Stock 'N Render Topic.

DeletedUser

Guest
Wilt hij niet zeggen, anders is z'n collectie naar de vaantjes :bijl:

Kijk maar ;)

das best wel dom.. hij doet alsof hij recht heeft op die dingen terwijl ik zeker weet dat de helft niet voor stocks/resources is vrijgegeven maar dat ie die gwn heeft geript.. nuja dan zal die het daarom wel niet willen laten zien
 

DeletedUser

Guest
das best wel dom.. hij doet alsof hij recht heeft op die dingen terwijl ik zeker weet dat de helft niet voor stocks/resources is vrijgegeven maar dat ie die gwn heeft geript.. nuja dan zal die het daarom wel niet willen laten zien

mja ik vind het ook een beetje flauw , uitdaging : zoek deze site:)
 

DeletedUser

Guest
das best wel dom.. hij doet alsof hij recht heeft op die dingen terwijl ik zeker weet dat de helft niet voor stocks/resources is vrijgegeven maar dat ie die gwn heeft geript.. nuja dan zal die het daarom wel niet willen laten zien

niet persoonlijk ofzo maar ik heb niets geript ofzo hoor... dat is net wat te veel werk, ik haal ze gewoon van een site speciaal voor stocks, als ik recht heb op die dinge, ik zou het niet weten, maar je moet er normaal gezien niet voor betalen ofzo... zolang ze niet voor commercieel gebruik worden gebruikt mag ik ze gebruiken (wat een wazige zin:D:D:p)

De redenen waarom ik ze niet vrijgeef is omdat het aan de titel van de collectie ligt ;)
Epic Limited Edition Collection
dan leg ik dus de nadruk op die limited edition, het hele idee er achter is dat ik die stocks en de plaatjes die niet worden verkocht, niet meer zal gebruiken voor andere mensen die plaatjes willen, einde deze week of einde volgende week verwijder ik mijn post en zijn die plaatjes niet meer beschikbaar voor mense die er willen kopen.

de redene waarom ik die stocks dan niet geef is zodat mensen niet met die stock naar een goeie designer gaan en vragen als ze hem na willen maken ofzo...

je kan het zielig vinden, maar ik denk gewoon een beetje meer na voor dat ik bepaalde dingen vrijgeef...
 

DeletedUser

Guest
niet persoonlijk ofzo maar ik heb niets geript ofzo hoor... Dat is net wat te veel werk, ik haal ze gewoon van een site speciaal voor stocks, als ik recht heb op die dinge, ik zou het niet weten, maar je moet er normaal gezien niet voor betalen ofzo... Zolang ze niet voor commercieel gebruik worden gebruikt mag ik ze gebruiken (wat een wazige zin:d:d:p)

de redenen waarom ik ze niet vrijgeef is omdat het aan de titel van de collectie ligt ;)
epic limited edition collection
dan leg ik dus de nadruk op die limited edition, het hele idee er achter is dat ik die stocks en de plaatjes die niet worden verkocht, niet meer zal gebruiken voor andere mensen die plaatjes willen, einde deze week of einde volgende week verwijder ik mijn post en zijn die plaatjes niet meer beschikbaar voor mense die er willen kopen.

De redene waarom ik die stocks dan niet geef is zodat mensen niet met die stock naar een goeie designer gaan en vragen als ze hem na willen maken ofzo...

Je kan het zielig vinden, maar ik denk gewoon een beetje meer na voor dat ik bepaalde dingen vrijgeef...
<3
 

DeletedUser

Guest
kvind het maar zielig om alles voor hemzelf te houden :')
alsof hij weet wat als hij zijn site vrijgeeft andere mensen er dingen mee maakt en zijn handeltje geen fuck meer waard is ;D
 
Bovenaan