Stelling van de dag

DeletedUser76647

Guest
Boosten naar de top, brengt TW naar een flop?

Oftewel spelers die zich naar de top boosten (pro of niet pro) zorgen ervoor dat TW flopt? Graag jullie reactie ^^
 
Reactiescore
3.584
De start flopt dan maar in een latere fase heb ik er weinig tot geen last meer van.
 
Reactiescore
246
De meeste die nu boosten floppen toch later in de wereld.

Een voorbeeld is Team Rocket spelen elke start al boostend gaan runnen in latere fase van de wereld.

Maakt dat TW een flop? Mwah misschien gewoon een beetje moeilijker voor niet boosters om te starten in de core.
 

DeletedUser76647

Guest
Klopt maar als ik eerlijk ben zal het indd niet uit maken op lange termijn, maar bijna elke nieuwe wereld is het pay to win, hier door ( merk ik ) blijven de kwaliteit spelers al gauw weg en beginnen niet aan de wereld of duiken ze de rim in ... hier door vind ik dat TW nogal een flop word de kwaliteit lijkt per wereld achteruit te gaan!
 

DeletedUser77215

Guest
Wauw, er zijn dus nog steeds mensen die zagen over boosters?
Ik dacht dat ze ondertussen wel zouden uitgestorven zijn... Helaas!

Grondstoffen kopen met premium punten is nu toch al even ingevoerd. Uiteraard bracht dat heel wat commotie met zich mee maar die zou stilaan wel mogen gaan liggen.
Vandaar heb ik, Guust Flater zijnde, even een personenanalyse geprepareerd omtrent deze dwarsliggers!

Waarom zouden zij deze praktijken nog steeds aankaarten en willen verwerpen?
Simpel! Het draait allemaal om één ding: imago.
Zij die boosters proberen zwartmaken, doen dat enkel en alleen uit frustratie en vooral om hun imago te redden.

Booster-haters zijn vaak zeer zelfingenomen en achten zichzelf tot de elite-TW spelers. Dit omdat ze ooit (hoogstwaarschijnlijk als CO of met een team) één of een paar topaccounts hebben bespeeld. 90% daarvan starters.
Sinds de pp-beurs is uitgekomen, is het voor hen veel moeilijker om vanaf de start mee te kunnen.

Ze voelen hun reputatie als "pro-starter" in het gedrang komen en besluiten om de PP-abusers zwart te maken. Zo is hun eigen hagje gered.

Conclusie: booster-haters trachten zichzelf te verheerlijken door propaganda te voeren tegen de boosters. Terwijl ze in realiteit maar gemiddeld presteren.


Grappige voetnoot: iedereen die ooit tegen de PP-beurs heeft geprotesteerd, kocht ooit of koopt nog steeds af en toe grondstoffen.
 
Reactiescore
3.584
Je hoeft geen hele tekst te schrijven om duidelijk te maken dat jij een abuser bent hoor :)
 

DeletedUser77215

Guest
Je hoeft geen hele tekst te schrijven om duidelijk te maken dat jij een abuser bent hoor :)

Oh nee, ik koop zelden PP.

Met mijn bericht probeer ik de wandaden van het zelfingenomen plebs aan banden te leggen.
 

DeletedUser76647

Guest
Wauw, er zijn dus nog steeds mensen die zagen over boosters?
Ik dacht dat ze ondertussen wel zouden uitgestorven zijn... Helaas!

Grondstoffen kopen met premium punten is nu toch al even ingevoerd. Uiteraard bracht dat heel wat commotie met zich mee maar die zou stilaan wel mogen gaan liggen.
Vandaar heb ik, Guust Flater zijnde, even een personenanalyse geprepareerd omtrent deze dwarsliggers!

Waarom zouden zij deze praktijken nog steeds aankaarten en willen verwerpen?
Simpel! Het draait allemaal om één ding: imago.
Zij die boosters proberen zwartmaken, doen dat enkel en alleen uit frustratie en vooral om hun imago te redden.

Booster-haters zijn vaak zeer zelfingenomen en achten zichzelf tot de elite-TW spelers. Dit omdat ze ooit (hoogstwaarschijnlijk als CO of met een team) één of een paar topaccounts hebben bespeeld. 90% daarvan starters.
Sinds de pp-beurs is uitgekomen, is het voor hen veel moeilijker om vanaf de start mee te kunnen.

Ze voelen hun reputatie als "pro-starter" in het gedrang komen en besluiten om de PP-abusers zwart te maken. Zo is hun eigen hagje gered.

Conclusie: booster-haters trachten zichzelf te verheerlijken door propaganda te voeren tegen de boosters. Terwijl ze in realiteit maar gemiddeld presteren.


Grappige voetnoot: iedereen die ooit tegen de PP-beurs heeft geprotesteerd, kocht ooit of koopt nog steeds af en toe grondstoffen.
Grappigere voetnoot: Het heeft weinig tot niets te maken met een imago, geen schaamte als je er niet door komt omdat er een pp Noob naast je ligt kan jij niets aan doen right? Maar wees nou eens eerlijk, de werelden worden kleiner de kwaliteit gaat achteruit sinds dat gedoe, dus terug naar de stelling .... begint TW een flop te worden ik ben nog altijd van mening dat dit zo is.

Waarom ?

Omdat deze wereld het ultieme bewijs is .... de wereld is redelijk klein met ( voor wat ik vind ) weinig kwaliteit spelers te bekennen! en dat haalt de lol er nogal uit PS: Deze wereld is ons account ook voor het eerst gaan PP boosten dus voor ons heeft het echt niets met imago te maken hoor ^^
 

DeletedUser77215

Guest
Grappigere voetnoot: Het heeft weinig tot niets te maken met een imago, geen schaamte als je er niet door komt omdat er een pp Noob naast je ligt kan jij niets aan doen right? Maar wees nou eens eerlijk, de werelden worden kleiner de kwaliteit gaat achteruit sinds dat gedoe, dus terug naar de stelling .... begint TW een flop te worden ik ben nog altijd van mening dat dit zo is.

Waarom ?

Omdat deze wereld het ultieme bewijs is .... de wereld is redelijk klein met ( voor wat ik vind ) weinig kwaliteit spelers te bekennen! en dat haalt de lol er nogal uit PS: Deze wereld is ons account ook voor het eerst gaan PP boosten dus voor ons heeft het echt niets met imago te maken hoor ^^

Oeioei, jongen, heb je je tekst wel nagelezen? Je twee alinea's spreken elkaar snoeihard tegen...
"Tw wordt een flop door alle abusers" maar nog geen 5 zinnen later biecht je schuld dat je zelf aan het boosten bent?

Echter lijkt het zo dat je mijn post erg assertief opneemt. Terwijl je zelf beweert dat jouw imago er niets mee te maken heeft...
 

DeletedUser61134

Guest
Toch veel mooier als mensen denken dat je boost en je nou juist GS hebt verkocht om PP te verdienen? :eek:
 

DeletedUser76647

Guest
Oeioei, jongen, heb je je tekst wel nagelezen? Je twee alinea's spreken elkaar snoeihard tegen...
"Tw wordt een flop door alle abusers" maar nog geen 5 zinnen later biecht je schuld dat je zelf aan het boosten bent?

Echter lijkt het zo dat je mijn post erg assertief opneemt. Terwijl je zelf beweert dat jouw imago er niets mee te maken heeft...
Ik spreek me zelf niet tegen. Dat ik van mening ben dat Abusers Tribalwars tot een flop maakt daar blijf ik bij maar het houd niet meteen in dat ik me zelf uitsluit als booster voor deze ronde? Sterker nog ik ben nu een onderdeel van dat systeem deze ronde.

En ik neem het niet assertief op, maar jij deelt via een reactie je analyse lijkt het me niet meer als normaal dat je dan een reactie er op terug krijgt ? ^^
 
Reactiescore
3.584
Oh nee, ik koop zelden PP.

Met mijn bericht probeer ik de wandaden van het zelfingenomen plebs aan banden te leggen.

Bij deze is je bericht foutief verklaard. Ik ben nog nooit gerekt geweest door een abuser heb er zelfs al meermaals weg gespeeld. Dus idk waarom jij het over imago hebt? Als jij een spel tegen je vriend speelt om het meest waterballen tegen elkaar te gooien en je vriend mag van dichter gooien omdat hij meer geld betaald ben ik benieuwd wat jou reactie gaat zijn. Heeft toch weinig met imago te maken maar als je een spel speelt wil je wel dat iedereen met gelijke wapens start. Je stelling vind ik daarom ook echt op niets trekken.
 

DeletedUser77215

Guest
Bij deze is je bericht foutief verklaard. Ik ben nog nooit gerekt geweest door een abuser heb er zelfs al meermaals weg gespeeld. Dus idk waarom jij het over imago hebt? Als jij een spel tegen je vriend speelt om het meest waterballen tegen elkaar te gooien en je vriend mag van dichter gooien omdat hij meer geld betaald ben ik benieuwd wat jou reactie gaat zijn. Heeft toch weinig met imago te maken maar als je een spel speelt wil je wel dat iedereen met gelijke wapens start. Je stelling vind ik daarom ook echt op niets trekken.

Leuke vergelijking, ik zal ze in dezelfde trend verder trekken.

Jouw vriend mag van dichtbij waterballen op jou gooien, waardoor de kans groter is dat hij zal winnen. Als hij wint ga jij tegen jullie andere vrienden zeggen dat je verloren bent OMDAT hij dichter mocht staan.
Dat is een zeer logische menselijke reactie, je gaat niet zeggen dat je verloren bent omdat je slechter bent dan je vriend. Dus je beschermt je imago.

Het motief achter mijn post was ook vooral gericht naar de Lion Club die een post start met het standpunt dat boosten het spel kapot maakt. Terwijl hij zelf loeihard zit te boosten. Bovendien doet hij nog eens een oproep op zijn IGP naar PP-donaties...
 

DeletedUser76647

Guest
Leuke vergelijking, ik zal ze in dezelfde trend verder trekken.

Jouw vriend mag van dichtbij waterballen op jou gooien, waardoor de kans groter is dat hij zal winnen. Als hij wint ga jij tegen jullie andere vrienden zeggen dat je verloren bent OMDAT hij dichter mocht staan.
Dat is een zeer logische menselijke reactie, je gaat niet zeggen dat je verloren bent omdat je slechter bent dan je vriend. Dus je beschermt je imago.

Het motief achter mijn post was ook vooral gericht naar de Lion Club die een post start met het standpunt dat boosten het spel kapot maakt. Terwijl hij zelf loeihard zit te boosten. Bovendien doet hij nog eens een oproep op zijn IGP naar PP-donaties...
(facepalm) dit bedoel ik dus met een laag niveau. Om te beginnen trekt ook deze vergelijking die je probeert te doen nergens op .... als een scherp schutter een target heeft op 10km afstand of op 1km afstand wat zou makkelijker zijn ? 1km indd .... als ik een water ballon gooi van 100 meter afstand of 10 meter afstand ... wat is makkelijker indd 10 meter ... heeft dus echt totaal niets met goed of slecht te maken of een menselijke reactie het is een feit dat het dan makkelijker is voor hem of haar op korte afstand of in dit geval met een bulk pp.

BTW voor iemand die een ander aan spreekt dat hij iets assertief opneemt had ik toch wel verwacht dat je sarcasme zou herkennen @IGP
 
Reactiescore
3.584
Leuke vergelijking, ik zal ze in dezelfde trend verder trekken.

Jouw vriend mag van dichtbij waterballen op jou gooien, waardoor de kans groter is dat hij zal winnen. Als hij wint ga jij tegen jullie andere vrienden zeggen dat je verloren bent OMDAT hij dichter mocht staan.
Dat is een zeer logische menselijke reactie, je gaat niet zeggen dat je verloren bent omdat je slechter bent dan je vriend. Dus je beschermt je imago.

Het motief achter mijn post was ook vooral gericht naar de Lion Club die een post start met het standpunt dat boosten het spel kapot maakt. Terwijl hij zelf loeihard zit te boosten. Bovendien doet hij nog eens een oproep op zijn IGP naar PP-donaties...

Ik vind ook dat pp abusers tw wel op bepaalde manier verpest, ik ben nog nooit ge owned door een pp abuser dus ik zeg dit niet voor mijn imago te redden maar omdat ik het geen eerlijke concurrentie meer vind ook al win ik alsnog. Dus daarbij kan jou stelling dus van tafel :) Je vergelijking klopt ook niet helemaal, indirect bescherm je uw imago maar het kan ook zo zijn dat je bedoeling is uit te leggen hoe het zo is kunnen gebeuren, niet om je eigen imago te helpen maar om andere meer kijk op de situatie te geven. Het is een dunnen lijn maar ze is er wel.
 

DeletedUser77215

Guest
(facepalm) dit bedoel ik dus met een laag niveau. Om te beginnen trekt ook deze vergelijking die je probeert te doen nergens op .... als een scherp schutter een target heeft op 10km afstand of op 1km afstand wat zou makkelijker zijn ? 1km indd .... als ik een water ballon gooi van 100 meter afstand of 10 meter afstand ... wat is makkelijker indd 10 meter ... heeft dus echt totaal niets met goed of slecht te maken of een menselijke reactie het is een feit dat het dan makkelijker is voor hem of haar op korte afstand of in dit geval met een bulk pp.

BTW voor iemand die een ander aan spreekt dat hij iets assertief opneemt had ik toch wel verwacht dat je sarcasme zou herkennen @IGP

Hihi, je voelt je wel erg snel aangevallen. Ik heb een laag niveau omdat ik tegen je in ga? Ja, dat is zeer logisch!


En hoezo is je profiel sarcastisch? In een PM liet je blijken dat je wel degelijk PP wilde ontvangen...
Depeche Mode 23.08.16 22:07
Liefste mevrouw

Na een uitgebreide studie van uw profiel besloot ik toch de pen ter hand te nemen en mijn kans te wagen.

Zoals uzelf schrijft, geeft u donaties indien geïnteresseerden een PM schrijven.
- Het gaat toch om PP donaties, hé? -

Wel, ik wens deze premium punten met graagte te ontvangen!

Uiteraard zie ook ik dat niet elke doorsnee applicant uw zegen geniet, dus waarom zou ik dat wel doen?

Voorlopig heb ik u slechts weinig te bieden maar als we even kijken naar de lange termijn voordelen, zie ik geen reden waarom u mij niet zou sponsoren!

Zodra ik de eerste rangen der wereld 51 beklim zal ik uw heldhaftige daden met overtuiging verkondigen! Bovendien krijgt gij de ereplaats op mijn nederig profiel. Eeuwenlang zullen stervelingen fluisteren over de heldendaden van "Lion Cub of Cintra" en zijn kompaan "Depeche Mode".

Alvast bedankt voor de gulle schenking!

Hoogstaande groeten,
Sijmen - Depeche Mode.

Lion Cub of Cintra 23.08.16 23:07
We nemen graag donaties .... we delen ze minder graag uit. Maar als je een leuk plaatje kan maken voor ons kunnen we er zeker wat tegen over stellen!

- Wouter
 

DeletedUser76647

Guest
Hihi, je voelt je wel erg snel aangevallen. Ik heb een laag niveau omdat ik tegen je in ga? Ja, dat is zeer logisch!


En hoezo is je profiel sarcastisch? In een PM liet je blijken dat je wel degelijk PP wilde ontvangen...
Verander je nou van onderwerp van analyse naar tegen iemand ingaan het is vrij normaal om tegen iemand in te gaan op een topic? Maar volgens mij is het dan wel zo handig dat je met goeie argumenten komt die ook daad werkelijk op wat trekken anders is de discussie nogal kansloos .... snap wel wat je wilt zeggen maar er zit teveel bullshit bij wat niet aansluit op je uiteindelijke mening heb ik het idee.

@PM wederom maak je kennis met een stukje sarcasme ... vandaar de ?!?!?!??! achter de zin op het IGP
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Toch veel mooier als mensen denken dat je boost en je nou juist GS hebt verkocht om PP te verdienen? :eek:

Boosten om te verkopen dat moet je doen

7.png
+32% Grondstoffen
holz.png
+23% houtproductie
lehm.png
+23% leemproductie
eisen.png
+23% ijzerproductie

:cool:
 
Bovenaan