StofZuiger. 1.0 <--1 Pa

DeletedUser

Guest
niemand luistert naar de nieuwe trend :(

EDIT :

2qny6ox.jpg

Wat een zuigkracht. :eek:
 

DeletedUser

Guest
2i7qw4z.jpg


omdat ik me niet laat intimideren heb ik toch wat gemaakt eigenlijk kan het me niet veel schelen wat je ervn vindt maar mocht je het mooi vinden mijn naam gaat eraf als je hem neemt
 

DeletedUser

Guest
2i7qw4z.jpg


omdat ik me niet laat intimideren heb ik toch wat gemaakt eigenlijk kan het me niet veel schelen wat je ervn vindt maar mocht je het mooi vinden mijn naam gaat eraf als je hem neemt

text is best nice gedaan ! heb je die zelf gemaakt??
 

DeletedUser

Guest
2i7qw4z.jpg


omdat ik me niet laat intimideren heb ik toch wat gemaakt eigenlijk kan het me niet veel schelen wat je ervn vindt maar mocht je het mooi vinden mijn naam gaat eraf als je hem neemt

Mooi Roma. Originele vormgeving aan stofzuiger :D

Heb transformers 2 ook gezien. Zalige movie :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ja met een tut :) heb nu wel 1 gebruikt om te tonen dat ik het wel kan als ik me echt moet bewijzen

ok, ziet er mooi uit (de text, de rest lijkt niet zo op een stofzuiger), maar ... misschien cliché, je zou echt vaker tuts moeten doen, het verschil in outcome is overduidelijk...
 

DeletedUser

Guest
ac8j81.png


Henry stofzuiger:
Een superdegelijke stofzuiger met extra lang snoer en slang. Stofzakken: 9 liter inhoud, per 10 st. € 11.99 Leverbaar in de kleuren: rood, groen, geel en blauw. Nu: € 199,- (inclusief 10 gratis stofzakken)
 

DeletedUser

Guest
ac8j81.png


Henry stofzuiger:
Een superdegelijke stofzuiger met extra lang snoer en slang. Stofzakken: 9 liter inhoud, per 10 st. € 11.99 Leverbaar in de kleuren: rood, groen, geel en blauw. Nu: € 199,- (inclusief 10 gratis stofzakken)

mooi maar je ziet nog een beete de randen van het uitknippen :p
 

DeletedUser

Guest
Ik wil ook wat maken maar ben net geopeereerd dus ik kan alleen op een laptop slordig een schets maken. Over 2 dagen kan ik weer op de normale pc dus dan zou ik wat moois proberen te produceren


EDIT:
90102930.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan