stoppen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
kerel hopelijk loop je te trollen want man wat dropt de niveau van W18 hard als jij weg gaat, sowieso DE topspeler van W18 die we kwijt raken(no jking)
Ohja, en mijn fanclub dan?:(

sorry het enige dat je tegenwoordig op w18 vind is stacken stacken en stacken sorry hiervoor speel ik geen tw. Ik speel tw om het tactische spel niet om te stacken. Sorry maar de fanclub zal opgedoekt moeten worden ;)
 

DeletedUser

Guest
Vincent ik wil je namens heel |P| bedanken voor alles dat je voor de stam hebt gedaan. Zonder jou zouden we nooit zover zijn gekomen en je was een echte stamspeler. Je weet hoe ik over je stop denk, vind 't echt zonde maar denk helaas niet dat je je nog zult bedenken :(

Iig heel veel succes IRL en je blijft altijd welkom ;)
 

DeletedUser3435

Guest
En dan zeggen ze altijd dat het AF belangrijk is voor mij.. :D Ik denk dat ik eerst binnen de stam post.
Achja, het ga je goed net zoals de rest van je voorgangers blabla etc
 

DeletedUser

Guest
Tjah als niet heel w18 stack noobs waren had ik misschien nog verder gespeeld hoor maar het is al een tijdje die kant aan het op gaan degene die het meest efficient stacken zullen w18 winnen. Daarom heb ik ook besloten moest ik OOIT nog eens tw spelen zal het een wereld zijn met boerderij limiet.

Ik vind boederij wereld zelf ook wel tof maar heb een pest hekel aan dat paketjes systeem omdat ik altijd gefucked word door mijn geluk en jammer genoeg is dat iedere keer met elkaar verbonden :(
 

DeletedUser57414

Guest
sorry het enige dat je tegenwoordig op w18 vind is stacken stacken en stacken sorry hiervoor speel ik geen tw. Ik speel tw om het tactische spel niet om te stacken. Sorry maar de fanclub zal opgedoekt moeten worden ;)

maar maar.. Je mag mij clears lenen ?:D
 

DeletedUser58940

Guest
Erg spijtig voor W18.
Een grote brok ruwe skills die wegvalt van de wereld

Ik wens je alvast veel succes toe in RL
 

DeletedUser

Guest
Dit is tegen mij gericht?

eigenlijk ter aanvulling van jou post tegen Xinram.

Op jouwn acount spelen al 3 a 4 man ik zou niet weten wat voor tijden er voor mij vrij zouden zijn om te co'en ;)

Jij bent mij veelste actief en die co'tjes van je 's nachts ook en dat kan ik niet aan dus ik groei gewoon om je heen :D
 
Reactiescore
255
eigenlijk ter aanvulling van jou post tegen Xinram.

Op jouwn acount spelen al 3 a 4 man ik zou niet weten wat voor tijden er voor mij vrij zouden zijn om te co'en ;)

Jij bent mij veelste actief en die co'tjes van je 's nachts ook en dat kan ik niet aan dus ik groei gewoon om je heen :D

2 spelers, ik en de andere die hier op het fora post.
Tevens kan je of slecht lezen of je leest wat je wilt lezen, maar vinnie stopt geheel met Wereld 18, dus zou die al nooit gaan co'en op een ander account, smartass.

Neen, jij hebt al Co's genoeg ;)
(en damned, King123456789 had zijn bericht voor de mijne getimed :c)

Ik heb 1 co en dat is inderdaad genoeg.

Baas boven baas ik heb je post gesniped :cool:

Gelukkig hoeft War-Dog dat niet voor je te doen.
 

DeletedUser57414

Guest
is zeer vriendelijk maar heb jou clears niet nodig hoor heb er zelf zat genoeg + laatste tijd geen tegenstand hier al die bb dorpen.

je praat over stacks en je zegt nu dat er geen tegenstand is.. Snap de link niet(VV's maybe?)
 

DeletedUser

Guest
je praat over stacks en je zegt nu dat er geen tegenstand is.. Snap de link niet(VV's maybe?)

op xinram is er inderdaad geen tegenstand ik zou easy nog 4 mil kunnen groeien. Maar waarom om te vechten tegen spelers die er niks van bakken ? Wanneer je vv doet ik zeg maar iets tegen de lef kant heeft het geen nut want die gasten stacken alles zo hard dat het geen enkel nut heeft om hen aan te vallen. Af en toe kan je wat dorpen pakken door wat tactisch te spelen maar die stacks overheersen daar toch
 

DeletedUser

Guest
Gelukkig hoeft War-Dog dat niet voor je te doen.

whaha wat een gigantische faal opmerking.

gepiekeerd knulletje dat ik je op de teentjes heb getrapt ;)

Heb in het verleden vaak genoeg bewezen dat ik kan snipen en om iedere keer het verhaal te herhalen kost me ook veel energie ;)

maarja je moet toch wat hé dit is nu al de 3e stam waar jij in zit waar ik tegen strijd en die vorige 2 waar ik tegen speelde maakte ik met gemak af nu is Divine aan de beurt ;) al gaat dit wat meer energie kosten want heb ook nog een frontje met |P| erbij en het staat echt gigantisch gestackt wat ik momenteel half bakken wat aanval daarbij vergeleken is Gragimore echt niks.
 
Reactiescore
255
whaha wat een gigantische faal opmerking.

gepiekeerd knulletje dat ik je op de teentjes heb getrapt ;)

Heb in het verleden vaak genoeg bewezen dat ik kan snipen en om iedere keer het verhaal te herhalen kost me ook veel energie ;)

maarja je moet toch wat hé dit is nu al de 3e stam waar jij in zit waar ik tegen strijd en die vorige 2 waar ik tegen speelde maakte ik met gemak af nu is Divine aan de beurt ;) al gaat dit wat meer energie kosten want heb ook nog een frontje met |P| erbij en het staat echt gigantisch gestackt wat ik momenteel half bakken wat aanval daarbij vergeleken is Gragimore echt niks.

Nee, ik wordt moe van je leugens dat mijn account 3 a 4 co's bevat, terwijl er nog altijd maar 2 spelers op spelen.
 

DeletedUser

Guest
whaha wat een gigantische faal opmerking.

gepiekeerd knulletje dat ik je op de teentjes heb getrapt ;)

Heb in het verleden vaak genoeg bewezen dat ik kan snipen en om iedere keer het verhaal te herhalen kost me ook veel energie ;)

maarja je moet toch wat hé dit is nu al de 3e stam waar jij in zit waar ik tegen strijd en die vorige 2 waar ik tegen speelde maakte ik met gemak af nu is Divine aan de beurt ;) al gaat dit wat meer energie kosten want heb ook nog een frontje met |P| erbij en het staat echt gigantisch gestackt wat ik momenteel half bakken wat aanval daarbij vergeleken is Gragimore echt niks.

lol ben je nu trots op het feit dat je kan snipen ? looool
 

DeletedUser57414

Guest
op xinram is er inderdaad geen tegenstand ik zou easy nog 4 mil kunnen groeien. Maar waarom om te vechten tegen spelers die er niks van bakken ? Wanneer je vv doet ik zeg maar iets tegen de lef kant heeft het geen nut want die gasten stacken alles zo hard dat het geen enkel nut heeft om hen aan te vallen. Af en toe kan je wat dorpen pakken door wat tactisch te spelen maar die stacks overheersen daar toch

ik geef je groot gelijk, naja dat is het rotte als je tegen rim/sub-rim stammen vecht:/
 

DeletedUser

Guest
Nee, ik wordt moe van je leugens dat mijn account 3 a 4 co's bevat, terwijl er nog altijd maar 2 spelers op spelen.

Vraag dan aan die talrijke forumaccounts dat ze de naam Vitalise uit hun handtekening halen. Ik heb er onlangs nog eentje ontdekt op w21 xd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan