Stil

DeletedUser

Guest
Niet direct jullie dat van actieve spelers inactieve spelers maken, volgens mij toch. Is gewoon het sneeuwbaleffect he, de één stopt, de ander volgt, en zo gaat dat dan door :). Ik hoop alleen voor jullie dat er ooit nog echt tegenstand van komt inderdaad ;)



Als ik de stamakte zo bekijk van Only, lijkt de tegenstand ver te zoeken.....ziet erg rood daar op die stamakte.
Wat is er daar aan de hand?? De moraal lijkt zo te zien nog verder gezakt te zijn daar....
Er word door Only bijna niks meer geedeld, en wat er geedeld word zijn interns of barbaar?

Denk dat de eindstrijd zal gaan, op de langere duur, tussen Exe en TaDa.
 

DeletedUser42482

Guest
Ik heb iedereen hier in mijn omgeving verslagen. Daar val jij ook onder, HAHAH!:D

Tada is bang voor mij..
 

DeletedUser42482

Guest
Ik heb tot nu toe vanaf dag 1 wereld 7 overwonnen, jullie niet! Dus niet zeuren :D
 

DeletedUser50484

Guest
Niet direct jullie dat van actieve spelers inactieve spelers maken, volgens mij toch. Is gewoon het sneeuwbaleffect he, de één stopt, de ander volgt, en zo gaat dat dan door :). Ik hoop alleen voor jullie dat er ooit nog echt tegenstand van komt inderdaad ;)

Toch wel. Ondanks er zoveel leden gestopt zijn in Only, bleef VOATIE doorgaan met edelen:). Toen we door VOATIE doorbraken, is dit gestopt en is er geen activiteit meer te vinden daar:rolleyes:.
 

DeletedUser

Guest
Op het moment dat jullie doorbraken was ie vast al inactief :eek: vandaar het waarschijnlijk zo makkelijk gaat :p
 

DeletedUser

Guest
actief, inactief ...

tja, toen dennis roos en ikzelf begonnen met voatie aan te vallen was hij zeker nog aktief .... inactiviteit is ook dikwijls het gevolg van wekenlang onder vuur liggen ... de meeste spelers raken het spelletje dan beu omdat deffen zo arbeidsintensief is .... dus die inactiviteit is dan dikwijls het resultaat van ons wekenlang 'dom gebeuk' ...
 

DeletedUser50484

Guest
actief, inactief ...

tja, toen dennis roos en ikzelf begonnen met voatie aan te vallen was hij zeker nog aktief .... inactiviteit is ook dikwijls het gevolg van wekenlang onder vuur liggen ... de meeste spelers raken het spelletje dan beu omdat deffen zo arbeidsintensief is .... dus die inactiviteit is dan dikwijls het resultaat van ons wekenlang 'dom gebeuk' ...

Tja, zo zie je maar weer dat ons ''dom gebeuk'' zeer effectief is tegen actieve spelers :). Meestal zijn de meeste het na weekje of 3-4 alweer zat ;).
 

DeletedUser38246

Guest
Tja, zo zie je maar weer dat ons ''dom gebeuk'' zeer effectief is tegen actieve spelers :). Meestal zijn de meeste het na weekje of 3-4 alweer zat ;).

Ik ben er nog altijd, en jullie hebben op mij ook 2 x een maandje gebeukt:D
 

DeletedUser

Guest
Als ik de stamakte zo bekijk van Only, lijkt de tegenstand ver te zoeken.....ziet erg rood daar op die stamakte.
Wat is er daar aan de hand?? De moraal lijkt zo te zien nog verder gezakt te zijn daar....
Er word door Only bijna niks meer geedeld, en wat er geedeld word zijn interns of barbaar?

Denk dat de eindstrijd zal gaan, op de langere duur, tussen Exe en TaDa.

Ja gek he als een heel account van jou ineens barbaar wordt daarmee heb je het de daar liggende spelers het moeilijk gemaakt


Ik heb tot nu toe vanaf dag 1 wereld 7 overwonnen, jullie niet! Dus niet zeuren :D

Ik denk dat ik en Demo langer op w7 spelen dan jij
 

DeletedUser

Guest
alle stats zien er wel lekker uit, al weet ik niet echt welke nou bewijst welke stam de beste is :p

Maar ik weet wel dat jullie allemaal lekker bezig zijn :D Ga zo door :)

Domme vraag, je weet in welke stam ik zit dus weet je ook welke het beste is :)

Alias Sterken


Spelers maken geen schijn van kans in mijn REGIO!

Punt uit!

King WHAT!:D


Er is maar 1 King en dat ben ik:D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Wij zijn ook nog steeds van de En zullen dat ook eeuwig zijn!

Ik denk dat TADA. het nog moeilijk gaat krijgen daar in het noorden :D
 
Bovenaan