suportaanvraag

DeletedUser

Guest
ik heb laatst ene suport ingedient en het is al denk ik 3 weken terug en nog steets is ie niet beandwoord.
hoe kan dit?
moet ik het nog is posten of is dat tegen de regels?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik heb laatst ene suport ingedient en het is al denk ik 3 weken terug en nog steets is ie niet beandwoord.
hoe kan dit?
moet ik het nog is posten of is dat tegen de regels?

ik heb hetzelfde, ik geloof dat ze het ERG druk hebben (een aantal mods waren weg) --> dat is dus de reden.

Misschien een paar extra mods?
 

DeletedUser

Guest
..

ik vin dat het ook zeer langzaam gaat + ik vind dat er onrechtvaardig gestraft word

graag zou ik hier eens met de hoofdleider spreke en niet die mods die mekaar al1 maar goedprate terwijl iedereen het zelfde denkt als mij...

+ zou ik me graag kandidaat stelle als mod en eens wat meer met de support bezig zijn er zijn 3 of 4 mods per wereld en slecht 1 mag het topic behandelen? is gwn absurd logisch dat het niet vooruit gaat + kunne de leden onterecht behandeld worde zonder dat mss iemand er iets van merkt


bij deze wacht ik op de leider hier van tw
 

DeletedUser3461

Guest
ik vin dat het ook zeer langzaam gaat + ik vind dat er onrechtvaardig gestraft word

graag zou ik hier eens met de hoofdleider spreke en niet die mods die mekaar al1 maar goedprate terwijl iedereen het zelfde denkt als mij...

+ zou ik me graag kandidaat stelle als mod en eens wat meer met de support bezig zijn er zijn 3 of 4 mods per wereld en slecht 1 mag het topic behandelen? is gwn absurd logisch dat het niet vooruit gaat + kunne de leden onterecht behandeld worde zonder dat mss iemand er iets van merkt


bij deze wacht ik op de leider hier van tw

Klovadis en Duckje zijn verantwoordelijk voor Tribal Wars in NL
Als er nieuwe moderators nodig zijn wordt dit wel gemeld door de TW leidign
 

DeletedUser

Guest
jah dat had ik ook al door ik heb gistere duckje pm gestuurd via forum ik krijg geen reactie en klovadis kan je niet pm'en


van de mods weet ik ook wel maar ik vin dat de werking van de support toch moet aangepast worde


ik vin echt niet kunnen dat als je vv aanvraagd en je vv breekt een regele dat de vv aanvrager gestraft word voor zijn daden als je er niet bent weet je niet wat ze doen .. ik vin dat je dan eerst waarschuwing moet sturen en als het nogmaals gebeurd bij dezelfde persoon dan straf geven

ik krijg als straf 3dorpen aftrek voor iets wat mijn vv heeft gedaan terwijl ik er gwn niets aankan doen dit is toch absurd?
 

DeletedUser

Guest
jah dat had ik ook al door ik heb gistere duckje pm gestuurd via forum ik krijg geen reactie en klovadis kan je niet pm'en


van de mods weet ik ook wel maar ik vin dat de werking van de support toch moet aangepast worde


ik vin echt niet kunnen dat als je vv aanvraagd en je vv breekt een regele dat de vv aanvrager gestraft word voor zijn daden als je er niet bent weet je niet wat ze doen .. ik vin dat je dan eerst waarschuwing moet sturen en als het nogmaals gebeurd bij dezelfde persoon dan straf geven

ik krijg als straf 3dorpen aftrek voor iets wat mijn vv heeft gedaan terwijl ik er gwn niets aankan doen dit is toch absurd?

bewijs het is dat het door je vv komt ...
 

DeletedUser3461

Guest
Je VV kies je zelf als je iemand uitkiest die niet te vertrouwen is jammer maar helaas.
Duckje reageert niet op dit soort PM's dat ik weet.
En dat klovadis niet te bereiken is via PM lijkt mij logisch

Schrijf supportaanvraag of post dit bij ideeën

bewijs het is dat het door je vv komt ...
Makkie moderators kunnen zien van welke adres is ingelogt en of het een VV was.
Maar VV kiezen is eigen probleem
Anders krijgen ze 100 aanvragen per dag binnen.
Had ook een keer pech was mijn VV geblocked waardoor er een week niets gebeurt was op mijn account tja pech gehad
 

DeletedUser

Guest
het bleek dat de vv de regels niet had gelezen en dit dus niet wist jah sorry maar als je dan de speler die vv vroeg zulke straf geeft vind ik tever dit is gwn onrechtvaardig



als je halve dag weg moet en je bent net dorp aan het overnemen wat ga jij doen gwn weg gaan zonder vv en later gwn weer gans opnieuw beginne ik dacht het niet en als die persoon die je altyd vv geeft er net niet is jah dan ga je naar een ander persoon en die persoon kon ik ook vertrouwe maar ikkan er niet aandoen dat hij de regel brak dit heeft gwn niets met mij te make
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
jah dat had ik ook al door ik heb gistere duckje pm gestuurd via forum ik krijg geen reactie en klovadis kan je niet pm'en


van de mods weet ik ook wel maar ik vin dat de werking van de support toch moet aangepast worde


ik vin echt niet kunnen dat als je vv aanvraagd en je vv breekt een regele dat de vv aanvrager gestraft word voor zijn daden als je er niet bent weet je niet wat ze doen .. ik vin dat je dan eerst waarschuwing moet sturen en als het nogmaals gebeurd bij dezelfde persoon dan straf geven

ik krijg als straf 3dorpen aftrek voor iets wat mijn vv heeft gedaan terwijl ik er gwn niets aankan doen dit is toch absurd?

Eis 3 dorpjes van die persoon die jou genaaid heeft. De mods moeten zich aan de regels houden, anders wordt het helemaal een zooitje (bijvoorbeeld de ene speler wordt gematst en de andere niet, dus ze zijn partijdig blah-blah-blah). Regels zijn regels.
 

DeletedUser3461

Guest
het bleek dat de vv de regels niet had gelezen en dit dus niet wist jah sorry maar als je dan de speler die vv vroeg zulke straf geeft vind ik tever dit is gwn onrechtvaardig

*zucht*
Geef je VV dan op zijn donder inplaats van zielig te doen hiero.
Kunnen de moderators het helpen dat jouw VV de regel niet kent?

Reactie mag wel sneller dat ben ik met je eens maar voor de rest stel je je aan

Hmm BooZy is mij voor met reageren:(
 

DeletedUser

Guest
ik vin dat die regel moet aangepast worde dit is gwn niet logisch een straf is voor de gene die de regel overtrad toch? als jij een tege een huis plast en ze pakke je dan word de eigenaar van het huis toch ook niet gestraft?
 

DeletedUser

Guest
niets aanstelle je moet rechtvaardig zijn en niet zomaar met straffe zwaaie

de kerel die de melding heeft gedaan zei zelf dat hij wou dat mijn vv gestraft werd en niet ik
 

DeletedUser3461

Guest
ik vin dat die regel moet aangepast worde dit is gwn niet logisch een straf is voor de gene die de regel overtrad toch? als jij een tege een huis plast en ze pakke je dan word de eigenaar van het huis toch ook niet gestraft?

*zucht maar weer eens*

Jij kiest zelf een VV en vindt deze betrouwbaar etc. genoeg
Overtreed die speler de regels dan worden de account waarmee de regels geschonden zijn gestraft.
Pech voor jou blijkbaar was die speler jouw vertrouwen niet waard.

Regel de verdere gevolgen maar met die speler want die heeft jouw genaait de moderators zorgen er alleen maar voor dat de regels gehandhaafd worden.
Kom maar weer terug als je bewijs hebt dat de moderators inconsequent handelen of onterecht bezig zijn
 
Bovenaan