Super storm: Waar of niet waar?

DeletedUser

Guest
die gast die dat gemaakt heeft mag zijn engels wel eens opvijzelen XD
 

DeletedUser

Guest
sjeezus.....ik hoop echt dat dit ABSOLUUT niet gaat gebeuren...:(
 

DeletedUser

Guest
Engels slecht

Hij is idd slecht in engels...
:p

( ik heb m niet gemaakt )
 

DeletedUser

Guest
Daar ga je toch geen geintjes over maken, Het is een heel serieus bedoeld filmpje hoor (met zulke muziek) :rolleyes:

maar we moeten wel uitkijken, voor het zelfde geld hadden de amerikanen ons de oorlog verklaard van wege een spel fout ^^
 

DeletedUser

Guest
ik had het gehoord, toen ik om 17:15 van school naar huis vertrok waaide het fcking hard al en ik moest nog eens tegen de wind in fietsen 0.0 ( ik woon in 't Gooi )
 

DeletedUser

Guest
ik had het gehoord, toen ik om 17:15 van school naar huis vertrok waaide het fcking hard al en ik moest nog eens tegen de wind in fietsen 0.0 ( ik woon in 't Gooi )

Nou Nou dat viel ook wel weer mee.
Ik woon in Huizen en had niet echt veel last van de wind ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Ik woon in steenbergen en heb er zelf ook niet al te veel last van gehad, alleen maar een hagelbui in de ochtend.
Maar ik vrees wel dat de storm van 24 tm 28 nov wat erger zullen zijn:(
 

DeletedUser

Guest
lol zo blij dat mijn huis en haard niet afhangt van verouderde en te lage dijkjes XD HAIL LIMBURG XD
 

DeletedUser

Guest
In Doesburg is er geen zwembad, misschien zag ik anders Duckje langs zwemmen :(
 

DeletedUser

Guest
Nog steeds niks gemerkt... Beetje wind beetje regen, maar niet in uitzonderlijke mate :|
 

DeletedUser

Guest
En hoe zit het in België :rolleyes:

belgië is altijd safe x)

en onze dijken zijn minder kort + ons land ligt hoger ^^

hier en daar sneuvelen wat bomen, huisjes, een schuur
maar onderlopen doen we niet...
als de dijken van nl even hoog blijven als ze zijn doen ze dat door opwarming van de aarde -> steiging van het zeeniveau waarschijnlijk wel... (volgens wetenschappers) maar ik denk niet dat dit echt iets extreem word,
een storm = ja
een orkaan = nee
 

DeletedUser657

Guest
this is the begin of the end!. straks staat heel europa onder water behalve wij:p
 

DeletedUser

Guest
Mijn dak is vannacht beginnen te lekken.... :rolleyes:

Misschien moet ik die hele storm toch wat serieuzer nemen :eek:
 
Bovenaan