+TDC+/ +TIC+ vs Ins/I-Baby en rest??

DeletedUser

Guest
Aangezien we overal en nergens over de aanvallen zitten te praten leek me een apart topic hiervoor geen overbodige luxe.

Ins is al even gelee tegen FearUS begonnen en hebben toen ruim winst gemaakt op lokeren, menne0 en jondelar. Inmiddels zijn we gefuseerd en is de respons gekomen. Dit is natuurkijk het begin helaas moeten een aantal een timecursus krijgen dus er word verbetering beloofd.

Tijd voor stats.. Voor altijd ga ik niet helemaal poste want daar staan we dik achter pas na een tijdje lijkt me dat nuttig zodat we dan eerlijk kunnen vergelijken. Voor de geinteresseerd het verschil bij elkaar voor altijd is:

Totale overnames van de vijandige kant:
Kant 1: 132
Kant 2: 1,023
Verschil: 891


Mensen mogen het verder zelf op twstats opzoeken.. en nu voor de afgelopen 48 uur.

Side 1:
Tribes: +TDC+ +TIC+
Players:

Side 2:
Tribes: InS I-baby
Players:

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 302
Kant 2: 248
Verschil: 54

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 16
Kant 2: 3
Verschil: 13

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 2,836,485
Kant 2: 2,296,745
Verschil: 539,740

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 145,623
Kant 2: 29,045
Verschil: 116,578

image.php
 

DeletedUser

Guest
Niet te vergeten Zjonbelz en COTC die vrij snel uit TDC werden gebonjourd nadat wij begonnen met aanvallen..
 

DeletedUser20611

Guest
Niet te vergeten Zjonbelz en COTC die vrij snel uit TDC werden gebonjourd nadat wij begonnen met aanvallen..
Volgens mij was de aanval neit de eerste keer dat jullie aanvielen.
Ze kregen veel aanvallen en telkens deden ze nooit wat moest.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij was de aanval neit de eerste keer dat jullie aanvielen.
Ze kregen veel aanvallen en telkens deden ze nooit wat moest.

Viel reuze mee, toen wij serieus gingen aanvallen (nadat tomtom ongeveer volledig weggeedelt was) werden ze gekickt. Daarvoor hebben we ze amper lastig gevallen, anders hadden ze wel een hogere ODD/ODT voor die tijd.
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij was de aanval neit de eerste keer dat jullie aanvielen.
Ze kregen veel aanvallen en telkens deden ze nooit wat moest.

Op COTC en Zjon was de eerste x :)

Wat deden ze dan niet? Ze zijn tot op de dag vandaag nog actief bezig (nu weliswaar wat minder maar bij wijze van).. waardige tegenstanders!
 

DeletedUser15806

Guest
De nummer 1 en 2 tegenover elkaar :). Kan leuk worden :D. Ben benieuwd naar wat deze strijd gaat leveren ;).
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat +TDC+ uiteindelijk wel als winnaar uit de bus komt.
En ergens hoop ik dit ook ...

Dit is puur gebasseerd op mijn gevoel hoor, niet op feiten.
 

DeletedUser

Guest
Mja wat is winnen? Denk niet dat we elkaar zo ff 123 van de kaart vegen xD
 

DeletedUser

Guest
ik wil tdc zowiso suc6 wensen..

Moet er wel even bijzeggen dat de stats dus niet echt totaal kloppen.
En dus ook niet echt " FAIR " is om dit nu te starten..
Nu wij gaan verdedigen komen de stats, als " alles " is gecleared :p

Tja dan word het " makkelijker " edelen..
Dus de stats vind ik in mijn ogen een beetje " misvormd ".
En ongepast om nu te starten.
Maar we zullen daar zeer zeker bovenop komen, dat is geen enkel probleem.
Daarbij moet tdc / tic wel ophouden met kicken dan, want dat is wel aardig lame, want we nemen nog dagelijks dorpen in van cotc en zjonbelt

Aangezien de stats er dan meteen anders uitzien:

Side 1:
Tribes: +TDC+ +TIC+
Players: COTC ZjonBelz

Side 2:
Tribes: InS I-baby
Players:

Timeframe: Laatste 48 uur

Totale overnames:

Kant 1: 326
Kant 2: 260
Verschil: 66

image.php


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 18
Kant 2: 23
Verschil: 5

image.php


Puntentotaal van totale overnames:

Kant 1: 3,032,946
Kant 2: 2,341,587
Verschil: 691,359

image.php


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 165,680
Kant 2: 212,688
Verschil: 47,008

image.php





Dat is dus ook met leden van tdc / tic die er normaal gezien in horen!!!
Om zo een minder vertekend beeld te krijgen..

Maar in ieder geval, Suc6 =')
 

DeletedUser

Guest
Tjah of ik eens was met de kick is een ander verhaal maar ze liggen eruit.. en je kan dus ook niet praten van een stam die tegen jullie nu vecht. COTC kan je zowiezo al niet bij rekenen aangezien die al niets meer deed.

Ik haal nu ook geen stats van virtual erbij om te laten zien hoeveel jullie wel niet aan hem hebben verloren ondanks dat CN ook tegen jullie vechten. Heb ze ook juist om die reden niet in ondewerp erbij gezet.

Zjonbelz vecht nu alleen tegen Ins en dat is bewonderingswaardig.. magoed ik ga niet veel meer over hem wijde hij zit er niet meer bij dus haal ik hem ook niet bij de stats. Als jullie dat wel willen doen dan sta je daar vrij van maar echt fair is dat ook niet omdat de stam er niets meer mee te maken heeft. En nee ik verwacht niet dat er nog een aantal zomaar eruit vliegen.
 

DeletedUser

Guest
Anders kicken wij ook ff alle spelers die jullie aanvallen zodat we geen verlies op papier leiden :D

En stiekumpjes nog wel OS sturen :p
 

DeletedUser

Guest
Ja want InS leunt compleet op die 2-3 spelers die jullie aanvallen :D
 

DeletedUser18986

Guest
ik heb altijd veel respect voor COTC en zjonbelz gehad, nooit aangevallen, maar altijd eerlijk gespeeld. worden ze nu ineens aangevallen, dan blijkt dat hetzelfde gebeurt als met tomtom, TDC gooit hun leden er weer zo snel mogelijk uit, enkel voor de stats, is nu de derde keer geweest op rij.

in de afgelopen maand zijn er 2 spelers compleet ten onder gegaan, en is een derde speler hard op weg, volgens mij zijn er van alle spelers samen zo'n 9 mio punten weggekaapt en dan durven jullie deze 16 dorpjes te komen vieren?

zorg eerst eens dat je een fatsoenlijk aantal dorpen binnenhaalt
 
Bovenaan