Stelling van de dag.

DeletedUser

Guest
Dit topic spreekt voor zich maar toch nog wat info gehaald zodat je het beter snapt :)

Dit is dus het 'stelling van de dag' topic. Elke dag komt iemand met een stelling (de eerste stelling die gepost wordt, wordt de stelling van de dag) en daarna kunnen andere forumgangers hun mening daarover geven. let wel op : onderbouw je post met op zijn minst één argument.
 
Reactiescore
420
Stelling : Is het veel voordeliger om met een vlaggenaccount van de vorige werelden te spelen of niet?

Mening : Ja, je hebt al meteen een hoge GS vlag en later ook de muntenvlag. Je kunt dat natuurlijk ook allemaal kopen maar dat kost een hoop geld.
 

DeletedUser

Guest
Stelling : Is het veel voordeliger om met een vlaggenaccount van de vorige werelden te spelen of niet?

Mening : Ja, je hebt al meteen een hoge GS vlag en later ook de muntenvlag. Je kunt dat natuurlijk ook allemaal kopen maar dat kost een hoop geld.

Je tweede zin ben ik oneens mee , om echt hoge gs vlaggen / munten vlaggen te behalen moet je ofwel een heel erg lange tijd met hetzelfde accie op verschillende vlaggenwerelden zitten of je moet ze kopen.

Ik heb een +16%gs vlagje hier :)

En het is idd voordeliger vlaggen brengen (als je ze hebt) een hoop voordelen met zich mee.
 

DeletedUser

Guest
Stelling : Is het veel voordeliger om met een vlaggenaccount van de vorige werelden te spelen of niet?

Mening : Ja, je hebt al meteen een hoge GS vlag en later ook de muntenvlag. Je kunt dat natuurlijk ook allemaal kopen maar dat kost een hoop geld.

Vergroot wel de kans op kata's als je redelijk bekend bent.
 
Reactiescore
420
Je tweede zin ben ik oneens mee , om echt hoge gs vlaggen / munten vlaggen te behalen moet je ofwel een heel erg lange tijd met hetzelfde accie op verschillende vlaggenwerelden zitten of je moet ze kopen.

Ik heb een +16%gs vlagje hier :)

En het is idd voordeliger vlaggen brengen (als je ze hebt) een hoop voordelen met zich mee.

Je bent het met me oneens maar geeft me erna gelijk? :confused:

Vergroot wel de kans op kata's als je redelijk bekend bent.

Dat is waar. Maar aan de andere kant heeft bekendheid ook zijn voordelen. Je kunt aantonen dat je ervaren bent en de noobjes rond je zullen je helpen :)
 

DeletedUser

Guest
Je bent het met me oneens maar geeft me erna gelijk? :confused:



Dat is waar. Maar aan de andere kant heeft bekendheid ook zijn voordelen. Je kunt aantonen dat je ervaren bent en de noobjes rond je zullen je helpen :)

Heyho ik zei op je tweede zin ^^
 

DeletedUser

Guest
Wow, vet veel bekenden^^ zelfs tantor is weer van de partij:D
 

DeletedUser

Guest
Ik vind dat ze de vlaggen gewoon op 1 wereld moeten houden. Elke wereld gewoon opnieuw vlaggen gaan verzamelen. Nu loopt mijn buurman misschien rond met een lvl 9 vlag en ik met een lvl 1 vlag omdat ik nieuw bent.

Best jammer vind ik, maarja moet eraan geloven dat niet altijd alles meezit.
 

DeletedUser

Guest
De te ontkrachten stelling was beetje anders maar ik begrijp je punt :p
 

DeletedUser26776

Guest
Stelling van de dag: "Oudere spelers (in leeftijd) hebben een betere kans om hoger te komen in het spel dan de piepjonge"

Mening: Ik denk van wel omdat veel jonge spelers regelmatig naar school moeten, huiswerk maken, sport beoefenen etc.. Een wat oudere speler is vaak op het werk nog wel in staat om TW aan te klikken.
 

DeletedUser48745

Guest
Stelling van de dag: "Oudere spelers (in leeftijd) hebben een betere kans om hoger te komen in het spel dan de piepjonge"

Mening: Ik denk van wel omdat veel jonge spelers regelmatig naar school moeten, huiswerk maken, sport beoefenen etc.. Een wat oudere speler is vaak op het werk nog wel in staat om TW aan te klikken.

Leeftijd heeft er vrij weinig mee te maken imo. Qua tijd ligt het er puur aan hoe druk je bent met je werk/school en in je vrije tijd bijvoorbeeld.
 

DeletedUser

Guest
Het gaat er om hoeveel tijd je er wil in steken niet hoe oud je bent
 

DeletedUser

Guest
Het gaat er om hoeveel tijd je er wil in steken niet hoe oud je bent

De meeste kinderen van 11/12 jaar zijn niet de beste spelers, misschien met starten ofzo wel want dat kan iedereen als je tijd hebt maar een gemiddelde 11 jarige heeft een wat minder tactisch inzicht denk ik
 

DeletedUser69714

Guest
Ik denk van wel, als je ouder bent, dan ben je wijzer. Je kunt beter inschattingen van situaties maken. Je kunt beter solliciteren bij stammen, je onderhoudt beter contact met je mede-speler.

Doordat je ouder bent heb je meer ervaring in het leven, je leert van dingen die ongetwijfeld ook in het spel toe te passen zijn.

Jonger zijn biedt als enige voordeel dat je mentaal gezien flexibeler om kunt gaan met veranderingen van dingen die je aangeleerd zijn omdat het er nog niet zo ingesleten is.
 

DeletedUser48745

Guest
Ik denk van wel, als je ouder bent, dan ben je wijzer. Je kunt beter inschattingen van situaties maken. Je kunt beter solliciteren bij stammen, je onderhoudt beter contact met je mede-speler.

Doordat je ouder bent heb je meer ervaring in het leven, je leert van dingen die ongetwijfeld ook in het spel toe te passen zijn.

Jonger zijn biedt als enige voordeel dat je mentaal gezien flexibeler om kunt gaan met veranderingen van dingen die je aangeleerd zijn omdat het er nog niet zo ingesleten is.

Hmm, dan is er bij Moon iets misgegaan vrees ik
 
Reactiescore
167
Leuk topic ^^

Ik denk ook zeker dat het voordelen heeft, als je een mooie gs vlag hebt dan krijg je toch de brood-nodige extra gs'jes binnen die iemand met een lagere vlag niet (of in mindere mate) krijgt.

Ik vind ook eigenlijk dat ze de vlaggen moeten veranderen, zodat je ze alleen op de wereld waar je ze verdient kan gebruiken, maarja...
 
Bovenaan