Ik ben er inhoudelijk op ingegaan, waarbij zelfs stamgenoten van jou mijn post likes gaven en/of aangaven dat die goed in elkaar zat. Ik kan dit dus wel blijven herhalen, maar als jij dit niet wil inzien dan kost het me enkel tijd die niks oplevert. Want inmiddels heb ik allang duidelijk beargumenteerd waarom het zo is en is jouw verdere reactie daarop ook al ontkracht.
Je wint ook geen discussie door vast te blijven houden aan je mening waardoor het voor de ander weinig zin meer heeft om feiten te blijven herhalen. Ik stel dan ook voor dat je dergelijke laatste zinnen gewoon achterwege laat voortaan. Wanneer 2 politieke partijen een discussie hebben zullen ze naar alle waarschijnlijkheid ook voet bij stuk houden zoals hier nu ook gebeurt en dat is prima, maar ik ga mijn punt dan niet eindeloos blijven herhalen. Het is aan de mensen hier om te bepalen waar ze heil in zien en aan de reactie van zowel mensen uit Tyrant als Salt op mijn post denk ik dat dat gelukt is
Likes zeggen natuurlijk weinig. Weet
@Roald97 alles vanaf!
Een discussie voer je met argumenten, en volgens mij kan dat prima voortgezet worden. Uiteindelijk stopt een discussie inderdaad vaak, betekent niet dat je het zo weg hoeft te zetten met zo'n opmerking.
Jij begon over zoomen
. Volgens mij heeft inzoomen niet echt een invloed op een hoek?
Laten we jouw hoektheorie eens toepassen op jouw eerste kaartje (want we moeten Mash en Cacturne erbij nemen vanaf 0 dorpen toch?):
Bekijk bijlage 24380
Komen we toch al een stuk dichter bij die 90° (wat ik bovendien niet als een goed vergelijkingspunt beschouw om de al eerder weergegeven redenen). Dus als we jouw redenatie volgen, dan is dit wel degelijk in de rim van recruiten aangezien die grote 'knik' of 'inham'.
Not gonna lie, ik had graag zelf ook een iets groter kaartje van QQ situatie gehad zodat rest van cluster Imago ook in beeld was. En ik betichtte je verder ook niet van inzoomen, maar je vergelijking door middel van het roteren is erg subjectief op die grootte, en je liet een belangrijke hoeklijn weg. Als je uit zou zoomen kun je namelijk beter die lijnen trekken.
En qua ligging early game was het inderdaad allemaal nog veel duidelijker dat er niks mis was. Defect lag er immers ook nog dus de frontlijn tussen Tyrant en Salt was nog niet gevormd en daar zijn de hoeken voor gebruikt. De toepassing daarvan is je blijkbaar ontgaan. Nu is dat earlygame allemaal nattevingerwerk omdat bij elke stam de spelers nog totaal niet goed naast elkaar lagen en de clusters nauwelijks vorm hebben, dat komt pas in een latere fase.
In theorie had de frontlijn nog hierop kunnen uitkomen, het knikeffect is echter versterkt door jullie recruits, dat is jullie eigen keuze geweest, maar dat heeft Salt natuurlijk niet in eigen beheer. Uiteindelijk heb je heel veel van deze knikjes. Dat deze knik toevallig op noord te zien is maakt het allesbehalve jullie rim.
Bekijk bijlage 24381
Accounts liggen gewoon even ver de rim in hoor?
Of je neemt "halvemaanfronten" niet meer als de standaard om te bepalen wat de rim van elke stam is? Werelden kunnen aan het front genoeg kronkelen, ene wereld ziet er opvallender uit dan de ander, het gaat er puur om dat je niet in de rug van stammen gaat zitten. Dat is bij QQ nadrukkelijk gebeurd. Je hebt overigens een enorm outdated kaart gebruikt voor W76 waar QQ aanzienlijk dikker is door winsten op Imago en heel het westen meer naar beneden ligt, daar gaat het dus al helemaal fout zoals Robbe al aangaf. Daar is mijn kaartje een stuk objectiever in, helaas een beperkte grootte waar Imago beperkt op te zien is, maar W73 spelers weten wel dat dat goed doorgetrokken kon worden