Streken

DeletedUser

Guest
Hoe spijtig ik het ook vind, Sire, maar het enige wat ik hierop te zeggen is: Het is me een eer.

Ik zal mijn uiterste best doen om Uwe Koninklijke Hoogheid zo goed te respresenteren bij een eventuele afwezigheid. Vooraleer we deze hersendode wezens hier een lesje geven in welsprakendheid, zou ik een feestmaal willen organiseren ter Uwen ere.

Ik vergeef je je gebrek aan woorden. Vele Dapperen die je voorgingen op het Pad naar Superioriteit kregen het even moeilijk. Zelfs Ik werd bijna sprakeloos van je geniale voorstel, vandaar dat Ik luidkeels brul: "Slaven van Quiem!, vul onze gouden bekers met nectar, het vloeistof voor de verbaal hoogbegaafden, en laat de ambrozijn onze magen spijzen! Daarna gaan we een schrijfmarathon houden in een poging onze onstilbare honger naar superioriteit & dominantie te stillen!".


Dat was helemaal nergens voor nodig. Een Vazal is zodanig overtuigd van zijn eigen innerlijke superioriteit tegenover een gewone forumganger dat hij geen enkele boodschap heeft aan een compliment van zo iemand.

genieten weer dit :')

Straks zit Ik samen met mijn nieuwste Vazal om een nieuw P&P beleid uit te stippelen. Eentje dat nog meer traantjes zal doen vloeien aan jullie kant. Het genieten zal je weldra vergaan...
 

DeletedUser51839

Guest
Dat was helemaal nergens voor nodig. Een Vazal is zodanig overtuigd van zijn eigen innerlijke superioriteit tegenover een gewone forumganger dat hij geen enkele boodschap heeft aan een compliment van zo iemand.

Sorry, woorden schoten mij te kort.
 

DeletedUser22807

Guest
Puur afgaande op talent, dat je niet kan verkrijgen door ervaring, noch door het trouwste volgen van De Grote Fantastische Verlichte Foutloze Schitterende Rechtschapen Charmante, zelfs Knappe Heerlijke Meest Correcte Leider ooit gezien, schiet je overduidelijk tekort. Je verlaagt je hier tot het niveau van BERT, helaas mijn naamgenoot te noemen, en gaat door het diepste dal in je geloof. Net als BERT ga je hersenloos mee spammen, en ook al denk je in de hoogste hemel te zijn, je bent er nog niet. Je kan je niveau enkel verhogen door selectief te snijden in je berichten, zodat enkel de hoogstnodige overblijven. Gebruik hiervoor liefst geen blauw mes, dat zou een spoortje van hersenloosheid met zich meebrengen.

Vergeet echter niet dat De Koning, met mezelf als zijn trouwste volgeling, selecteert op intrinsieke kwaliteiten, en niet op het slaafs volgen van zijn persoon. Zoals hij ook al aangeeft, veracht hij zijn meest goedgelovige onderdanen, vaak ook het meest. Zo ook het geval met Nickodinho.

Als we het dan toch over Nickodinho hebben, schieten zelfs de meest gevoelloze woorden tekort. De intern koning, het product van de goedkoopste stam van w26 die niet genoeg hebben aan 4 mensen in de top 5 van de ranglijst van meest incompetente spelers, maar nu ook nog nummer 2 willen inlijven. Ik dwaal echter af van mijn oorspronkelijke onderwerp, de beste 'farmer' van wereld 26. Zo noemen ze dat dan. Het komt er dus echter op neer dat hij het saaiste leven heeft. Godganse dagen achter zijn computer, spammend met de andere noobs van quiem (op HFM na uiteraard, die verlaagt zich niet tot het niveau van de laagste stam), wachtend op de terugkomst van De Fantastische.

Ook wachtend op een terugkomst zijn mijn oud-stammen. Terugdenkend aan de slechtste periode uit mijn gehele tw-carrière, moet ik ook denken aan mijn oud-stammen. De ergste rampen ooit gebeurd, je vindt ze daar. Barbarendorpen edelen en internen, ganse dagen lang. Gelukkig heb ik nu het licht gezien, en besef ik dat er maar één echte leider is. O Fantastische, moge mijn geloof in u meer dan één eeuw in stand blijven. Aanvaard deze sollicitatie als blijk van Uw geloof in mijn persoon, en voeg uw trouwste volgeling toe aan de selecte kring van verlichte zielen.
Wat verwacht je?
Je krijgt een beschadigd account in je handen geduwd dat een hoog edelmanlimiet heeft, wat doe je dan? Nick zou een imbeciel zijn als hij dat account van m'n broer niet gepakt had.
 

DeletedUser

Guest
Wat verwacht je?
Je krijgt een beschadigd account in je handen geduwd dat een hoog edelmanlimiet heeft, wat doe je dan? Nick zou een imbeciel zijn als hij dat account van m'n broer niet gepakt had.

Hij zou dan misschien wel een imbeciel zijn in jouw onderdanige ogen, maar zijn eer & geweten zouden tenminste nog intact zijn. En op het einde is dat het enige dat telt.

Zie je die spelers van Brain klagen dat ze geen eerste staan? Neen.
Komt omdat ze op de een of andere manier begrijpen dat ze wel eerste zullen staan in de toekomst als ze dit hoge integriteitsniveau blijven aanhouden.

"Liever een eerlijke tiende plaats dan een oneerlijke, oneervolle, onverdiende eerste plaats." ~ Anoniem Brain lid op 21 juni
 

DeletedUser22807

Guest
Hij zou dan misschien wel een imbeciel zijn in jouw onderdanige ogen, maar zijn eer & geweten zouden tenminste nog intact zijn. En op het einde is dat het enige dat telt.

Zie je die spelers van Brain klagen dat ze geen eerste staan? Neen.
Komt omdat ze op de een of andere manier begrijpen dat ze wel eerste zullen staan in de toekomst als ze dit hoge integriteitsniveau blijven aanhouden.

"Liever een eerlijke tiende plaats dan een oneerlijke, oneervolle, onverdiende eerste plaats." ~ Anoniem Brain lid op 21 juni
Een typisch bericht van iemand die er geen drol van begrepen heeft.
Zo iemand als jij zal het NOOIT ver schoppen in het bedrijfsleven, laat staan als ondernemer.

Als je een vinger krijgt en je weet dat je de hand mag nemen, dan pak je natuurlijk de gehele arm. Mijn familie is er rijk van geworden terwijl jij blijft vasthouden aan je principes.

Word eens wakker!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser51839

Guest
Een typisch bericht van iemand die er geen drol van begrepen heeft.
Zo iemand zoals jij zal het NOOIT ver schoppen in het bedrijfsleven, laat staan als ondernemer.

Als je een vinger krijgt en je weet dat je de hand mag nemen, dan pak je natuurlijk de gehele arm. Mijn familie is er rijk van geworden en terwijl jij blijft vasthouden aan je principes.

Dit is tw, geen onderneming.
Hier word je enkel armer met die peperdure premiumfuncties.
Dit beoordeel ik dan ook niet als een onderneming (bedrijf) anders zou ik snel mijn boeken sluiten.
 

DeletedUser22807

Guest
Dit is tw, geen onderneming.
Hier word je enkel armer met die peperdure premiumfuncties.
Dit beoordeel ik dan ook niet als een onderneming (bedrijf) anders zou ik snel mijn boeken sluiten.
Je snapt het verband niet.

Hiermee probeer ik aan te geven dat .Toontje een beetje slap zit te ouwehoeren over principes terwijl hij zelf geen nummer 1 account heeft gemaakt, simpelweg omdat hij niet kan handelen als een baas.
 

DeletedUser

Guest
Lol ja, want zonder nummer 1 account snap je helemaal niks van het spel!
 

DeletedUser

Guest
Een typisch bericht van iemand die er geen drol van begrepen heeft.
Zo iemand als jij zal het NOOIT ver schoppen in het bedrijfsleven, laat staan als ondernemer.

Als je een vinger krijgt en je weet dat je de hand mag nemen, dan pak je natuurlijk de gehele arm. Mijn familie is er rijk van geworden terwijl jij blijft vasthouden aan je principes.

Word eens wakker!

Ethisch ondernemen is duidelijk een begrip zonder inhoud voor jouw hebzuchtige familie. Leuk voor hen dat ze er rijk mee geworden zijn, maar wist je dat er nog andere dingen zijn in het leven naast geld? Oeps neen. Hopelijk beseffen je hardwerkende familieleden dat de oneindige & moordende zoektocht naar steeds meer geld een idiote bezigheid is. En ik hoop van ganser harte dat ze het iets vroeger beseffen dan op hun sterfbed. Zou jammer zijn, je krijgt uiteindelijk maar één kans in het leven (neen, ik ga niet discussiëren over God / de hemel / de onsterfelijkheid van de ziel).

Een tweetal weken geleden reed ik met de fiets terug naar huis (laatste examen was gedaan). Op een gegeven moment rijd ik door een straat met een paar verzekeringskantoren, en op de parking zie ik een viertal mensen in keurige maatpakken een mooie, spiksplinternieuwe, glanzende BMW bewonderen. De eigenaar stond er zo'n beetje bij te glimlachen, maar het enige wat ik zag was een afgeleefde, bleke man met overgewicht zonder enige persoonlijkheid met een holle glimlach op het gerimpelde gelaat. Er verscheen een grijns op m'n mond en ik dacht bij mezelf: "Je mag hem hebben, je chique pak en je stoere auto. Ik kies dan toch liever voor het leven".

Het succesvolle kapitalisme heeft als logisch gevolg een maatschappij waarin men massaal consumeert. Denk je dat dit eeuwig vol te houden is? De enorme focus op economie & wetenschap in de laatste 50/60jaar zorgt ervoor dat andere maatschappelijke dimensies (de sociale, levensbeschouwelijke, ethische & [ik ben de 4e vergeten, ik gok op milieu]) sterk onderbelicht worden. En je ziet het gebeuren, iedereen is in grote paniek, er heerst een algemene onzekerheid. De grote vraag "Wat brengt morgen?" kan niemand beantwoorden, we kunnen er enkel over speculeren.

Vroeger moesten we overleven in de natuur. Door enkele razendsnelle wetenschappelijke ontwikkelingen zijn we de meester geworden van de natuur, en zie het resultaat. Trekt allemaal op niet veel meer. We staan er als mensheid slechter voor dan pakweg zeventig jaar geleden. We mogen dan nog een man op de maan gezet hebben & tonnen geld verdienen (middenklasse hier mag dan non-stop zagen over belastingen, niemand beseft in welke rijkdom we hier leven), kijk eens naar de verdeling van de rijkdom in de wereld, hoe goed we het aan het verkloten zijn op milieuvlak. Globalisatie ziet er dan wel mooi uit op papier, maar op het nieuws zien we beelden van ingestorte textielfabrieken, gelegen in ontwikkelingslanden, waarin honderden mensen in onmenselijke toestanden honderd uren per week werkten om met moeite brood op tafel te krijgen.

Trek gerust je kostuum aan, verdien maar veel geld, wees maar een brave zoon. Maar weet dat ik met jullie zit te lachen als ik ze weer eens zie in één of ander chique restaurant, aan het nippen van een dure wijn. Want jullie konden er niet verder naast zitten. Ik zal lachen met jullie zwakte voor het slijk der aarde, lachen met jullie lege levens, kapotte relaties & materialistische dromen. Om dan uiteindelijk te beseffen dat je er geen zak mee bent en je duizend-en-één andere, leukere, interessantere dingen gedaan kon hebben met je kostbare tijd, waarvan je nooit meer een seconden terugkrijgt in plaats van weg te rotten in een lederen, op maat gemaakte bureaustoel.

Iedere zakenman zal je zeggen dat tijd een belangrijke factor is. En ik zeg hetzelfde, maar ik pas het toe op het leven, niet om mijn winst te maximaliseren. Aan jou om te beslissen wie het bij het rechte eind heeft.

Je snapt het verband niet.

Hiermee probeer ik aan te geven dat .Toontje een beetje slap zit te ouwehoeren over principes terwijl hij zelf geen nummer 1 account heeft gemaakt, simpelweg omdat hij niet kan handelen als een baas.

Sukkelaar toch, je zegt weer dingen terwijl je Mij niet eens kent. En Ik ken het spelletje vele malen beter dan jij het ooit zal kennen. Had dan toch eens rondgevraagd vooraleer je begint te brabbelen...

Elke noob mag dan wel naar de ranglijst kijken en zeggen van "O, die Nickodinho, wat een pro!". Maar ieder van het AF weet hoe de vork in de steel zit. En ieder hier heeft meer respect voor HFM / ROTK / BartMaster, spelers die misschien wel geen nr 1 staan, maar die wel de vaardigheden hebben. Vraag je je maar eens af welke mening telt, die van de onwetenden of die van ons.

Plaats Nickodinho tov ROTK / HFM / BartMaster, hij mag zelfs nog tweemaal zoveel dorpen hebben. Hij loopt schreiend naar z'n mamaatje na de eerste golf en dumpt de VV bij z'n stam. Een nummer 1 positie betekent niets als je niet de vaardigheden hebt die de positie vereist. Hij is anders maar van de korte duur, je zal hem immers niet kunnen verdedigen als het moet.
 

DeletedUser67641

Guest
Autch, dit was een voltreffer.

Opnieuw een nutteloze post. Telkens wanneer Zijne Hoogheid Zijn Gouden Pen tevoorschijn haalt, vat hij de situatie enorm gevat samen, en geeft hij de gepaste commentaar. Onafhankelijk van het kwetsende in Zijn post, wat er ook af en toe bij moet zijn voor de onverlaten van deze wereld, zijn Zijn posts altijd een voltreffer.

Ook haalt Hij zonder enige moeite de grote maatschappelijke thema's aan, en geeft Zijn onmetelijke kennis hierover edelmoedig door aan onwetenden die een foute mening proberen te vormen. Gelukkig leert hij het forum van wereld 26 de nodige morele waarden. Dit schitterend staaltje van Zijn schrijftalent heeft een veel dieper doel dan sommigen van jullie kunnen denken.
 

DeletedUser24056

Guest
Wat een geforceerde brok slijm waar duidelijk uit blijkt dat je de intelligentie ontbeert er inhoudelijk op in te gaan.
 
Bovenaan