Super storm: Waar of niet waar?

DeletedUser

Guest
Ik ga er mezelf niet druk om maken, al zou er dan een keer een flinke storm over nederland heengaan..
1 : nederland is bijna beroemd om zijn dijken.
2 : omdat het vantevoren al voorspelt is zullen er stiekem wel al plannen gemaakt zijn, want je weet maar nooit.
3 : het kan altijd erger, in andere landen hebben ze modderstromen en orkanen.

En bovendien geloof ik er allemaal niks van, niks is zo onvoorspelbaar als het weer, voor hetzelfde geld onstaat er morgen een tornado boven nederland :p.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga er mezelf niet druk om maken, al zou er dan een keer een flinke storm over nederland heengaan..
1 : nederland is bijna beroemd om zijn dijken.
2 : omdat het vantevoren al voorspelt is zullen er stiekem wel al plannen gemaakt zijn, want je weet maar nooit.
3 : het kan altijd erger, in andere landen hebben ze modderstromen en orkanen.

En bovendien geloof ik er allemaal niks van, niks is zo onvoorspelbaar als het weer, voor hetzelfde geld onstaat er morgen een tornado boven nederland :p.

god is nog onvoorspelbaarderderder:D

en dit is klinklare onzin.
zullen we wel alle dijken enz. weghalen? dan ligt ik mooi aan zee:D
mooi dat ik dan in zwolle woon en niet in flevoland ofzo.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga er mezelf niet druk om maken, al zou er dan een keer een flinke storm over nederland heengaan..
1 : nederland is bijna beroemd om zijn dijken.
2 : omdat het vantevoren al voorspelt is zullen er stiekem wel al plannen gemaakt zijn, want je weet maar nooit.
3 : het kan altijd erger, in andere landen hebben ze modderstromen en orkanen.

En bovendien geloof ik er allemaal niks van, niks is zo onvoorspelbaar als het weer, voor hetzelfde geld onstaat er morgen een tornado boven nederland :p.

lol het kan altijd erger..... nederland heeft zowat de grootste bevolkingsdichtheid van de wereld en als de dijk breekt staat 3/4 onder water :p

en ik heb vorig jaar de nodige simulaties proeven en onderzoeken gedaan en nogmaals ik ben ZOOO blij dat ik in het hoge limburg woon XD
 

DeletedUser

Guest
Het is atm 24 november en nog niets gemerkt, had Piet dan toch geen gelijk?
 

DeletedUser

Guest
was niet piet was een brit die 11 maanden geleden een grove schatting heeft gemaakt :p geef et nog een dagje of 2-3

piet krijgt et nauwlijks goed op de dag zelf laat staan 11 maanden
 

DeletedUser

Guest
Was gisteren in den helder. Waaide het iets meer maar ook niet veel. Verwacht een rustig weekend
 

DeletedUser

Guest
pff ik waai hier helemaal weg man.


*** Ik moet gaan, me auto is geraakt door een vliegende boom.
 

DeletedUser

Guest
Ik ga er mezelf niet druk om maken, al zou er dan een keer een flinke storm over nederland heengaan..
1 : nederland is bijna beroemd om zijn dijken.
2 : omdat het vantevoren al voorspelt is zullen er stiekem wel al plannen gemaakt zijn, want je weet maar nooit.
3 : het kan altijd erger, in andere landen hebben ze modderstromen en orkanen.

En bovendien geloof ik er allemaal niks van, niks is zo onvoorspelbaar als het weer, voor hetzelfde geld onstaat er morgen een tornado boven nederland :p.

je weet hopelijk wel dat het dijk onderhoud 50 jaar achter loopt?
 

DeletedUser

Guest
lol het kan altijd erger..... nederland heeft zowat de grootste bevolkingsdichtheid van de wereld en als de dijk breekt staat 3/4 onder water :p

en ik heb vorig jaar de nodige simulaties proeven en onderzoeken gedaan en nogmaals ik ben ZOOO blij dat ik in het hoge limburg woon XD

effe oftopic : Black Dragon waar woon je dan?? :D ( ik woon ook in limburg miss ken ik je )
 

DeletedUser

Guest
De voorspelling van Corbijn
November kent een rustig begin door invloed van een hogedrukgebied. Dit is echter 'stilte voor de storm', zo lijkt het. Tussen 8 en 13 november wordt een (zware) storm verwacht. Er bestaat een kans van 80 procent dat deze storm over Nederland zal trekken. Windstoten (dus geen windkracht!) van 145 tot 175 km/uur zullen ons land teisteren.

Het is vandaag 26 november en zó erg was de wind niet, hoor! Alhoewel een verandering in het klimaat wel een kans heeft. Als de opwarming van de Aarde zo blijft door te gaan, is dit best mogelijk. Ook zal het waterpeil met 6 meter stijgen! Dit zal er voor zorgen dat Nederland, Vlaanderen, Florida en vele andere gebieden compleet onder water komen te liggen, als de kinderen van nu oud zijn!
 

DeletedUser

Guest
Het is vandaag 26 november en zó erg was de wind niet, hoor! Alhoewel een verandering in het klimaat wel een kans heeft. Als de opwarming van de Aarde zo blijft door te gaan, is dit best mogelijk. Ook zal het waterpeil met 6 meter stijgen! Dit zal er voor zorgen dat Nederland, Vlaanderen, Florida en vele andere gebieden compleet onder water komen te liggen, als de kinderen van nu oud zijn!

leuk, als het waterpijl steigt met 6m woon ik aan de zee.
 

DeletedUser

Guest
ik woon al aan zee, en dan woon ik IN de zee:)
ach de vissen kunnen er leven, ik misschien ook".



en vergeet niet dat de helft giswerk is, het klimaat is niet te voorspellen
 

DeletedUser

Guest
ik geloof er echt he-le-maal niks van.

hier in waddinxveen valt er af en toe een klein buitje (zoals gewoonlijk) waar we geen last van hebben (ok je spullen worden nat maar ach).


als je het mij vraagt, echt niet waar. ;)
 
Bovenaan