T-timing

DeletedUser

Guest
Hallo allemaal,

Voorheen gebruikte ik altijd t-timen, maar door de nieuwe update blijkt dus dat deze het niet meer doet ( ja, heb al even niet meer moeten timen :) )

Nu wou ik alles opnieuw instellen, en doe ik zoals aangegeven wordt in de hulp/wiki.
Ik ben op de hoogte dat de code:

Code:
Focus next widget & Click button & Switch to next page &Focus next widget & Click button & Switch to next page &Focus next widget & Click button & Switch to next page &Focus next widget & Click button & Switch to next page & Focus next widget & Click button & Switch to next page

veranderd moet worden naar:
Code:
Click button & Switch to next page & Click button & Switch to next page & Click button & Switch to next page & Click button & Switch to next page &

Heb deze stappen gevolgd :
Ga in Opera naar "Extra" en dan "Voorkeuren"
Klik op "Geavanceerd"
Klik op "Sneltoetsen"
Zorg dat het vakje met "Enkelknops-sneltoetsen inschakelen" is aangevinkt!
Maak een kopie van "Opera Standard" (Klik op "Opera Standard" en klik dan op "Dupliceren", zorg wel dat het degene onder "Sneltoetsen" is, niet "Muisgebaren")
Dubbelklik op "Kopie van Opera Standard"
Klik op "Application"
Voeg in het eerste vakje "t" in. Voeg in het tweede vakje de volgende tekst in:
Focus next widget & Click button & Switch to next page &Focus next widget & Click button & Switch to next page &Focus next widget & Click button & Switch to next page &Focus next widget & Click button & Switch to next page & Focus next widget & Click button & Switch to next page
Druk twee keer op "OK".
Nu gewoon treintje klaarzetten, bij de eerste edel kijken naar de tijd rechtsonder en als je op "t" klikt, zijn alle edels weg.

Enkel, ik krijg het niet meer aan de praat.
Ik heb alles normaal gesproken goed ingesteld.
Het lijkt erop dat mijn t het niet doet, als ik op de t toets druk veranderd de tab namelijk niet.

Iemand een idee wat het kan zijn?
* als niemand een vermoeden heeft, kan ik altijd nog printscreentjes plaatsen...

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan