Stelling van de dag

Reactiescore
2.064
Oneens met de stelling

Salt is inderdaad begonnen met het recruiten van twee leden in de zuid RIM, misschien onnodig echter hadden we een sterke RIM speler nodig die er toch wel diende te komen. Zeker als je kijkt naar het aantal leden, de snelle uitputtende instellingen en de groei van de wereld.
Hiermee is er antwoord door tyrant gegeven door het gedeeltelijk recruiten van Waste en een paar accounts zoals Perijn, en supergirl. Wij hebben hierop weer gereageerd met de recruits in noord rim.
Wanneer we naar het aantal hoofdaccounts gaan kijken zie je het volgende:

Salt - 13
Tyrant - 10 + vanquisher (wat naar mijn mening een volledig lid genoemd kan worden, ivm zijn aandeel en actievitijd, zie ook w73) + QQ ?

Tyrant komt dus naar mijn inzien op 11 en QQ weet ik niet wat het plan is, echter wat ik heb gehoord gaat dit ook een rim account worden wat het aantal op 12 maakt. Hieruit zijn de hoofdaccounts Perijn en Supergirl al weggehaald. Salt heeft hier dus een voordeel met het aantal leden,

Let op ik ga niet discussiëren over het ledenaantal en/of de recruits, ik reageer op de stelling voor het voordeel.

Wanneer er naar de kaart wordt gekeken: (blauw salt en zwart Tyrant)

1604334650137.png

Is te zien dat salt een kleine RIM voorsprong heeft maar Tyrant een Core voorsprong heeft, wat voor beide niet echt uitmaakt. Ik denk dat de kansen hierdoor redelijk gelijk liggen.
De wereld is dus zeker niet kapot gerecruit.
 
Reactiescore
5.701
Het is gewoon weer een vingerwijs spelletje waarbij ieder blind is door zijn eigen acties, of in dit geval acties van de ander. Buiten dat slaat Dream team continu de spijker op z’n kop.
 
Reactiescore
447
Een nuance hierin is dat Tyrant op dat moment al aanzienlijk minder (serieuze) accounts had dan dat Salt had. Tevens is dit gewoon een geval van een eigen account zelf neerleggen en vanaf de grond opbouwen. In mijn optiek is dat een aanzienlijk verschil ten opzichte van profiteren van volwaardige, al gevestigde accounts door ze simpelweg te recruiten.

Oke dan kaats ik de bal gewoon terug, Salt rekruut Mashup en Cacturne. Als reactie daarop rekruten jullie 3 accs (stolz, thc en tbc) die samen 6 of 7 keer groter waren dan mashup en cacturne op dat moment. Cacturne moest ook van 0 beginnen en mashup was ook niet groot en jullie rekruten dan 3 volwaardige accounts.
 
Reactiescore
326
Oke dan kaats ik de bal gewoon terug, Salt rekruut Mashup en Cacturne. Als reactie daarop rekruten jullie 3 accs (stolz, thc en tbc) die samen 6 of 7 keer groter waren dan mashup en cacturne op dat moment. Cacturne moest ook van 0 beginnen en mashup was ook niet groot en jullie rekruten dan 3 volwaardige accounts.

Volgens mij was het juist andersom dat Mashup en Cacturne een reactie was op ons?
 
Reactiescore
1.893
Oke dan kaats ik de bal gewoon terug, Salt rekruut Mashup en Cacturne. Als reactie daarop rekruten jullie 3 accs (stolz, thc en tbc) die samen 6 of 7 keer groter waren dan mashup en cacturne op dat moment. Cacturne moest ook van 0 beginnen en mashup was ook niet groot en jullie rekruten dan 3 volwaardige accounts.
En dit is precies het punt waar het schoentje wringt. Er moet eens minder met het vingertje worden gewezen. Uiteraard is het logisch dat je naar de tegenpartij kijkt en je beleid deels daarop afstemt. Maar dat moet niet de volledige basis worden voor de koers van je stam. Ik ga hier niet allerlei inhoudelijke zaken van Tyrant blootgooien dus kan niet volledig in diepte treden over die recruits, maar hoezo concludeer je meteen dat dat een directe actie-reactie op jullie rekruuts was? Het zou net zo goed kunnen zijn (zelfs aannemelijker imo) dat Tyrant inzag dat het ledenaantal laag houden (wat oorspronkelijk het idee was) toch iets te ambitieus was en hun doelen moest bijstellen. Hebben ze hiermee een overmacht gecreëerd ten opzichte van Salt? Totaal niet. Ze hebben er enkel voor gezorgd dat de achterstand niet dusdanig groot werd waardoor ze zichzelf in een later stadium in de voet zouden schieten. Moest Tyrant ten tijde van de rekruuts al dik voor hebben gestaan in kwantiteit had ik je volledig gelijk gegeven. Maar dat is hier niet aan de orde.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
447
Nu we toch kijken naar samenwerkingen: De stam pony zijn dat BGs van jullie?
 
Reactiescore
5.701
Reactiescore
148
anders voor de fun de wereld eens door elkaar gooien en leden uitwisselen
 
Reactiescore
984
Volgens mij was het juist andersom dat Mashup en Cacturne een reactie was op ons?
Scherp, ze lullen duidelijk maar wat. Ze hebben te veel verhaaltjes en te veel recruits en ze beginnen de draad kwijt te raken wat nou met welke reden was. Alhoewel ik er zeker van ben dat het enkel 1 reden had. Kwantiteit forceren terwijl het niet nodig is.
 
Reactiescore
2.064
Wel typerend dat jullie precies weer niet op mijn post reageren. Jammer!
Leuk AF-spelletje wel
 
Reactiescore
1.893
anders voor de fun de wereld eens door elkaar gooien en leden uitwisselen
Denk niet dat dit een veel positievere impact gaat hebben als je ziet dat W76 eigenlijk al een uitwisseling is van Imago/Pit en Spread leden, en het er niet veel beter op is geworden. :biggrin:
 
Reactiescore
2.064
Denk niet dat dit een veel positievere impact gaat hebben als je ziet dat W76 eigenlijk al een uitwisseling is van Imago/Pit en Spread leden, en het er niet veel beter op is geworden. :biggrin:

Denk dat er ook meerdere w72 spelers bij betrokken zijn, dus het al iets meer is :p
 
Reactiescore
2.064
Pik je hebt je post net gezet, gun misschien mensen even veel tijd om te antwoorden als dat jij aan je post besteed hebt?

Je kan me ook normaal aanspreken in plaats van ''Pik''

Jullie reageren als hyenas op Robbe, maar op mijn serieuze post, wordt niet gereageerd en overheen gespammed.
Typerend
 
Reactiescore
768
Je kan me ook normaal aanspreken in plaats van ''Pik''

Jullie reageren als hyenas op Robbe, maar op mijn serieuze post, wordt niet gereageerd en overheen gespammed.
Typerend
Dat wordt al heel W76 gedaan, vanuit alle kampen... Niet doen alsof het nu iets nieuws is. We weten allemaal dat het qua PP-niveau niet verder komt dan vingerwijzen of eigen straatjes rechtpraten. Misschien is dat ook wel waarvoor het AF dient :)
 
Bovenaan