Stelling van de Dag

Reactiescore
1.367
Stellen dat een hechte groep betekent dat je altijd op 1 golflengte moet zitten is vrij stom. Dan is er maar 1 echte hechte groep en dat is op je eentje. En dan nog kan je twijfel momenten hebben.

Wees eerlijk wie zou er nu ook naar ima willen...

Zeker waar
 
Reactiescore
1.367
Reactiescore
1.478
Wat verwarrend weer. Zo snap je er als newgen niks meer van.
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser13822

Guest
Stelling: Door de inactiviteit van Shine zullen ze aansturen op een fusie / herverdeling van spelers in een nieuw concept.
 

DeletedUser79458

Guest
Stelling: Door de inactiviteit van Shine zullen ze aansturen op een fusie / herverdeling van spelers in een nieuw concept.

Eens. Zelf ben ik van mening dat er fusie tussen Maai en Shine gaat komen op niet al te lange termijn.
 
Reactiescore
1.478
Eens. Zelf ben ik van mening dat er fusie tussen Maai en Shine gaat komen op niet al te lange termijn.
Zeker niet in de huidige vorm, er zullen eerst een hoop accounts af moeten vallen voordat dat idee uberhaupt aangekaart word.
 

DeletedUser73927

Guest
Zeker niet in de huidige vorm, er zullen eerst een hoop accounts af moeten vallen voordat dat idee uberhaupt aangekaart word.
Yes, lijkt me ook. Zeker als je kijkt hoe lekker Maai door noord Shine heen maait verwacht ik zeker geen fusie op de korte termijn
 

DeletedUser79458

Guest
Zeker niet in de huidige vorm, er zullen eerst een hoop accounts af moeten vallen voordat dat idee uberhaupt aangekaart word.

Ik verwacht toch echt wel in ieder geval dat Kusm, Kevinknip, Alma en Denissen proberen Maai in te gaan komen en dat Maai ze met open armen zal ontvangen.
 

DeletedUser13822

Guest
Ik verwacht toch echt wel in ieder geval dat Kusm, Kevinknip, Alma en Denissen proberen Maai in te gaan komen en dat Maai ze met open armen zal ontvangen.

Dat is inderdaad de gedachtegang waar ik met mijn stelling naartoe wil gaan.

Met de verliezen van chopchop en UTS in het zuiden (is UTS al gebroken / aan het runnen?) in combinatie met de verliezen van AM in noord shine zie ik dit 4tal wel een poging doen om iets te ondernemen. En mogelijk kunnen we Len en digimat daar ook bij rekenen.
 
Bovenaan