Stemtopic Leiders WvW 111 tm 113

DeletedUser16768

Guest
Amycipatie + Koenfighter: 3 punten
Quechua + Marwolaeth: 2 punten
Anthraxxis + Jodude: 1 punt

Bij iedereen de ziener helaas er in, bij die 3 is tenminste netwerken + claimen uit.
 

DeletedUser18987

Guest
Het zijn toch weer dezelfde populisten die bovenaan staan. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Tussenstand:

Batchieboys: 3
ll0ll king: 10
Jobeh + AIVB (+ Bappos :confused:?): 23
Koenfighter & Amytje14: 36
ES & CGrain: 12
Quechua & Marwolaeth: 38
Anthraxxis & Jodude: 33


Q&Marwo
Koen&Amy
Anthaxx&Jodude

Die drie zullen wss leiden. Ik denk dat we dit tot morgen rond 20.00 open kunnen laten en dat dan het nieuwe inschrijftopic open kan.
 

DeletedUser1435

Guest
alsof ik populair ben. wij hebben gewoon kwaliteitsinstellingen + onderwerp
 

DeletedUser13565

Guest
Misschien moeten we de volgende keer ES maar een kans gunnen lol
Die heeft zich echt al honderd keer ingeschreven, maar heeft één keer geleid (samen met Slaro ronde 5, die helemaal in de soep liep dat dan weer wel :p)
 

DeletedUser55797

Guest
Misschien moeten we de volgende keer ES maar een kans gunnen lol
Die heeft zich echt al honderd keer ingeschreven, maar heeft één keer geleid (samen met Slaro ronde 5, die helemaal in de soep liep dat dan weer wel :p)

ronde 5.. Dat is alweer een tijdje terug, ik denk dat hij best goed kan leiden.
 

DeletedUser

Guest
Mag je doen, maar zal niet terecht zijn. Bert heeft het goed gedaan en ik door persoonlijke omstandigheden wat minder.
 

DeletedUser20001

Guest
Jobeh en evil big bedankt voor de punten. Jammer dat ik van de rest wat minder punten mee kreeg. BIK wil jij mij anders eens een keer begeleiden? Ik zal de ronde dan leiden. Jij hebt dan een toeziend oog.

Gr.
 

DeletedUser16768

Guest
Jobeh en evil big bedankt voor de punten. Jammer dat ik van de rest wat minder punten mee kreeg. BIK wil jij mij anders eens een keer begeleiden? Ik zal de ronde dan leiden. Jij hebt dan een toeziend oog.

Gr.

Is ook compleet niet gek. Je hebt 0,0 ervaring met leiden.

Mijn advies: ga een keer leiden MET een ervaren leider. Dus niet Bik en rode trap als "begeleider" of "toeziend oog", maar als medeleider. Daardoor krijgen mensen vertrouwen in je leidersstijl en zul je meer stemmen ontvangen.
Loop bij de volgende stemming dus eventjes de leiderslijst langs en stuur een pm naar een ervaren leider ;)
 

DeletedUser

Guest
Aangezien ik zo dicht op de nummer 3 zit, verwacht ik dat ik ook mag leiden!
 

DeletedUser

Guest
Misschien moeten we de volgende keer ES maar een kans gunnen lol
Die heeft zich echt al honderd keer ingeschreven, maar heeft één keer geleid (samen met Slaro ronde 5, die helemaal in de soep liep dat dan weer wel :p)

Nu voel ik mij zo zielig :(. Maar ik schrijf mij altijd in met een Classic ronde, aangezien ik dat zelf fijne rondes vindt.
Al dat gekloot met die rare namen steeds, hoe raar de namen ook, het blijft voor mij gewoon een potje WvW.
Maar ik hoop ooit gekozen te worden, aangezien ik er nu gewoon tijd voor hem.
Wil me wel is bewijzen dat ik het kan.
 

DeletedUser34772

Guest
Nu voel ik mij zo zielig :(. Maar ik schrijf mij altijd in met een Classic ronde, aangezien ik dat zelf fijne rondes vindt.
Al dat gekloot met die rare namen steeds, hoe raar de namen ook, het blijft voor mij gewoon een potje WvW.
Maar ik hoop ooit gekozen te worden, aangezien ik er nu gewoon tijd voor hem.
Wil me wel is bewijzen dat ik het kan.

+1. Ik vind het maar irritant. Neem een thema als je wilt, en zeg wie de slechtjes zijn, maar hou die rolnamen toch gewoon.
 

DeletedUser24056

Guest
Wellicht is een ronde van ES geen slecht idee. Ik vond de ronde van Dashba ook heel goed geleid, terwijl Dashba nog nooit geleid had.
 
Bovenaan