hebben.
 

DeletedUser710

Guest
Dit advies kan je beter niet opvolgen.
Het scheelt een aantal honderd boerderijplaatsen, wat bij meerdere dorpen toch steeds meer verschil oplevert.
Daarnaast heb je ook nog dat je je moraal nutteloos verpest en daardoor nog meer troepen verliest.

Verder volg ik meestal:
Hoofdgebouw 20
Kazerne 25
Stal 20
Werkplaats 2
Smederij 20
Markt 15 (of 20)
Mijnen allemaal 30
Boerderij 30
Opslagplaats (28-30 als je actief bent is 30 niet nodig).
Schuilplaats 0
Muur 20

Bij een kerk wereld natuurlijk zorgen dat alle dorpen hetzelfde puntenaantal hebben.

Gelukkig neemt een opslagplaats geen ruimte in... :p
 

DeletedUser

Guest
Nee dat niet, maar het kan wel je moraal beïnvloeden.
Minimaal, maar als je opslagplaats toch niet vol komt te zitten, waarom niet? :)
 

DeletedUser

Guest
Ik vat hem niet, wat kunnen die punten nou schelen, waarom zou je alles uitgebouwd hebben omdat je dan meer punten hebt?
 

DeletedUser34763

Guest
Als je uw dorpen puntenaantal laag zet kan je meer troepen maken in 1 dorp.
Bouw je die volledig uit tot 12.156 punten zal je veel troepen ontbreken. Zie topic in discussie. Er staan er genoeg
 

DeletedUser

Guest
Dit advies kan je beter niet opvolgen.
Het scheelt een aantal honderd boerderijplaatsen, wat bij meerdere dorpen toch steeds meer verschil oplevert.
Daarnaast heb je ook nog dat je je moraal nutteloos verpest en daardoor nog meer troepen verliest.

Verder volg ik meestal:
Hoofdgebouw 20
Kazerne 25
Stal 20
Werkplaats 2
Smederij 20
Markt 15 (of 20)
Mijnen allemaal 30
Boerderij 30
Opslagplaats (28-30 als je actief bent is 30 niet nodig).
Schuilplaats 0
Muur 20

Bij een kerk wereld natuurlijk zorgen dat alle dorpen hetzelfde puntenaantal hebben.

wat maakt het uit dat dorpen verschillende puntenaantallen hebben bij een kerk wereld?
 

DeletedUser

Guest
wat maakt het uit dat dorpen verschillende puntenaantallen hebben bij een kerk wereld?

Als je standaard alle gebouwen uitbouwt tot hetzelfde level in al je dorpjes, dan kunnen ze zien welke je kerkdorpen zijn, omdat die dan iets meer punten hebben.

Als je dan weer niet elk dorp op dezelfde manier uitbouwt, kunnen ze het evenwel niet zien.
 
Bovenaan