stelling van de dag

Reactiescore
1.019
zoals de naam van het topic al zecht, stellingen.

ik zal beginnen

deze wereld zal uiteindelijk uitdraaien op een angels vs IR
 
Reactiescore
142
deze wereld zal uiteindelijk uitdraaien op een angels vs IR

Als beide stammen het volhouden zonder interne ruzies (of naamsveranderingen :p). Ook is er altijd de mogelijkheid dat er een derde stam bijkomt die bepalender zou zijn voor de afloop van de wereld.

Een betere stelling zou zijn dat een groot aantal leden van angels en IR (de betere van beide stammen) de afloop van C7 zullen bepalen. Maar ik snap je stelling wel. Beide stammen hebben de grootste concentratie van kwaliteit momenteel.
 

DeletedUser79332

Guest
Ik vind het lastig om hier nu een ja of een nee op te geven. De wereld is nog redelijk jong en er kan nog van alles gebeuren. Wel schat ik in dat *IR*, Bob en Angels de langst levende stammen zullen zijn.
Of het dan tot een twee of drie strijd zal komen zal de toekomst moeten uitwijzen.
 
Reactiescore
30
Vind Casual 7 vele malen rustiger dan Casual 6. Misschien dat de focus daar nog ligt voor een aantal spelers ?
Is nog wel heel vroeg om te zeggen tussen welke stammen het uiteindelijk zal gaan
 

DeletedUser70435

Guest
Klopt, Casual 7 is nog erg rustig. Gebeurt weinig. De wereld is ook een stuk kleiner dan voorgaande Casuals. Dat is combinatie met nog steeds teveel edels mee kunnen nemen van voorgaande werelden heeft er eigenlijk voor gezorgd dat deze Casual vrij snel op slot zit.
 

DeletedUser79767

Guest
Reden dat casuals kleiner worden is omdat ze eerder gesloten worden voor nieuwe instroom.
Net als met normale werelden gaan er steeds sneller nieuwe open, maarja tis wat het is.
 

DeletedUser78605

Guest
Nah, de manier van tw spelen is veranderd en ondertussen is het een beetje achterhaald en zeker op gebied van mobile games.
Nu zijn er zo veel spelers die 3/4 werelden pp farmen en de wereld erop een top start maken d.m.v. pp, dat het voor de wat minder goede spelers niet leuk meer is.
 

DeletedUser80144

Guest
Ik ben er van overtuigd dat er andere stammen zullen meedingen voor de podiumprijzen
 

DeletedUser79332

Guest
Ik ben er van overtuigd dat er andere stammen zullen meedingen voor de podiumprijzen

We weten natuurlijk nooit hoe de wereld zal verlopen over pak hem beet een jaartje. Dus wie weet. Echter zoals hij er nu uit ziet zullen IR, Bob en Angels strijden om de wereldwinst imo
 

DeletedUser79767

Guest
Ik ben er van overtuigd dat er andere stammen zullen meedingen voor de podiumprijzen
eens
op meeste werelden tegenwoordig zie je snel een gevestigde orde, een aantal stammen waarvan je kunt zeggen die gaan strijden voor de wereld winst.
Echter in mijn ervaring, wanneer die eindstrijd uitbarst. Doet of doen er zich altijd nog andere voor die dan toch verrassend nog hun steentje weten bij te dragen in die eindstrijd.
Hoe dat zich op casual 7 gaat ontwikkelen kan ik natuurlijk nog niks over zeggen, maar ik ben heel benieuwd hoe het komende jaar gaat verlopen
 
Reactiescore
2.386
Casual is daarbij ook nog helemaal wat anders wegens het range-gebeuren. Als range verandert, kan je buurt er opeens een heel stuk gevaarlijker uitzien.
 
Reactiescore
142
Casual is daarbij ook nog helemaal wat anders wegens het range-gebeuren. Als range verandert, kan je buurt er opeens een heel stuk gevaarlijker uitzien.

Touchez

Het daagt me ook dat we de titel van deze topic niet nakomen ... :oops:
 
Reactiescore
2.386
Het forum is dan ook echt totaal dood. Waar speel jij als ik vragen mag? :)
 
Reactiescore
723
Beide werelden kunnen leuk gemaakt worden/ zijn leuk. Aangezien de range op cas6 al iets verder staat dan op cas7 is er meer te beleven. Echter is cas7 ook leuk ;) je mag je troepen toch iets laten doen e?
 
Reactiescore
142
Beide werelden kunnen leuk gemaakt worden/ zijn leuk. Aangezien de range op cas6 al iets verder staat dan op cas7 is er meer te beleven. Echter is cas7 ook leuk ;) je mag je troepen toch iets laten doen e?

Goed punt. Met de mensen die je speelt, maak je het leuk. Als je dus in een goede groep/stam zit, gaat zo'n wereld veel aangenamer en interessanter zijn door de band die je hebt. Een wereld echt afschrijven, zou ik ook niet doen. Er zijn altijd personen die die ene wereld toch goed vinden. Soms is die groep wel kleiner dan anders. Ook een doel hebben voor jezelf is hier van belang.

Stelling: Casual 6 is leuker dan Casual 7 :eek:

Beide werelden vergelijken die zo hard op elkaar trekken, kan zeker. Maar we moeten inderdaad wel rekening houden met dat Casual6 al in veel verder stadium zit dan Casual7. En dus vergelijken wat je "fun" ratio was toen C6 even oud was als C7 nu. Jammer genoeg zal dat praktisch niet meer gaan.

Waarom ik Casual 6 leuker vind? Casual 6 is voor mij nog groot genoeg om een leefbare speelwereld voor een Casual te hebben. Bij C7 vind ik de wereld iets te klein, te traag groeiend. Ik voelde me er daardoor niet thuis. Ook is er niets specialers aan C7 (had ik ook niet verwacht) dan aan C6. En als 1 wereld al redelijk lukt, voelde ik niet de motivatie om nog een tweede actief te bespelen.
Terugkomend op mijn eerste punt, is de band die ik snel had met spelers op C6 heel belangrijk geweest. Op C7 ging dit over het algemeen stroever. Ik werkte wel met enkele spelers samen (waarvoor dank aan hun), maar het geheel klopte voor mij niet zo. Waarbij ik in C6 snel in een groep gemotiveerde mensen met doel terecht kwam.

Ik speel graag op Casuals. Maar 1 casual is meer dan genoeg.
 
Bovenaan