Stelling van de dag

Reactiescore
29
Correctie: op mijn account

En als je echt denkt dat dat het enige is, ben je blijkbaar te … om te snappen dat ‘hij alleen maar mag farmen’ een grapje is voor de buitenwereld.

Hij mag ook AM aanzetten!
Pas maar op straks speelt hij Coruscant nog weg.
 
Reactiescore
246
Lol Coruscant bestaat nog ? De og speler ? Had hem nog in men lijstje gezet en mensen hadden gezegd dat ik relevante spelers erin moest posten...
 
Reactiescore
29
Ik zou inzetten op Martijn als je je geld kwijt wil :)

Niemand ontkomt aan Coruscant ook al is het account zelf niet aanwezig. :)
 
Reactiescore
428
Stelling voor de mensen die terug zijn gekomen voor deze wereld:

Ik ben alleen terug gekomen voor deze specifieke wereld en zal na deze wereld weer stoppen, zelfs als innogames besluit meer werelden te lanceren zonder premium beurs
 
Reactiescore
196
Stelling voor de mensen die terug zijn gekomen voor deze wereld:

Ik ben alleen terug gekomen voor deze specifieke wereld en zal na deze wereld weer stoppen, zelfs als innogames besluit meer werelden te lanceren zonder premium beurs
Kan je het moeilijk over oneens of eens zijn toch. Dit is voor iedereen persoonlijk anders haha. Als jij het hiermee eens bent en ik oneens, is daar verder geen discussie over te voeren
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.528
Stelling voor de mensen die terug zijn gekomen voor deze wereld:

Ik ben alleen terug gekomen voor deze specifieke wereld en zal na deze wereld weer stoppen, zelfs als innogames besluit meer werelden te lanceren zonder premium beurs

Oneens, ik zou alleen overwegen om nog eens te spelen als een wereld zonder pp is, en geen snelheid van een classic heeft.
 
Reactiescore
428
Kan je het moeilijk over oneens of eens zijn toch. Dit is voor iedereen persoonlijk anders haha. Als jij het hiermee eens bent en ik oneens, is daar verder geen discussie over te voeren

True, ben gewoon benieuwd of anderen het echt zien als iets wat 1 malig is en zelfs als inno dit vaker zou doen, of dat ze toch geinteresseerd kan houden, eventueel met een w100 die er aan komt
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.528
True, ben gewoon benieuwd of anderen het echt zien als iets wat 1 malig is en zelfs als inno dit vaker zou doen, of dat ze toch geinteresseerd kan houden, eventueel met een w100 die er aan komt

Werelden zoals dit zijn voor mij leuk, met een goed gevuld team althans. Het is te combineren met een 40urige werkweek. Kan niet meer zoals vroeger constant er zijn.
 
Reactiescore
1.282
Werelden zoals dit zijn voor mij leuk, met een goed gevuld team althans. Het is te combineren met een 40urige werkweek. Kan niet meer zoals vroeger constant er zijn.
Met een tripwire en msn hoeft dat in je eentje ook niet?
@anthraxxol kan je wel uitleggen hoe dit werkt zodat jij en je 84 co's weer solo kunnen spelen?
 
Reactiescore
33
Weer binnen gehaald door de non premium - 360 € tegen vlaggen gesmeten, Inno games blij gemaakt door non premium lucratief te maken. Verwacht nu nog een non-premium wereld bij w100. Nu weer hooked, dus ja we gaan zeker door!
True, ben gewoon benieuwd of anderen het echt zien als iets wat 1 malig is en zelfs als inno dit vaker zou doen, of dat ze toch geinteresseerd kan houden, eventueel met een w100 die er aan komt
 
Bovenaan