Stemtopic: W22 clustercontest - Finale!

Wie vind jij het beste cluster hebben?


  • Totaal aantal stemmers
    115
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser62448

Guest
Pff, enkel de clusters van Atomic skull ( beste cluster w22 ) & lost cause zijn mooier.
Maar Die andere 2 clusters van Modus zien er niet super uit..
Maar die van Antoe concurreerd er echt wel mee.
Ga dus niet zeveren, ieder heeft zijn mening.
Dat shiffer in de finale staat weet iedereen wel dat het unfair is.
Maar Antoe staat hier gewoon met een pracht cluster..
 

DeletedUser26940

Guest
ach meisje toch
wat vervelend nou toch dat niet iedereen jouw persoonlijke mening volgt:rolleyes:

ik heb tenminste een mening jij klets alleen maar dom uit je nek en loopt als een klein onzinderlijk puppy achter anderen aan:D

Pff, enkel de clusters van Atomic skull ( beste cluster w22 ) & lost cause zijn mooier.
Maar Die andere 2 clusters van Modus zien er niet super uit..
Maar die van Antoe concurreerd er echt wel mee.
Ga dus niet zeveren, ieder heeft zijn mening.
Dat shiffer in de finale staat weet iedereen wel dat het unfair is.
Maar Antoe staat hier gewoon met een pracht cluster..

lezen is moeilijk he
ik zei zou een onterechte winnaar zijn niet dat hij de finale heeft bereikt

mijn mening is dat atomic de beste cluster heeft gevolgt door lost en daarna antoe
iedereen die dit tegen speelt is dom of klets pure onzin uit
wat heb ik nou met modus te maken ik ken die gasten niet eens man dit is een pure natrale mening dus wat anders dan jij probeert met antoe te doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser36068

Guest
ik heb tenminste een mening jij klets alleen maar dom uit je nek en loopt als een klein onzinderlijk puppy achter anderen aan:D



lezen is moeilijk he
ik zei zou een onterechte winnaar zijn niet dat hij de finale heeft bereikt

mijn mening is dat atomic de beste cluster heeft gevolgt door lost en daarna antoe
iedereen die dit tegen speelt is dom of klets pure onzin uit
wat heb ik nou met modus te maken ik ken die gasten niet eens man dit is een pure natrale mening dus wat anders dan jij probeert met antoe te doen

Nu begin je je eigen al tegen te spreken? Ga toch weg man, voor je je eigen nog harder in de grond duwt..:eek:
 

DeletedUser62448

Guest
lezen is moeilijk he
ik zei zou een onterechte winnaar zijn niet dat hij de finale heeft bereikt

mijn mening is dat atomic de beste cluster heeft gevolgt door lost en daarna antoe
iedereen die dit tegen speelt is dom of klets pure onzin uit
wat heb ik nou met modus te maken ik ken die gasten niet eens man dit is een pure natrale mening dus wat anders dan jij probeert met antoe te doen

Ik doelde met de vorige zin die van shiffer dat hij de finale niet verdiend.
Maar de zin over antoe ernaar ging totaal niet over een verdiende finale.
Het ging erover dat hij een mooi cluster heeft & hij net als lost cause een kans op de overwinning heeft..

Eerst atomic, daarna lost, daarna antoe... dan loop je mijn mening een beetje achterna niet?:rolleyes:
Waarom stonden die andere 2 clusters van Modus op dat kaartje dan? Daarmee doelde je vast dat je die ook mooier vind anders stonden ze er echt niet bij op! & nu zeg je het tegendeel van niet..

Ik ga leren lezen, Ga jij dan leren schrijven?;)
 

DeletedUser58239

Guest
ik heb tenminste een mening jij klets alleen maar dom uit je nek en loopt als een klein onzinderlijk puppy achter anderen aan:D

ik heb wel een mening

antoe heeft mooiste cluster

wrm?
het gedeelte wat in zijn stam ligt liggen veel bb dorpen waardoor hij veel kan farmen
maar bij zijn front heeft hij veel dorpen waardoor hij veel sneller kan aanvallen en verdedigen

zo en wrm vind jij het cluster van lost mooier?
heb ik nog niet gelezen
of enige wat ik er uit heb kunnen halen wrm die mooier vind omdat je op modus geilt:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
ik heb tenminste een mening jij klets alleen maar dom uit je nek en loopt als een klein onzinderlijk puppy achter anderen aan:D



lezen is moeilijk he
ik zei zou een onterechte winnaar zijn niet dat hij de finale heeft bereikt

mijn mening is dat atomic de beste cluster heeft gevolgt door lost en daarna antoe
iedereen die dit tegen speelt is dom of klets pure onzin uit
wat heb ik nou met modus te maken ik ken die gasten niet eens man dit is een pure natrale mening dus wat anders dan jij probeert met antoe te doen

Je kent ze niet zei je ?
Volgensmij las ik in het Fear! /Fp vs Modus dat jij os stuurde naar dorpen van modus.
Waarom is dat dan ?
 

DeletedUser

Guest
ik heb tenminste een mening jij klets alleen maar dom uit je nek en loopt als een klein onzinderlijk puppy achter anderen aan:D



lezen is moeilijk he
ik zei zou een onterechte winnaar zijn niet dat hij de finale heeft bereikt

mijn mening is dat atomic de beste cluster heeft gevolgt door lost en daarna antoe
iedereen die dit tegen speelt is dom of klets pure onzin uit
wat heb ik nou met modus te maken ik ken die gasten niet eens man dit is een pure natrale mening dus wat anders dan jij probeert met antoe te doen

jij hebt int verleden al goed contact gehad met noctics ;) niet toevallig heb ik ook effe 7k zc bij noctics gemold met 1 clear van jou ^^ achja met je 100 cleartjes en 450 defdorpen kan je idd niet veel beginnen buiten internen.
 

DeletedUser26940

Guest
jij hebt int verleden al goed contact gehad met noctics ;) niet toevallig heb ik ook effe 7k zc bij noctics gemold met 1 clear van jou ^^ achja met je 100 cleartjes en 450 defdorpen kan je idd niet veel beginnen buiten internen.

moet jij zeggen noobje ga jij nou maar regels overtreden en moraal ridders overnemen das het enige wat jij kunt
jij hebt ondanks dat je toen vele malen groter was dan mij nog nooit iets gepresteerd , zal ook wel nooit gebeuren
 

DeletedUser

Guest
ik heb tenminste een mening jij klets alleen maar dom uit je nek en loopt als een klein onzinderlijk puppy achter anderen aan:D



lezen is moeilijk he
ik zei zou een onterechte winnaar zijn niet dat hij de finale heeft bereikt

mijn mening is dat atomic de beste cluster heeft gevolgt door lost en daarna antoe
iedereen die dit tegen speelt is dom of klets pure onzin uit
wat heb ik nou met modus te maken ik ken die gasten niet eens man dit is een pure natrale mening dus wat anders dan jij probeert met antoe te doen

Nederland het land van vrije meningsuiting? Jij ben echt een ras idioot zeg, beetje bepalen of wij dom zijn, wie denk je wel dat je bent?
 

DeletedUser

Guest
moet jij zeggen noobje ga jij nou maar regels overtreden en moraal ridders overnemen das het enige wat jij kunt
jij hebt ondanks dat je toen vele malen groter was dan mij nog nooit iets gepresteerd , zal ook wel nooit gebeuren

Check zn stats van w14, dan weet je dat die niet noob is :D

En wie is er nu groter dan? Waarom presteer jij nu dan niks?
 

DeletedUser

Guest
moet jij zeggen noobje ga jij nou maar regels overtreden en moraal ridders overnemen das het enige wat jij kunt
jij hebt ondanks dat je toen vele malen groter was dan mij nog nooit iets gepresteerd , zal ook wel nooit gebeuren

whahahahaha ben je het al vergeten welke vriendjes ik van jou al uit deze wereld verwijderd heb??? jij zit constant te internen :p wij hebben expres de regels overtreden om effe 4 dagen na elkaar grootmacht award binnen te halen en eindelijk eens een uitdaging kregen op deze wereld. jij valt nooit aan omdat je amper clears hebt... zielig ventje ;) jou lage oda zegt al genoeg ;) wij staan 19de oda? denk niet dat je dat zomaar haalt met enkel internen :p maarja dat begrijpen ze op het account vosje niet he ^^ daar denken ze dat clears om te farmen zijn en 100 katas om mee aan te vallen zijn :p of ben je je fail aanval op robry al vergeten van gisteren!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan