[Afgekeurd] Straffenboom

Reactiescore
92
Hallo,

De straffen zijn mij lange tijd een doorn in het oog, het is soms zelfs in eigen voordeel uit te buiten. Ik heb te vaak gezien dat mensen de vijand vervloeken nadat de vijand een straf kreeg of mensen grapten ook zo'n straf te willen.

duckje zei:
Uitleg
Aftrek Meestal betreft het een aftrek in punten.
Als je dus 1.000 punten hebt en je wordt met een 50% aftrek gestraft zal je ongeveer 500 punten overhouden.
Als je 10.000.000 punten hebt en je wordt met een 30% aftrek gestraft zal je ongeveer 7.000.000 punten overhouden. De aftrek gebeurt dan in dorpen. Deze dorpen staan dan na aftrek vol met evenveel speer & zwaard als punten dat het dorp heeft
Het gaat mij om deze zin;
De aftrek gebeurt dan in dorpen.
Die ik graag veranderd zie worden in;
De aftrek gebeurt dan in edelmannenlimiet en punten.

Stel een overtreder heeft 10.000.000 punten en hij wordt met 30% 'gestraft' zal hij nu ongeveer 7.000.000 punten en 300 edelmannen overhouden.
Vrijgekomen edels uit de safe kunnen rechtstreeks naar het vijandige kamp gaan. In andere woorden riskeert iemand die een speler aangeeft van vals spel een wraakactie te krijgen dat diegene niet had kunnen doen wanneer hij het eerlijk zou hebben gespeeld.

Wanneer dat niet het geval is staat de overtreder vaak in korte tijd weer op het oude peil; De middelen, 300 edelmannen en nog 700 dorpen waar vast nog clears in staan, zijn namelijk per direct weer in te zetten. Waardoor het in een safezone van een wereld die al 3 jaar draait een verwaarloosbaar oponthoud vormt.

Ik denk dat het rechtvaardiger is om het edelmannenlimiet mee te trekken.

Om de nieuwe regel te stellen:
de donalds zei:
Uitleg
Aftrek Het betreft een aftrek in punten of edelmannenlimiet.
Als je dus 1.000 punten hebt en je wordt met een 50% aftrek gestraft zal je ongeveer 500 punten overhouden.
Als je 10.000.000 punten hebt met een edelmannenlimiet van 1200 en je wordt met een 30% aftrek gestraft zal je ongeveer 7.000.000 punten en 840 edelmannenlimiet overhouden. De aftrek gebeurt dan in dorpen en edelmannen. Deze dorpen staan dan na aftrek vol met evenveel speer & zwaard als punten dat het dorp heeft
en overtollige edelmannen worden vervangen door grondstofpakketten.
 
Bovenaan